هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

9 دی، فریاد مردم درمقابل سکوت بعضی خواص

9 دی، فریاد مردم درمقابل سکوت بعضی خواص


خطیب نماز جمعه شهرستان بافق مطرح کرد:

 امام جمعه بافق گفت: در فتنه 88 چهره برخی با صحبت هایشان وبرخی دیگر با سکوتشان برای مردم آشکارشد، اما بصیرت وآگاهی و وظیفه شناسی به موقع مردم، بسیج، سپاه و رسانه ملی به خنثی شدن توطئه منافقین و فتنه گران انجامید.
خطیب نماز جمعه امروز شهرستان بافق درخطبه اول خود به  موضوع کار درجامعه اسلامی از منظر روایات ائمه اطهار پرداخت وکاروتلاش را برای گذران زندگی دنیا با توجه به آخرت بسیار توصیه شده ودارای اجر فراوان دانست. وی کارکردن نسل جوان را توصیه پیامبر ذکرکرد و درکلامی از امیر المومنین (ع)کار را دارای سختی ها ومشقت هایی  دانست اما کار نکردن را هم  دارایی مفاسد ی برشمرد.حجت الاسلام سلیمانی جامعه اسلامی را  نیازمند  کار و تلاش مضاعف برای  اثر بخشی بیشتر وجبران کاستی ها دانست وبرکات اینچنین کاری را :
چرخش چرخ اقتصادی کشور، جلوگیری از مفسده ها و دوری از انواع  اعتیاد
نماینده مقام معظم رهبری درشهرستان بافق:درخطبه دوم به مناسبت های پیش رو  و شهادت امام حسن عسکری(ع) اشاره کرد وعنوان داشت: درزمان امام حسن عسکری(ع) حکومت  بنی عباس بسیارنسبت به قبل تضعیف شده بود ولی با این وجود  این حکومت سفاک فشار های خود را بر ائمه اطهار از امام جواد (ع)تا این امام بزرگوار افزایش دادواین سه  امام رادر کمتر از 50سال به شهادت رساند  تا از تولد آخرین امام که بر طبق روایات واحادیث پیامبر عدل ودادرا برقرار میکند جلوگیری کند.
حجت  الاسلام والمسلمین سلیمانی به مهمترین محورهای عملیاتی امام حسن عسکری (ع):
مبارزه با بدعت گزاران ، کمک به شیعیان برای جلوگیری از افتادن در دام بنی عباس ، اقامه دلیل وبرهان برای  وجود سلسله امامت درخاندان علوی ونفی آن  در  بنی عباس و تلاش برای اینکه خواص بدانند جانشین بعد از ایشان امام زمان(عج)هستند ودارای غیبت می باشند، اشاره کرد.
وی همچنین به  حماسه 9 دی درهفته جاری  اشاره کرد وعنوان داشت:نهم دی حماسه ای بود برای تقویت نظام وولایت فقیه وعلت وجودی آن را تقابل دودیدگاه دین گرایی،اصولگرایی،آرمان امام وخواسته های مقام معظم رهبری در مقابل دیدگاه حکومت سکولار،توسعه غربی ودین مختص مسجد ومنبر وماه رمضان دانست
سلیمانی عنوان داشت :آنگاه که بی شرمی ها در روز عاشورا به هتک حرمت امام حسین (ع) رسیدمردم تحمل نکردند وبرائت خود را از فتنه گران اعلام کردند وصحنه های بی نظیری  را از حضور مردم درایران اسلامی  حتی دراین شهر کوچک نیز دیدیم .
وی 3 تاکتیک  دشمن را از شروع  انقلاب اسلامی:
جلوگیری از انقلاب اسلامی ایران،  تلاش درجهت عدم الگوگیری دیگر کشورها از انقلاب اسلامی ایران و تلاش برای براندازی این نظام مقدس ،ذکر کرد.
- خطیب نماز جمعه شهرستان بافق درادامه : از پیامد های فتنه سال 88 را باعث مخدوش شدن شدن چهره حقیقی نظام،
- کاهش نفوذ ایران درمسائل بین المللی،
 - تبدیل نقطه قوت انتخابات به نقطه چالشی برای نظام وتلخ کردن شهدشیرین انتخابات درکام مردم،
- جری کردن استکبار جهانی،
- متاسفانه قرارگرفتن بعضی از یاران انقلاب  دربرابر نظام وانقلاب ،
- ایجاد خسارات مالی فراوان به ملت ومملکت ذکر کردودرایت های عالی مقام معظم رهبری را باعث کنترل این جریانات دانست .
حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی درپایان با اشاره به اینکه 9 دی، فریاد مردم درمقابل سکوت بعضی خواص بود عنوان داشت: در فتنه 88 چهره برخی با صحبت هایشان وبرخی دیگر با سکوتشان  برای مردم آشکارشد ، اما بصیرت وآگاهی ووظیفه شناسی  به موقع  مردم ،بسیج ،سپاه و رسانه ملی به  خنثی شدن توطئه منافقین وفتنه گران انجامید.