هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

گارد حفاظت سفر دکتر لاریجانی به بافق را مشروط به وسیله هوایی دانست

گارد حفاظت سفر دکتر لاریجانی به بافق را مشروط به وسیله هوایی دانست



حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح گاز شهرستان بافق به سوال خبرنگار هفته نامه افق کویر پاسخ داد. وی در خصوص عدم سفر رییس مجلس شورای اسلامی به شهرستان گفت: گارد حفاظت سفر به مناطق بالای 50 کیلومتر استان را مشروط بر فراهم نمودن وسیله هوایی دانست. معاون سیاسی نیز در این زمینه رایزنی های زیادی حتی با استان اصفهان نمود اما متأسفانه در استان،  دو هلکوپتر دو نفره بیشتر وجود نداشت. گارد حفاظت نیز در این مورد رضایت نداد.
خودم برای کارگروه حکم خواهم داد
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به منحل نمودن کارگروه مطالبات مردمی شهرستان بافق افزود: اگر کسی قصد این کار را داشته باشد خودم برای کارگروه حکم خواهم داد و با آنان کار می کنم. رنجی که از برخی حوزه های انتخابیه می کشم آن است که متأسفانه افراد آن شهر پیگیر مسائل محیط خود نیستند.
 تمام بندهای صورتجلسات نوشته شده نباید روی کاغذ بماند
وی بیان کرد: خدا لطف کرد و تعدادی در بافق برای پیگیری مسایل شهرستان حضور پیدا کردند. استاندار نیز در جمع مردم کارگروه را معرفی و حمایت خود را اعلام نمود. اگر استاندار بخواهد آن را منحل نماید، زحمت بکشد و در جمع مردم رسماً با دلیل، علت را بیان کند. به عنوان نماینده مردم کوتاه نخواهم آمد تمام بندهای صورتجلسات نوشته شده نباید روی کاغذ بماند. این نوشته ها سال ها روی کاغذ مانده، به مردم دروغ نوشتاری بیان شده، کتکی که مردم بافق خورده اند در قبال دروغ هایی بوده که گفته شده است.
زارع زاده گفت: یک عده سودجو میلیاردها پول به جیب زده و رفته‌اند کسانی که در این کش و قوس مظلوم واقع شده اند مردم بافق هستند. تا زنده ام و نماینده این مردم هستم اجازه نخواهم داد بندهای صورتجلسات حذف شود.
در ادامه عدم حضور استاندار را در افتتاح گاز این شهرستان مبنی بر جلسه وی با معاون وزیر در خصوص مسایل مخابراتی استان بیان کرد.