هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

چند راهکار ورود به قلب شوهر(قسمت دوم)

چند راهکار ورود به قلب شوهر(قسمت دوم)



 
گردآوری: مریم طالعی بافقی
*هرگز اسرار شوهرتان را فاش نکنید، هر چند که شنونده، والدین و یا صمیمی ترین فرد زندگی تان باشد، چرا که با این کار اعتمادمرد نسبت به زن از بین می رود.
*به همسرتان نشان دهید که استقلال دارید. مردها از زنانی که به عقب تکیه می دهند و منتظر می مانند تا آنها تمام امور را به دست گیرند دل خوشی ندارند. نشان دهید با این که شما از ایده های او استقبال می کنید بدون او نیز توانایی انجام کارها را دارید.
*نشان دهید که او را واقعاً دوست دارید. علاقه مندی به خویشتن حقیقی او، نه برای آنچه او می تواند برای شما فراهم آورد. بسیاری از مردها در پاسخ به این که چه چیزی قبل از ازدواج برای آنها اهمیت دارد پاسخ داده اند که: اطمینان یافتن از آنکه دختر مورد علاقه آنها، آنها را دوست داشته باشد. برای آنچه که هستند و نه وسیله ای برای رسیدن به هدف. هیچ مردی دوست ندارد احساس کند که دختر مورد علاقه اش به این علت او را برگزیده که: او یک تأمین کننده معیشت مناسب است. بلکه زمانی که متوجه می شود یک دختر به این علت او را برگزیده که او بهترین دوست او بوده است بسیار خرسند می شود.
*شوهر خودرا حلال مشکلات بدانید. مشکل را به او بگویید و از او بخواهید آنرا حل کند و تأیید کنید که تنها او قادر به حل این مسأله است.
*به مردان اندرز ندهید. مردان دوست دارند که مشکلات را به تنهایی حل کنند و اگر به شما چیزی نمی گویند. یعنی به تنهایی قادر هستند که موضوع را حل کنند و در صورت لزوم با شما در میان می گذارند با نصیحت نکردن زندگی خود را عاشقانه کنید.
*به مردان فضا بدهید گاهی او را رها کنید تا با خود خلوت کند، با دوستان به ورزش برود و به خانواده خود سر بزند. مدام دنبال او نباشید. فضای رها شدن! این چیزی است که مردان گاهی به آن نیاز دارند. اگر به آنها این فضا را هدیه بدهید، آنها هم به شما عشق می ورزند.
*نشان دهید که قصد تغییر دادن او را در سر ندارید. هر گاه مردی حس کند که تعهد به یک دختر  و ازدواج با او سبب بوجود آمدن تغییرات عمده و اساسی در سبک زندگی او می شود. سرسختانه برای متعهد شدن از خود مقاومت نشان خواهد داد. حتی اگر عاشق آن دختر باشد. نشان دهید که قادر به سازش با او هستید.
*به ظاهر خود اهمیت دهید، لباسی به تن کنید که بیانگر بهترین صفات شما و برازنده شما باشد. با اعتماد به نفس حرکت کرده و رفتار کنید.
*برای آنکه مردها را به دنبال خود بکشانید. برای آنها نقش بازی نکنید. مردان کاملاً از ترفندهایی که زنان به آنها روی می آورند. تا توجه مردان را جلب خود سازند آگاهی دارند و این امکان وجود دارد مردان اغوا گردیده و برای پیروزی در بازی های شما به هر عملی دست بزنند.اما هیچ گاه متعهد به شما نخواهند شد.
*همیشه همان فردی باشید که هستید و از ابراز ماهیت واقعی خود ترسی نداشته باشید. این مهمترین ویژگی است که مردان در زنان جستجو می کنند. پافشاری در رفتاری که در آن زنان به منظور اهمیت دادن به مرد خود مرتباً با او سازش کرده و از ابراز عقیده خودداری می کنند. هیچ گاه نتیجه بخش نخواهد بود.