هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

چرا صدای مردم به جایی نمی رسد؟!

چرا صدای مردم به جایی نمی رسد؟!



 
عذرا عبداللهی| به گزارش هفته نامه افق کویر، بیمارستان بافق باتوجه به اینکه از تجهیزات زیادی برخوردار است ؛ اما از نظر داشتن متخصص با کمبودهای مواجه است. خانم رضائی یکی از شهروندان بافقی در این خصوص در گفتگو با خبرنگار ما گفت: عصر پنج شنبه به روستا رفته بودیم که دختر 15 ساله ام درد دل شد. تا شب حالش خیلی مساعد نبود، آخر شب بهتر شد و شب را آنجا خوابیدیم. صبح جمعه در حالی که به بافق برمی گشتیم باز دل دردش شروع شد. مستقیماً به بیمارستان رفتیم. سریع از او آزمایش خون گرفتند و پرستار تشخیص داد که مشکوک به آپاندیس می باشد، اما گفتند، باید صبر کنم تا دکتر معالج بیاید و تشخیص نهایی بدهد. دخترم را در اورژانس بیمارستان بستری کردند و ساعت 12 ظهر بود که دکتر آمد و تشخیص داد که آپاندیس است و باید سریعاً عمل شود. برای همین ما را به بخش داخلی منتقل کردند و ما مجبور به تشکیل پرونده شدیم و مراحل اداری آن طی شد. 
وی افزود: هنوز زمان زیادی نگذشته بود که به ما اعلام کردند که دکتر بیهوشی در بیمارستان حضور ندارد و باید فرزندم به یزد انتقال یابد. چون نمی خواستیم که فرزندم به بیمارستان انتقالی برده شود. مراحل اداری ترخیص را انجام داده و گفتیم: خودمان فرزندمان را می بریم که در همین حین با پیگیری های مجدانه قائمی مدیر داخلی و با پذیرش مسئولیت از طرف دکتر جراح، سر کار خانم فاطمه احسانی فرزندم را در بافق عمل کردند و کمال تشکر را از این دو عزیز دارم.
وی تصریح کرد: حال سوالاتی ذهن مرا درگیر کرده است:
چرا در شهری که پر از گنج است، باید رنج باشد؟اگر برای فرزندم در بین راه یزد- بافق اتفاقی می افتاد، چه کسی جوابگو بود؟ چرا در بیمارستان نباید دکتر رزیدنت و کشیک برای بیهوشی حضور داشته باشد؟ چرا صدای مردم به جایی نمی رسد و مسئولین تنها زمان جمع آوری رأی در انتخابات خود را به آب و آتش می زنند!!