هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

پوشش 70 درصدی بازار شهرستان با فرآورده های لبنی بهنوش فیروز بافق

پوشش 70 درصدی بازار شهرستان با فرآورده های لبنی بهنوش فیروز بافق



توسعه کارآفرینی در شرکت های تعاونی راهی برای نوسازی و پویایی آن‌ها است.توسعه کارآفرینی در تعاونی ها و تبدیل آن‌ها به تعاونی های کارآفرین، می‌تواند به احیا و بازسازی تعاونی‌های موجود کمک کرده و ابزاری برای توسعه و بهبود کسب و کار، افزایش درآمد و سود آوری، پیشگامی در ایجاد و توسعه محصولات، خدمات و فرآیند های جدید و نهایتاً ارتقاء نقش‌آفرینی آن‌ها در برنامه‌های کلان اقتصادی به‌شمار آید. از این‌رو تلاش برای زمینه‌سازی در جهت توسعه کارآفرینی در تعاونی‌ها یکی از اولویت‌های برنامه‌های توسعه بخش تعاون به‌حساب می‌آید .عبدا...دهقان، مدیر عامل شرکت تعاونی بهنوش فیروز بافق یکی از افرادی هست که پا در این عرصه نهاده است.
عبدا...دهقان پیرامون این موضوع گفت: باتوجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب(مدظله) در مورد سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل و با استفاده از امکانات موجود و پشتوانه جهاد کشاورزی در مورد واگذاری زمین در مجتمع گاو شیری، همراه با دو تن از دوستان، آقایان مهدی کارگران و حسین دهستانی تصمیم گرفتیم جهت رونق بخشیدن به رشته دامداری و بالا بردن روحیه دامداران، این شرکت تعاونی را تأسیس نمائیم؛ الحمدا... با توجه به مدت زمان کوتاهی که از تأسیس آن می گذرد توانستیم محصول خود را با قیمت پایین و با کیفیت هر چه بیشتر جهت مصرف همشهریان خود روانه بازار کنیم و خوشبختانه با اعتماد و تحمل همشهریان عزیز و مغازه داران توانستیم 70% بازار را پوشش دهیم.
 مدیر عامل شرکت تعاونی بهنوش فیروز بافق درمورد مزایای محصولات این شرکت تعاونی تصریح کرد: کارگاه تولید فرآورده های لبنی بصورت 100% بهداشتی و هر چند وقت توسط نماینده محترم بهداشت بازدید و تذکرات لازم یادآوری می گردد و هر گونه شیر که از دامداران جمع آوری می گردد؛ قبل از هر نوع فعل و انفعالات مورد آزمایش قرار می‌گیرد و به دامداران محترم نیز توصیه گردیده جهت دوشیدن دامهای خود حتماً از شیر دوشهای مخصوص استفاده نمایند.
دهقان اظهار داشت: محصولات این شرکت تعاونی از قبیل شیر تازه گاو، ماست محلی، دوغ محلی، مسکه سر شیر، ماست چکیده و پنیر محلی با برند شرکت تعاونی بهنوش فیروز بافق می باشد که در این راه برای 5 نفر بصورت صبح و بعد از ظهر اشتغال زایی ایجاد شده است. وی اظهار امیدواری کرد: ان شاا... باتوجه به امکانات موجود و پشتوانه مسئولین و با تلاش بی وقفه، دغدغه فروش نرفتن شیر دامداران برطرف گردد.
وی افزود: با توجه به امکانات مناسبی که فراهم می باشد اشتغال علاقمندان به این رشته افزایش یافته است. نظر به اینکه هم اکنون حدود 1500 کیلو شیر توسط این شرکت تعاونی تولید و جمع آوری می گردد، با توجه به برنامه های پیش رو امکان نیاز به 2500 کیلوگرم شیر در روز می باشیم که 
ان شا ا... تأمین بشود.
وی اعلام کرد: در پایان شایسته است، از فرماندار محترم شهرستان بافق، مدیر محترم جهاد کشاورزی که واقعاً برای تشکیل این شرکت تعاونی بی وقفه ما را حمایت نمودند و همچنین از مدیر عامل محترم شرکت سنگ آهن مرکزی که جهت رونق بخشیدن به بازار و حمایت دامداران، شرکت تعاونی را در جایگزین نمودن شیر تازه و فرآورده های لبنی محلی به جای شیر ماندگار جهت مصرف کارکنان شرکت سنگ آهن تقدیر و تشکر نمائیم.
وی درپایان از همشهریان خواست، تا هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را پیرامون بهبود محصولات این شرکت با شماره تلفن های 09133526563(دهقان)، 09133567016(کارگران) و09139678096(دهستانی) 
درمیان بگذارند.