هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل

پاسخ مجیدی به انتقادات؛

پاسخ مجیدی به انتقادات؛


بخاطر استقلال بود که از استقلال جدا شدم

به گزارش افکارنیوز، فرهاد مجیدی پس از مصاحبه اخیرش مورد انتقاد برخی پیشکسوتان و مربیان استقلال قرار گفت که چرا استقلال را ترک کرده است. وی در واکنش به این صحبت ها اظهار داشت: «اگر به الوصل، العین و ... رفتم و اگر در اتریش بازی کردم همه و همه به خاطر استقلال بود. من هر چه دارم از لطف خدا، دعای پدر و مادر و هواداران استقلال دارم.»

مجیدي حالا که استقلال ۳ بازی پیاپی را باخته می‌خواهد به آزادی برود تا از نزدیک برد تیمش را ببیند: «من یک استقلالی متعصب هستم و دوست دارم با حضور در ورزشگاه، شاهد برد استقلال مقابل ملوان باشم. از طرفی دلم خيلی برای ورزشگاه آزادی و هواداران استقلال تنگ شده و واقعاً دوست دارم از نزدیک بازی استقلال و ملوان را ببینم.»

وی تاکید کرد: «به طور قطع امروز به ورزشگاه آزادی خواهم رفت و از عموم هواداران استقلال هم می‌خواهم به ورزشگاه بیایند تا همگی از تیم محبوب‌مان حمایت كنیم و شاهد برد آبی‌پوشان باشیم.»

مجیدی اعتقاد دارد که برای او تیم استقلال و خواسته هواداران از هر چیزی مهم‌تر است: «من اگر در مقطعی رفتم، به خاطر شرایط خاصی بود و در آن مقطع بهترین راهکار "رفتن" بود اما مسلماً استقلال همیشه برایم عزیز است و اصلاً نمی‌توانم نسبت به سرنوشت این تیم بی‌تفاوت باشم.»

شماره ۷ سابق استقلال تصریح کرد: «برای من فرقی نمی‌کند سرمربی چه کسی باشد و برای تمام سرمربیان استقلال احترام قائلم چه آنهایی که قبلاً زحمت کشیدند و چه سرمربی فعلی تیم.»

مجیدی قبلاً گفته بود که استقلال امسال حتماً قهرمان می‌شود. او در تکمیل حرفش می‌گوید: «شک نکنید که استقلال مدعی شماره یک قهرمانی است و هیچ تیمی به اندازه استقلال شانس و شایستگی قهرمانی را ندارد. من فکر می‌کنم آبی‌پوشان با ۲، ۳ پیروزی پیاپی روی غلتک بیفتند و همان تیم دوست‌داشتنی همیشگی شوند. من خودم امروز به آزادی مي‌روم و از هواداران فهيم استقلال هم بار دیگر تقاضا می‌کنم بیایند و تیم خودشان را مورد حمایت قرار دهند.»