هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

هیچ اداره و ارگانی بدون تعامل نمی تواند کاری انجام دهد

هیچ اداره و ارگانی بدون تعامل نمی تواند کاری انجام دهد



خبرنگار هفته نامه افق کویر، در حاشیه مراسم تکریم و تودیع رییس اداره اوقاف و امور خیریه به سراغ فلاح رییس سابق این اداره رفت و با وی گفتگویی انجام داد.
فلاح در پاسخ به این پرسش که خاطرات خود را در مدت زمانی که در شهرستان بافق بودید بیان کنید گفت: در شهری که امامزاده واجب التعظیم دارد به بدی یاد نخواهد شد. مردم بسیار صبور و زحمت کش بافق با تمام محدودیت ها و کمبود امکانات روبرو شده اند، اما بسیار متدین و وابسته به اهل بیت هستند. عشق و ارادات مردم بافق به اهل بیت زبانزد تمام استان یزد است. از همه طلب عفو دارم.
 وی در توصیه به ریاست جدید افزود: کوچکتر از آن هستم که به وی توصیه داشته باشم. دعا می کنم موفق و مؤید بوده و خدمت به مردم را سر لوحه کار قرار دهد.
 فلاح درخصوص موضع گیری مغازه داران اطراف امامزاده در ابتدای کار گفت: چندین سال بود که سندها به روز رسانی نشده بود تا این که دستوراتی از سازمان ابلاغ گردید و این امر صورت گرفت؛ چاره ای جز انجام این کار نبود تبعاتی هم داشت و در وهله اول سدی برای اجرای این امرگردید.
 در ادامه حجت الاسلام کارگران گفت: آن چیزی که مد نظر بنده برای پیشرفت هست روند کاری رییس سابق خواهد بود. در باب تزئین و آینه کاری آستان مقدس امامزاده عبدا...، مسقف نمودن و برنامه ریزی های صورت گرفته و در همان مسیر ادامه کار خواهیم داد.
وی افزود: انتظار داریم دست همت به سوی ما باشد تا در اجرای نیات وقف موفق باشیم.
 کارگران از تعامل خود با فرمانداری و امام جمعه گفت و تأکید کرد: هیچ اداره و ارگانی بدون تعامل نمی تواند کاری انجام دهد.