هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

نمی‌دانم چگونه این غم را باید تحمل کرد

نمی‌دانم چگونه این غم را باید تحمل کرد


نمی‌دانم چگونه این غم را باید تحمل کرد

مظلومانه و غم‌انگیز، مانده‌ایم که چه کنیم و درد‌دل‌های کهنه را به کجا ببریم. هرچند صباحی رفیقی نازنین از گنبد مینای زندگی پرواز می‌کند و ما را چشم‌ به راه آسمان بهت‌زده و حیران تنها می‌گذارد. افسوس که نه‌پای رفتن داریم و نه توان ایستادن. طبیعت سرنوشت با افسونگری تمام عصایی به دستمان‌ داده،‌ لنگ‌لنگان قدمی برمی‌داریم و در کوره راه زندگی دربه‌در و سرگردان. به هرحال شریک و سهیم این مصیبت بزرگ هستیم و شرمنده که مانده‌ایم. کم‌کم تنهای تنها شده‌ایم و همه آن‌هایی که دوستشان داشتیم و داریم رفتند و هزار خاطره و یادبود برای ما باقی گذاشتند.
خبرنگار هفته‌نامه افق‌کویر گفتگویی با خانواده سجاد رنجبر جوان ناکام، انجام داد که مادر این جوان ناکام افسر زارع‌پور برای خبرنگار هفته‌نامه چنین درد دل نمود: 20 روز پیش جاده منتهی به مزرعه حسین‌آباد انتهای بلوار کشاورز توسط کامیونهای خاکی که از خیابان مهدیه بار می‌زدند  مسدود شد.
ازآنجا که این جاده، تنها جاده ارتباطی بلوار کشاورز و حسین‌آباد می‌باشد بالطبع کشاورزان زیادی از این مسیر بایستی تردد نمایند. مسدود بودن جاده را حتی با یک نوار یا تابلو مشخص نکردند که این بی‌دقتی  باعث شد جوانمان را از دست بدهیم.
وی افزود: پسرم در چند هیئت فعالیت چشم‌گیری داشت. فرزند کوچکم بود و عزیز خانواده؛ نمی‌دانم چگونه این غم را باید تحمل کرد خیلی سخت است. من به دنبال عامل یا عاملین  و مقصرین این حادثه خواهم بود. شکایتی تنظیم و پیگیری را به مسئولین سپردیم؛ ولی متاًسفانه تا الآن پاسخ درستی به ما نداده‌اند. سؤال من این است اگر کار آنها غیر‌قانونی نبوده؛ چرا شب بعد از این حادثه اقدام به تسطیح ماسه‌ها توسط لودری ناشناس نموده‌اند. با توجه به اینکه پسرم سرباز همین منطقه بوده من به عنوان مادر داغدیده و خواهر شهید انتظار بیشتری دارم تا مسئولین مسئله را جدی‌تر پیگیری نمایند. فرزندم 8 ماه برای همین منطقه خدمت نمود.
محمد رنجبر پدر این جوان ناکام گفت: اگر این نخاله‌های ساختمانی آن شب بر سر راه فرزندم نبود؛ شاید سرنوشت وی به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد، چه کسی جوابگوی این موضوع مهم است؟!! هنوز از مرگ خردمند، جوان دیگری که جانش را در این مکان از دست داده است چیزی نگذشته بود که این حادثه در همان مکان اتفاق افتاد.
وی افزود: به هر اداره مربوطه‌ای که مراجعه می‌کنیم می‌گویند در محدوده کاری ما نیست. چند وقتی هست که قرار بوده هیئتی برای کارشناسی بیایند و نظر دهند که در این مورد نیز هنوز اقدامی صورت نگرفته است.
رنجبر عنوان کرد: با توجه به اینکه در شهر طرح فاضلاب،گاز‌رسانی، آب و تلفن در حال اجرا است نظارت بیشتری از جانب مسئولین مربوطه انجام شود و پیمانکاران را موظف کنند تا مسدودی‌های جاده و معابر را با علائم هشدار دهنده مشخص کنند که انشاا...خانواده دیگری مانند ما عزادار نشود.