هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل

نارضایتی بانوان ورزشکار از کمبود امکانات در مجتمع ورزشی آزادگان بافق

نارضایتی بانوان ورزشکار از کمبود امکانات در مجتمع ورزشی آزادگان بافق



هما السادات رضوی| به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر، برای اولین بار در شهرستان بافق یکدوره کلاس مربیگری درجه 3 رشته تنیس روی میز بانوان برگزار شد. در این دوره آموزشی 15نفر از بانوان شهرستان حضور داشتند. دوره آموزشی مربیگری درجه سه باهمکاری هیات تنیس روی میز، شهرداری بافق و همچنین روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی شهرستان با حضور مریم سرپوش مربی بین المللی، برگزار شد.  این دوره کلاس مربیگری از تاریخ17/06/94 تا تاریخ 20/06/94 درمجتمع آزادگان شهرستان بافق برگزار شد و در تاریخ جمعه 20/06/94 اختتامیه این دوره کلاسها برگزار گردید.
سید علی نوروززاده، شهردار بافق  در این مراسم پیرامون ورزش بانوان گفت: در مورد احداث پارک بانوان عملیات اجرایی آن شروع شده است که با یک پیمانکار خوب تا پایان سال جاری قرارداد بسته ایم که پارک بانوان را تکمیل کند و در ابتدای سال 95 قابل استفاده بانوان باشد .
وی افزود: در درباره کمک به محیط های ورزشی در سطح شهرستان شهرداری غیر از سرفصلهای بودجه ای که دارد و ردیف هایی که باید هزینه کند سر فصل های یک الی دو ردیف بودجه ای دارد که می تواند قانوناً کمک کند به محیط های مختلفی اعم از فرهنگی، ورزشی و اجتماعی و احیانا محرومین که نیاز به کمک دارند و در وظایف شهرداری است عمده این کمکها در سال های گذشته و هم اکنون شده و ان شاا... در آینده سمت و سو داده شده به سمت محیط های آموزشی و فکر می کنم حق است. به هر حال عمده شهروندان در این مجموعه قرار گرفته اند که یا دانش آموز هستند و یا از فرهنگیان. 
نوروززاده تصریح کرد:کمبود های خیلی زیادی در محیط های آموزش و پرورش و مدارس وجود دارد که هر کجا هم که ما حضور داشتیم مشکلات زیادی مطرح می کنند؛ ولی این کمبود ها و محرومیت شامل همه شهر هاست و بیشترین توقع که عموم مردم دارند در مورد شهرداری ساختن شهر است.
انشاا... بتوانیم در کنار آموزش و پرورش و در بحث محیط های ورزشی و هم در مورد محیط های مدارس رسیدگی کنیم.
در ادامه یکی از بانوان حاضر در سالن از کفپوش نامناسب، عدم وسیله گرمایشی و سرمایشی و نبود امکانات ورزش تنیس روی میز در سالن ابراز نارضایتی کرد.
شهردار در جواب به این ورزشکار گفت: در مورد کفپوش و گرمای زیاد سالن و امکانات جانبی و...در کل بعضی از شرکت هایی وجود دارند و یا شرکت های نوسازی هستند که برای کمک دستشان بازتر است که ما هم در کنار آنها سعی می کنیم تا حد امکان کمک کنیم و این کار را هزینه نمی دانم. انشا ا... باعث شود که محیطی شاداب و با نشاط برای شما و  همه شهروندان عزیز فراهم بیاید.
یکی دیگر از بانوان ورزشکار و فرهنگی خطاب به شهردار گفت: مدارس راهنمایی و دبیرستان برای ورزش از سالن های ورزشی استفاده می کنند؛ ولی در مقاطع دبستان که بچه ها در حیاط مدرسه بازی و ورزش می کنند بیشترین آسیب را متحمل می شوند که در صورت امکان کفپوش مدارس را رسیدگی کنید.
شهردار در این باره تصریح کرد: در سالهای اخیر و هم اکنون در این خصوص کمک می شود؛ ولی چون حجم کار زیاد است و همینطور که حجم کاردر مدارس بالا است در شهر هم خیلی زیاد است که اگر شهرداری شبانه روز هم کار کند کمتر دیده می شود و به هر حال اولویت اصلی وظیفه ای که شهرداری دارد معابر است و فضای عمومی؛ ولی به مدارس هم به حد امکان کمک شده است و ان شاا... بتوانیم یک گوشه کار را بگیریم.
شایان ذکر است: در پایان این مراسم مریم سرپوش مربی بین المللی تنیس روی میز به خبرنگار ما گفت: در طی این چند روزی که در شهرستان بافق بودم و در طی برگزاری این کلاس ها اصلاً رئیس هیات تنیس روی میز شهرستان را ملاقات نکردم که جای گله هست و از زحمتهای خانم پاکزاد قدر دانی کرد.