هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

میزبان میهمان کش

میزبان میهمان کش



پرندگان سپید پوش در بند شدند. پرندگانی سبک بال که با رهایی از خودیت ها و منیت ها، قید بندگی غیر از خدا را زدند! منا قربانگاه شد و این بار نه حیوان چهارپا؛ بلکه انسان انتخاب کرد! آدمی که مظهر خلیفه ا... بر روی زمین است. منا یک بار دیگر به رخ کشید که قربانی من بهترین ها باید باشند، کسانی که از بند نفسانی رها شده و پس از رهایی از حج اکبر به حج اصغر روی آورده باشند. منا در دست پلیدانی است که امروزه داعی« خادمین الحرمین» را دارند که در سرزمین آنها نباید به یک حج گزاری گزندی رسد! مدعی هستند که خداوند آنها را شرف داده و به افتخاری خدمتگزاری دو حرم(بیت ا.. و مسجد النبی) انتخاب کرده است.
جایگاهی قدسی و محل فرود ملائک، اکنون در سیطره آل سعود است. خاندانی که روی کارآمدنش همراه با کشت و کشتار مسلمانان و اهانت به ائمه معصوم(ع) و تخریب بقاع متبرکه ایشان بود.
آل سعود بار اولش نیست که این جنایات را رقم می زند، فاجعه خونین مکه در نهم مرداد ماه سال 1366 را در کارنامه خود دارد؛ اگر بگوییم دشمن بد طینت پر بی راه نگفته ایم! خاندانی که با عقاید وهابیت خود تلاش دارند تا نامی از شیعیان و معتقدان به امامت خاندان پاک عصمت و طهارت (ع) نباشد. کمک این خاندان به داعش، تروریست هایی که هدفی جزء نسل کشی شیعه در سوریه ندارند و حتی کمک آنها به رژیم دیکتاتوری یمن علیه حوثی های (شیعیان) آن کشور، خود گواه این مدعاست. پس جای شگفتی نیست که اگر میزبان، میهمان کش باشد و با نانجیبی واقدامات ناآگاهانه زمینه کشتار صدها حاجی را فراهم کند. ملت ایران و حجاج شریف باید به این مسئله توجه داشته باشند که این دولت دوست ایران نیست و تلاش دارد تا اقدامات خصمانه ای علیه شهروندان ایرانی روا دارد. قطعاً دولت مردان و سیاست گذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی به این مسئله واقف بوده و به نوعی شرارت حکام آل سعود را پاسخگو خواهند بود تا عربستان به خود اجازه ندهد که زمینه هرگونه بی حرمتی علیه مسلمانان را فراهم کند. 
محمد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌حسین تشکری بافقی
صاحب‌امتیاز و مد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یرمسئول