هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل

معرفی نفرات برتر مسابقات مچ اندازی قهرمانی استان یزد

معرفی نفرات برتر مسابقات مچ اندازی قهرمانی استان یزد



مسابقات مچ اندازی قهرمانی استان یزد به میزبانی شهرستان بافق برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، این دوره از مسابقات روز جمعه 22 خرداد ماه در سالن کوثر شهرستان بافق برگزار و 60 شرکت کننده از شهرستان های تفت ، مهریز ، خاتم ، ابرکوه ، بهاباد ، بافق و یزد در دو سبک راست دست و چپ دست با هم رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات و در سبک چپ حامد مومنی از شهرستان تفت ، حمید اکرمی از شهرستان ابرکوه ، سیدمحمد متولیان از شهرستان بافق ، محمود نیک نام از شهرستان ابرکوه ، وحید تراز از شهرستان خاتم و حمید محمدپور از شهرستان ابرکوه در اوزان مختلف بر سکوی نخست ایستادند و عنوان قهرمانی را کسب کردند.

عناوین نخست اوزان مختلف سبک راست دست هم به رحمان مصطفوی از شهرستان خاتم ، عباس فتحی از شهرستان خاتم ، علی سعیدفر ازشهرستان خاتم ، الیاس کریمی از شهرستان بافق ، محمدرضا برزگری از شهرستان بافق ، وحید تراز از شهرستان خاتم ، حمیدرضا اسلامی فارسانی از شهرستان ابرکوه ، حمید محمدی پور از شهرستان ابرکوه ، بهروز یزدان پرست از شهرستان بافق و قاسم بیاتی از شهرستان خاتم رسید.

در بخش تیمی هم ذوالفقار ابرکوه با کسب 90 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم منتخب شهرستان خاتم با کسب 84 و بهروز بافق با کسب 75 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

لازم به ذکر است سرپرستی مسابقات را منصور محتشمی برعهده داشت.