هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

مشکل آسانسور مسکن مهر بافق حل خواهد شد

مشکل آسانسور مسکن مهر بافق حل خواهد شد



به گزارش هفته‌نامه افق‌کویر؛ در روز پنج شنبه 12 تیرماه سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق، حاج محمدجواد عسکری مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن بافق و محمد علی طالعی معاونت فرمانداری شهرستان بافق از مسکن مهر بازدید نمودند.
سید مهدی طلایی مقدم در پایان بازدید گفت: پرداخت تسهیلاتی از طریق بانک کشاورزی و با همکاری شرکت سنگ‌آهن  در نظر گرفته شده است مبنی بر این که 80 خانواری که در مسکن مهر 5 میلیون وام را دریافت نکرده‌اند می‌توانند در چند روز آینده اقدامات لازم را برای دریافت تسهیلات را انجام دهند.
وی افزود: با پرداخت این وام از سوی متقاضیان به شرکت تعاونی مسکن مهر بحث آسانسورحل خواهد شد.
فرماندار در مورد بحث فاضلاب که یکی از معضلات ساکنین آن منطقه هست گفت: قرار براین است شرکت سنگ‌آهن اعتبار فاضلاب مسکن مهر کویر و کارخانجات را پرداخت نمایند.
وی بیان نمود: کار از طریق پیمانکار شرکت سنگ‌آهن انجام خواهد شد. مبلغ 200میلیون تومان کمک و اعتباری است که از سوی شرکت سنگ‌آهن پرداخت خواهد شد.
درادامه حاج محمد جواد عسکری ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: بابت تأمین آب صنعت، بحث فاضلاب شهری مطرح و در حال اجراست و زودتر از برنامه در مسکن مهر این کار عملیاتی خواهد شد تا دغدغه مردم ومسئولین از بین برود. امیدوارم آنچه انجام می شود مورد رضای خدا باشد و تا بتون ریزی وکارهای اولیه صورت گیرد حدود چهل روز به طول می انجامد.
عزل و نصب معاونین شرکت سنگ‌آهن، شایعه‌ای بیش نیست
در حاشیه خبر بازدید مدیر عامل سنگ‌آهن و فرماندار شهرستان بافق از مسکن مهر، خبرنگار هفته نامه افق کویر گفتگوی اختصاصی با مدیر عامل شرکت سنگ‌آهن در خصوص عزل ونصب برخی معاونین انجام داد که عسکری در این باره گفت: بحث هایی که امروز پیش آمده شایعه بوده وکار دشمن می‌باشد که باعث بروز برخی حساسیت های شده است. وی در ادامه این موضوع را تکذیب نمود.
دکتر دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه وخاتم در مجلس شورای اسلامی نیز در گفتگویی تلفنی از این موضوع اظهاربی اطلاعی کرد و گفت: باید با وزیر صحبت کنم.
باهیچ کس برخوردی نخواهد شد
دکتر محمد علی طالبی معاون سیاسی استانداری نیز در این خصوص گفت: استانداردرجمع کارگران شرکت سنگ‌آهن بافق بیان نمود که باهیچ کس برخوردی نخواهد شد. وی از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد.   
حاشیه های خبر:
- در بازدید قبلی فرماندار برخی از مسئولین شهر موظف به انجام برخی از کارهای ناتمام مسکن مهر شدند. که در این بازدید فرماندار با قاطعیت آن ها را پیگیری نمود و با تک تک مسئولین مربوطه تماس تلفنی برقرار نمود.
- خالق داوودی در پایان این بازدید به خبرنگار هفته نامه افق کویر گفت: از نامهربانی مسئولین مسکن مهر که هیچ فکری برای آسانسور برنداشتند به خاطر کمردرد و پادرد در این گرمای سوزان مجبورم کفش ورزشی بپوشم.
- طالبی ساکن بلوک 1 مسکن مهر افزود: همسرم 25 ساله است و دچار دیسک کمر شده است. خودم همراه با فرزند کوچکم باید هر روز برای گذراندن زندگی از 56 پله رفت وآمد کنیم. امیدوارم سلامتی خودم نیز به خطر نیفتد که دیگر زندگیمان با مشکل روبرو خواهد شد.
- امیر حسین خالق داوودی که 8 سال بیشتر نداشت گفت: این همه سختی کشیدیم یک آسانسوری برایمان کار نگذاشتند.   
- زنی 24 ساله گفت: مدیر عامل مسکن کویر بافق امروز، در حضور همه گفت: 3 میلیون دیگر باید اعضاء پرداخت نمایند، می خواهم سوال کنم از کجا؟ و تا  کی بایدهمین طور کم کم دو یا سه میلیون تومان بگیرند.
 بیگی- عباسی