هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

مراسم جشن گلریزان در بهاباد برگزار می شود

مراسم جشن گلریزان در بهاباد برگزار می شود


مدیر عامل ستاد دیه استان یزد خبر داد

به گزارش خبرنگار افق کویر  از بهاباد؛ به منظور برگزاری  مراسم جشن گلریزان در بهاباد جلسه ای با حضور مدیرعا مل و رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان، فرماندار بهاباد و مسئولین ادارات مرتبط در محل فرمانداری برگزار شد.
مدیرعامل ستاد دیه استان در این جلسه با ارائه گزارشی از چگونگی برگزاری جشن های گلریزان در سطح استان گفت: این جشن ها در 10 شهرستان استان و با حضور مردم و خیرین برگزار می گردد.
افشون ادامه داد: در حال حاضر 111 نفر از زندانیان استان را محکومین مالی تشکیل می‌دهند و برای آزادی آنها به بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال نیاز است که امیدواریم زمینه آزادی این افراد با برگزاری این جشن ها فراهم شود.
وی با بیان اینکه اکثر افرادی که زندانی هستند به خاطر تصادفات رانندگی می باشد گفت: این ستاد به دنبال فرهنگ سازی در زمینه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و استفاده صحیح از وسیله نقلیه است تا دیگر کسی منجربه جرم و زندانی نشود.
در ادامه فرماندار بهاباد با بیان اینکه اکثر مردم فکر می کنند هر کسی که زندانی شده حتماً بزهکار است گفت: در بین زندانیان افراد خوب هم وجود دارد که به خاطر جرایم غیرعمد از جمله حوادث حین کار، دیه تصادفات رانندگی و یا به علت نفقه یا مهریه زندانی شده اند.
"عباس اقبال" افزود: باید با فرهنگ سازی این ذهنیت مردم نسبت به زندانیان تغییر کند و بدانند در زندانها افرادی هستند که ناخواسته به علت هایی مانند تصادفات و غیره محبوس می باشند تا با استفاده از لطف، عطوفت و کمک مالی مردم اینگونه افرادی که زندانی شده اند به آغوش خانواده شان برگردند و در رسیدن به این هدف، نقش روحانیون بسیار حائز اهمیت می باشد.  
وی اظهار امیدواری کرد: انشاا... با شرکت  مردم و خیرین  شاهد  آزادی  تعداد زیادی از زندانیان جرائم غیر عمد باشیم.
در ادامه جلسه در خصوص نحوه برگزاری مراسم جشن گلریزان در بهاباد بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
شایان ذکر است مراسم جشن گلریزان در بهاباد، شب 27 ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.