هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل

مجبور شدیم برای وصول بدهی ها برق منازل را قطع کنیم

مجبور شدیم برای وصول بدهی ها برق منازل را قطع کنیم



هما السادات رضوی| به گزارش هفته نامه افق کویر، رضایی، مسئول وصولی اداره برق شهرستان بافق در گفتگو با این هفته نامه درباره قطع برق چندی از منازل بافق گفت: فهرست منازلی که برق آنها به دلیل بدهی قطع می شود از استان می آید. افرادی هم که برقشان قطع شده حدود یکسال تا یکسال و نیم، حتی 2 الی 3 سال بدهی داشته اند و طی تذکرات زیاد و اخطارهای مجدد باز هم اقدامی برای پرداخت بدهی خود نکرده اند. مجبور شدیم برای وصول بدهی ها برق منازل را قطع کنیم.
وی افزود: برق منازل از تیر برق قطع می شود و این قطعی برق با توجه به تذکرهای مکرر و حتی اخطار ترمز است که هیچگونه مراجعه ای جهت تسویه نداشته اند و مبالغ قبض بالای 100 هزار تومان بوده؛ هیچ کدامشان هم کمتر از 140 هزار تومان بدهی نداشته اند و بیشترین بدهی 500 هزار تومان است.
رضایی تصریح کرد: از ساعت 7 صبح تا 12 ظهر برق منازل را قطع کردیم، در حین قطعی اگر کسی برای تسویه بدهی منزلش اقدام کرد همان لحظه پیمانکار برق را وصل می کند. تا ساعت 2 بعد از ظهر پیمانکار برای وصل برق خانه هایی که اقدام به پرداخت بدهی نموده اند حضور دارد، پس از آن فهرست اسامی وارد اداره برق می شود و اداره در صورت تسویه بدهی برق را وصل می کند.
وی تأکید کرد: افرادی هم بوده اند که قبض به دستشان نرسیده است و هیچگونه مراجعه ای به اداره برق جهت اطلاع از دلیل نیامدن قبض نداشته اند.