هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

فضای مجازی امروز گویای فضای حقیقی جامعه است

فضای مجازی امروز گویای فضای حقیقی جامعه است



اکرم عباسی| به گزارش هفته نامه افق کویر، محمود زمانی قمی، استاندار یزد در اجلاس استانی نماز در شهرستان بافق با اشاره به اهمیت نماز و توجه به آن در جامعه گفت: اگر در جامعه انس با نماز افزایش پیدا کند بسیاری از مشکلات ما به تبع آن حل می شود.
وی افزود: متأسفانه امروز در جامعه، فضای مجازی همگانی شده است و بسیاری از مشکلات را برای ما بوجود آورده است که باید برای آن برنامه ریزی داشته باشیم.
استاندار یزد تصریح کرد: با توجه به این که در کشور ما استفاده از فضای مجازی نسبت به کشورهای دیگر متفاوت است بایستی فرهنگ سازی در این زمینه داشته باشیم تا با مشکلات این چنینی برخورد نکنیم.
 زمانی قمی بیان کرد: ما باید در جامعه در بین  جوانان قدرت تفکر و تعقل و انتخاب را افزایش دهیم تا با گسترش روز به روز فضای مجازی انتخاب صحیح نیز وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: فضای مجازی امروز گویای فضای حقیقی است که ما می توانیم آنچه را که در جامعه وجود دارد از این طریق رگه های آن را مشاهده کنیم.
استاندار یزد گفت: همزمان با گسترش اخلاق در جامعه به نوعی ما شاهد گسترش اخلاق در فضای مجازی نیز خواهیم بود، پس باید اخلاق در جامعه گسترش پیدا کند.
زمانی قمی بیان کرد: اصحاب فرهنگ و رسانه، مسئولان، مدیران و بزرگان باید نسبت به ناهنجاری‌هایی که در جامعه وجود دارد حساسیت بسیار ویژه‌ ای داشته باشند و برای رفع آن تلاش کنند.