هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

عضو شورای اسلامی شهر بافق به دادگاه فراخوانده شد

عضو شورای اسلامی شهر بافق به دادگاه فراخوانده شد


در پی شکایت شرکت سنگ آهن مرکزی

به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر « رضا فلاح مبارکه» که به تازگی به رئیس روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق منصوب شده با تایید این مطلب گفت: این شکایت پیرامون مطلبی بوده که درباره سهام ترجیحی از سوی واحد اخیگان، عضو شورای اسلامی شهر بافق مطرح شده است.

«واحد اخیگان» عضو شورای اسلامی شهر بافق در گفتگوی با ما  پیرامون این شکایت گفت: هفته پیش به همراه رئیس شورای اسلامی شهر و یکی از اعضاء دیگر به نیروی انتظامی مراجعه کردیم و توضیحات خود را مفصلا ارائه دادم.

 «محمد عباسی» سخنگوی شورای اسلامی شهر بافق پیرامون موضع این شورا درباره شکایت شرکت سنگ آهن علیه واحد اخیگان عضو شورای اسلامی شهر بافق گفت: وی در یک مصاحبه مطبوعاتی شورای اسلامی شهر بافق مطالبی را بیان کرده است و از لحاظ ما چیزی مغایر با قانون گفته نشده است. بنا بر این فکر می کنم، بهتر است آقایان در این شکایت تجدید نظر کرده و شکایت خود را پس بگیرند. وی افزود: پیرامون موضوع شکایت اطلاع دقیقی ندارم و رئیس شورا و یکی دیگر از اعضا در معیت واحد اخیگان به نیروی انتظامی مراجعه کرده اند.

«عزیز ا... عباسیان» مدیر امور حقوقی شرکت نیز گفت: شکایتی مطرح شده است! او  بیشتر از این؛ از ارائه جزییات خودداری کرد.

محمد سجاد اعتباری دادستان بافق هم گفت: در این مرحله دادرسی چیزی را نمی توانم ارائه کنم و باید صبر کرد تا پرونده تمام شده و سپس رای آن صادر گردد؛ آن گاه توضیحات لازم را بیان خواهم کرد.  

تلاش خبرنگار هفته نامه افق کویر در خصوص موضوع شکایت به نتیجه ایی نرسید و به رغم تماس های مکرر با امور حقوقی شرکت سنگ آهن و محمد رنجبر، رئیس شورای اسلامی شهر بافق؛ پیرامون محتوای شکایت نتیجه ای در برنداشت. هفته نامه افق کویر تلاش خواهد کرد تا گزارشات تکمیلی خود را در این زمینه به اطلاع خوانندگان گرامی برساند.