هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

عدم توجه به ایست پلیس منجر به تیراندازی می‌شود

عدم توجه به ایست پلیس منجر به تیراندازی می‌شود


رئیس شورای تامین شهرستان بافق:

سید مهدی طلایی مقدم، فرماندار بافق پیرامون کشته شدن دو نفر تبعه کشور بیگانه در بافق گفت: اطلاعات دقیق تر را نیروی انتظامی دارد که می توانید از آن نیرو تهیه کرده و در اختیار افکار عمومی قرار دهید.
وی افزود: پس از راه اندازی جاده زرند به بافق، تردد در این مسیر زیاد شده است، بر همین اساس برخی تصور دارند که این جاده برای آن است تا دست به کارهای خلاف قانون بزنند و از این محل سوء استفاده کنند.
رئیس شورای تأمین شهرستان بافق گفت: چند هفته قبل تردد تنی چند از قاچاقچیان مواد مخدر را داشتیم که پرسنل نیروی انتظامی مقادیر قابل ملاحظه ای مواد مخدر کشف کردند و برخورد لازم صورت گرفت. در همین راستا پرسنل نیروی انتظامی گشت زنی های متداولی در این جاده و در مسیرهای مختلف دارند. ظاهراً حین گشت با دو خودرو مشکوک مواجه می شوند که ایست به آنها داده می شود و آنها هیچ گونه توجهی نکرده و فرار می کنند. بر اساس قوانینی که در چارچوب وظایف نیروی انتظامی است؛ عدم توجه به ایست پلیس منجر به تیراندازی می شود که در این حین دو نفر مجروح شدند و دو نفر هم کشته می شوند.
وی افزود: پرونده ای در این باره تشکیل و مراحل قضایی آن در حال اجرا می باشد. این افراد از اتباع بیگانه کشور همسایه بودند که راننده های خودرو این افراد را در بین جاده پیاده کرده و خود متواری می شوند.
شایان ذکر است صبح روز جمعه، پنجم دیماه، این اتفاق در بلوار ورودی بافق، روی داد که در این حادثه دو نفر کشته و هشت نفر بازداشت شدند.