هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

طرح فاضلاب شهری در ناحیه «ب» فعال است

طرح فاضلاب شهری در ناحیه «ب» فعال است



الهام نصیرزاده| به گزارش هفته نامه افق کویر، از آنجایی که برخی از شهروندان در تماس های مکرر با هفته نامه افق کویر، خواستار روشن شدن وضعیت طرح فاضلاب شهری شدند، خبرنگار هفته نامه، این موضوع را با حجت عبدا... پور، مجری طرح شبکه فاضلاب در میان گذاشت.
وی در پاسخ به این پرسش که «مهندس حسین مقرب، مدیر طرح شرکت «کارآب‌پی» یکی از پیمانکاران طرح فاضلاب شهری مدعی است که کار فاضلاب شهری فعلاً تعطیل است، در صورتیکه شاهد هستیم در سطح شهر خیابان های انقلاب یا امام رضا(ع)و ... کارگران مشغول به کار هستند، گفت: فاضلاب شهری که در حال اجرا است به دو ناحیه «الف» و «ب» تقسیم شده است. نا حیه «الف» توسط شرکت «کارآب پی» و ناحیه «ب» توسط شرکت «کویرنوآب یزد»، که در حال حاضر شرکت کویرنوآب یزد تقریباً در 5 جبهه کاری مشغول بکار است. هم اکنون در سطح شهر بافق درخیابان امام رضا (ع)، بلوار انقلاب و ... مشغول به کار هستند. مقرب؛ یعنی پیمانکار کارآب پی در مورد کارگاه خودش اظهارنظرکرد، ولی طرح ما فعال است وکارگران مشغول کار هستند؛ لازم به ذکراست  فاضلاب شهری فقط دست کارآب پی نمی باشد، پیمانکاران دیگرهم مشغول کار هستند.
مهندس عبدا...پور درباره حل مشکلات شرکت سنگ آهن با پیمانکار «کارآب پی» افزود: مهندس حسین مقرب، در حوزه کاری خودش قرارداد با شرکت سنگ آهن دارد، بخش کار نامبرده تعطیل است و اخیراً مشکل وی رفع شده و یکسری صورتجلسات هست که پیگیر می باشد و دستگاههای نظارت و مشاوره در حال رسیدگی هستند. 
وی اظهار امیدواری کرد: مشکل این شرکت پیمانکاری نیز حل شده و کار را زودتر شروع کند. هرچند بقیه پیمانکاران مشغول به کار هستند.