هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

ضرورت ایجاد فرودگاه در بافق برای جذب بیشتر سرمایه گذار

ضرورت ایجاد فرودگاه در بافق برای جذب بیشتر سرمایه گذار



بافق خبر|جلسه اعضای شورا شهرستان بافق با حضور محمدرنجبر رئیس شورای شهرستان ودیگر اعضا در محل فرمانداری بافق تشکیل شد.
محمد رنجبر در حاشیه برگزاری ششمین جلسه شورای شهرستان ضمن تسلیت درگذشت بانوان فرهنگی جمعه ای و فلاح گفت: بر خود وظیفه دانستم به عنوان رئیس شورای شهرستان و عضو شورای شهر موضوع اخیر را که منجر به فوت مدیر دبیرستان حجاب شد به مراجع ذیصلاح منعکس کنم.
وی در ادامه افزود: شورای شهرستان از انتهای شهریور تا امروز  6جلسه را با حضور اعضا برگزار کرده است و مصوبات ومکاتبات خوبی داشته و  بسیاری از انها پیگیری شده است. جایگاه شورای شهرستان به عنوان شورای فرادستی قائل به اعضاء است و می توانند فعالیت شان محدود وگسترده نیز باشد.
رئیس شورای شهرستان اظهار داشت: بعضی از کارهایی که در شهر وجود دارد جزء اختیارات شورای شهرستان است و برای آنها نیز پیگیری ومکاتبات لازم را با مدیران ادارات مربوطه انجام داده ایم.
رنجبر به مصوبات صورت گرفته در جلسه اشاره و تصریح کرد: در زمینه مسائل و مشکلات روستاها از جمله گاز وجاده که به ما منعکس شده پیگیری های لازم صورت و به مراجع ذیصلاح نیز ارجاع داده شده است.
وی ادامه داد: مصوبه مهم دیگر بحث ایجاد فرودگاه در شهرستان که مورد درخواست اکثر سرمایه گذاران نیز است واگر فرودگاهی در بافق احداث وراه اندازی شود زمینه جذب سرمایه گذار بیشتری را خواهیم داشت.
رنجبر بیان داشت: بافق یک کد فرودگاهی از زمان سابق دارد وبنابراین برای احیای آن خیلی مشکل نداریم و ضرورت های احداث فرودگاه برای کسی پوشیده نیست.
مردم بافق از تکذیب خبر تعقیب گلایه مند هستند
 
رئیس شورای شهرستان بافق گفت: مردم بافق از تکذیب خبر تعقیب خودرو گلایه مند هستند. بر خود وظیفه دانستم به عنوان رئیس شورای شهرستان و عضو شورای شهر موضوع اخیر را که منجر به فوت مدیر دبیرستان حجاب شد به مراجع ذیصلاح منعکس کنم.
وی افزود: از اختیارات نیروی انتظامی در خصوص تعقیب مجرمین در سطح شهر اطلاع چندانی ندارم اما آنچه به بنده اعلام شده مردم بافق از تکذیبه خبر تعقیب مجرم در شهر گلایه مند هستند.
رنجبر همچنین با بیان اینکه در زمان بروز ازدحام جمعیت شاهد این اتفاق بوده است عنوان کرد: باید در این رابطه شفاف سازی بعمل آید.
وی ضمن تقدیر از زحمات نیروهای خدوم انتظامی یادآور شد:مردم بافق مردمی ولایتمدار و دوستدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و حقایق را بخوبی خواهند پذیرفت .