هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

ضرورت ایجاد ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی سیریز -نوق به بافق

ضرورت ایجاد ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی سیریز -نوق به بافق



الهام نصیرزاده| فرهاد بیگلری در مراسم آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق ضمن تسلیت شهادت چند تن از هموطنان در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهمترین و اساسی ترین خواسته های بحق مردم ایجاد امنیت است.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق اظهار داشت: از ابتدای مسئولیتم با کمک همکاران تلاشگر به عنوان نیروی اثرگذار جامعه ایفای نقش کردیم. 
وی با اشاره به اینکه یک پلیس دینی باید شاخصه های مذهبی را داشته باشد عنوان کرد: برخوردی که پلیس جمهوری اسلامی با آحاد مردم دارد سوای برخوردی است پلیس که در کشورهای پیشرفته دارد.
بیگلری با بیان اینکه از ۱۵ آبان سال ۹۲ مسئولیت خطیر فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان به بنده محول شد تصریح کرد: وقوع سرقت نسبت به چهار سال گذشته ۵۲ درصد کاهش و کشف سرقت نیز ۵۸ درصد افزایش یافته است.
فرمانده انتظامی بافق با اشاره به اینکه سارقین سطح شهرستان عمدتاً سارقین خرد بوده اند خاطر نشان کرد: در شناسایی و دستگیری باندهای سرقت ۴۸ درصد و کشف سرقت های خرد ۶۵ درصد افزایش داشته است.
وی همچنین از رشد کشف ۵۵ درصدی مواد مخدر در بافق خبر داد و گفت: با کشف بیش از ۳ تن مواد مخدر و شناسایی و دستگیری باندهای مواد مخدر این آمار نیز نسبت به گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته‌است .
بیگلری در ادامه اشاره ای به کشفیات سلاح و مهمات غیرمجاز و جنگی و همچنین کشف کالای قاچاق کرد و اظهار داشت: با افزایش ۱۰۰ درصدی کشف سلاح و همچنین کشف ۶۸ درصدی کالای قاچاق در شهرستان روبرو بودیم.
وی همچنین از افزایش جمع آوری اتباع بیگانه، دستگیری مجرمین و مخلین نظم خبر داد و خاطر نشان کرد: تلاش کردیم چهره واقعی پلیس که در عملکرد مقتدر و در رفتار توام با رافت باشد را مد نظر خود قرار دهیم.
وی ضمن تشکر از شهرداری بافق در رابطه با بهسازی معابر بیان کرد: آمار فوتی و جرح با توجه به حجم گسترده خودرو و موتورسیکلت در کشور نسبت به سال های گذشته برابری می کند.
لازمه پیشرفت هر جامعه وجود امنیت است
در ادامه معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان یزد گفت: یکی از اساسی ترین مقوله توسعه و پیشرفت هر جامعه وجود امنیت است.
سرهنگ میرحسینی در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بافق با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر سال اقتصادی مقاومتی تولید و اشتغال اظهار داشت: زمینه ساز تولید و اشتغال در کشور و شهر وجود امنیت است.
وی با بیان اینکه بافق یکی از قطب های صنعتی در استان است عنوان کرد: امنیت باعث می شود این شهرستان بتواند در راستای توسعه گامهای مؤثری بردارد.
میرحسینی همچنین ابراز امیدواری کرد با تعامل با قوه قضاییه، سپاه پاسداران و سایر ضابطین امنیت بتوان امنیت را بیش از پیش در جامعه گسترش داد.
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان ضمن تشکر از زحمات سرهنگ بیگلری تصریح کرد : از فرمانده انتظامی جدید شهرستان که یکی از نیروهای باسابقه است انتظار می رود در زمینه های تعامل مشارکت با سایر ادارات ، مبارزه با سوداگران مرگ، ورود به اشراف فرماندهی و مدیریت کیفیت در کلانتری شهرستان گام بردارد.
در بخش دیگری از این نشست زاده رحمانی، فرماندار شهرستان بافق گفت: با توجه به افزایش ورود غیر مجاز اتباع بیگانه از محورهای مواصلاتی سیریز_ نوق به بافق به عنوان دروازه ورودي جنوب شرقي استان يزد، وجود ایست و بازرسی یک ضرورت است.
محمد زاده رحمانی در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بافق ضمن خیر مقدم به مدعوین و اداي احترام به روان شهدای حادثه تروریستی اخير در ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل اظهار داشت:  دو محور اصلی استان برای ورود اتباع بیگانه در جنوب غرب و مركز استان تحت کنترل شدید قرار گرفته و لذا مسير ورود اتباع خارجی به سمت محورهای مواصلاتی بافق که بیشتر از سمت کرمان است تغيير يافته و می طلبد كه تدابیری برای ایست و بازرسی محور اندیشیده شود.
زاده رحمانی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود به زحمات و تلاش های مجموعه نیروی انتظامی اشاره کرد و یادآور شد: امروز پلیس ارتباط تنگاتنگی با مردم برقرار کرده است و این عامل سبب شده تا مردم کوچکترین حادثه و اتفاق را با این نیروي خدمتگزار در میان بگذارند.
فرماندار بافق ابراز امیدواری کرد: فرهنگ اطمینان و اعتماد به پلیس در شهرستان و سایر نواحی کشوری همچنان جاری باشد.
گفتنی است: در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بافق که با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان برگزار شد از زحمات سرهنگ فرهاد بیگلری تقدیر و سرهنگ محمد کمالی به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.