هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای افق (شماره 765)

صد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای افق (شماره 765)



پیامک
 
باسلام و خداقوت، سریال خانه پوشالی شبکه نمایش واقعیت باطن آمریکا و سیاست و دولتش را شفاف نشان داد و خود سیاستمدارانش انتقاد شدید از پخش این سریال در ایران داشتند. قابل توجه بعضی مسئولان و عوامی که فقط ظاهر آمریکا را می بینند، ولی از انصاف نگذریم خدایی این انتظاراتی که مردمش نسبت به نماینده مجلس دارند و شفاف و بدون ترس طلب می کنند اینجا نیست نکات مثبت هم زیاد دارد کاش اندکی تأمل کنیم. 
هستی
913-391
 باسلام، چرا مسئولین شهرداری نسبت به جمع آوری وانت بارهای متخلف که ضایعاتی را که ما برای پسماند شهرداری جمع می کنم می برند و اکثر آنها غیربومی و افغانی هستند، باید با این افراد برخورد شود تا ضایعاتی که شهروندان برای حفظ محیط زیست تفکیک می شود را فقط شهرداری ببرد و با متخلفین بشدت برخورد و ماشین آنها را توقیف کنند. ان شاا..
913-349
 سلام، قابل توجه شهرداری بابت نظافت کوچه های انتها خیابان امام رضا(ع) که مدتی بود نظافت نمی شد یک ماه است که خوب نظافت می شود. کمال تشکر و خسته نباشید خدمت رفتگران و مسئولین.
916-464
 الهی هرکی پول این جاده بافق -یزد را می خورد و باعث می شود این جاده تکمیل نشود (....)،الهی آمین
913-319
 باسلام، از مسئولین انتظامی بافق تقاضا داریم که لطف کنند و افغانها که در شهر ما گواهی نامه رانندگی موتور و ماشین ندارند و بعضاً بدون گواهی نامه با ماشین تا یزد و نوق هم می روند رسیدگی کنند. حالا شما تصورکنید یک شهروندبافقی بدون گواهی نامه در شهر خودمان تردد کند برادران عزیز پلیس تا درب منزل دنبالش می آیند و موتورش را توقیف و می برند؛ چرا چنین رفتاری با مردم می کنند و با افغانها کار ندارند؟اگر قانون است برای همه است، مسئولین کاری نکنند تا مردم ناراضی شوند
913-349
 باسلام خدمت(...) واقعاً اگه شما مسئولین بافق هستید به خصوص (...) فکری به حال جاده یزد-بافق بکنید
.916-313
 با سلام، اگر می شود پیگیر شهریه دویست هزار تومانی از دانش آموزان مدارس دولتی بافق باشید. این شهریه بابت بیمه نیست بچه ها سی و پنج هزار تومان اول سال پرداخت کرده اند.
 913-221
 با سلام، آقا یا خانمی که پیام داده بودید جوان افغانی نوحه می خواند آیا بهتر نیست ببینید آن جوان مسلمان شده یا خیر؟! بعد این پیام را ارسال کنید. این جوان به گفته شما افغانی در قبال نوحه خوانی هیچگونه وجهی دریافت نکرده، ولی همین بافقی های خودمان ابتدا مبلغ را می پرسند و می گویند فلان مبلغی بدهید ما می آییم نوحه می خوانیم نمی گویند بخاطر امام حسین(ع) پول نمی گیریم مگر حضرت علی(ع) اولین امام ما شیعیان نبوده که شما می گویید درباره علی می خوانده اول بسنجید حرفتان را و بعد پیام دهید. دلتان خوش نباشد که پیام داده اید در شهر ما مسایل با اهمیت تر دیگری هم هست که پیام دهید.
 910-786
 اگر طی این چند سال دوکارگر در جاده گذاشته بودید و با فرغون کار آسفالت کرده بودن تمام شده بود آقای (...) فکری بردارید
.916-313
 
چرا شرکت (ک-ب )یکی از معادن بافق پول مینی بوس های خود را پرداخت نکرده و به مدت چهار ماه، آنان سرویس ها را انجام ندادند و نیروها با ماشین خود به معدن رفتند.
913-159
 سلام، از هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی(ع) مسکن مهر به خاطر برگزاری برنامه های مفید فرهنگی در ماه محرم تشکر کرده توفیق بیشتر آن عزیزان را از خداوند بزرگ خواستاریم.(باعنوان) جمعی از ساکنان مسکن مهربافق
 913-365
 سلام، ضمن تشکر از مسئول محترم خدمات شهری شهرداری بافق خواستار ایجاد فضای سبز مناسب در محدوده مسجد امام حسن مجتبی(ع) مسکن مهر می باشیم. 
رابط فرهنگی کانون کریم اهل بیت(ع) 
واحد خواهران
 سلام، از متولیان شهرداری تقاضا می کنیم تا با ایجاد سرعت گیر مناسب در ورودی مسکن مهر روبروی مسجد از سرعت بالا و بروز حوادث رانندگی جلوگیری نمایند. 
(باعنوان) جمعی از ساکنان مسکن مهر
 سلام، قابل توجه مسئولین بافق، چرا چند قلاده یوزپلنگ که چندین سال پیش در یکی از روستاهای بافق کشته می شود آنقدر بازتاب رسانه ای دارد و هر ساله به همین مناسبت سالگرد گرفته می شود، ولی متأسفانه در جاده بافق_یزد هر روز شاهد کشته شدن افراد بی گناه هستیم، حال سؤال اینجاست که هیچ مسئولی جوابگو نیست و حاضر نمی شوند فردی که هم اکنون در یکی از مسئولیت های اجرای بافق است و سرنوشت جاده در دستان اوست، صریحاً از او نام ببرند. 
913-594
 با عرض سلام، می خواهم به کسی که پیامک داده راجع به روز عاشورا جهت تریلر و وانت باید عرض کنم؛ اگر هم بچه خودت این اتفاق افتاده بود همین حرف را می زدی، آخه مگر خیابان جای اسب و شتر هست؟! مگر در خیابان جلو چشم بچه ها جای ذبح کردن حیوانات است؟! اگر واقعاً برای عزاداری امام حسین(ع) آمده اید این کارها برای چیست؟! ببینید عزاداری در حسینیه ایران یزد چقدر خوب است کاش می شد روزی برسد بافق هم مراسم های محرم را بدون اسب و شتر و وسیله های نقلیه و...برگزار کنند. این امر مستلزم تلاش مسئولین است.
 913-981
 باسلام خدمت مسئولین آموزش و پرورش، هدف از تکمیل فرم سلامت دانش آموز توسط پزشک ،چه بود؟ آقای دکتر که به فرزندمان نگاه هم نکرد و برگه را مهر کرد. فقط می خواستید وقت والدین را بگیرید.
 913-586
 
اس ام اس باران
 
" هیچ بودی، هیچ خواهی شد، هم اکنون هیچ باش ." عطار
 937-307
 جواهر بدون تراش، و آدمیزاد بدون تلاش و زحمت ارزش پیدا نمی کنند. * مثل چینی
939-528
 سلام ای طلوع روشن عشق، سلام ای مهر بر دل نشسته، السلام علیک یا اباعبدالله الحسین
937-307
 زندگی زیباست در یک مثلث ساده : خدا ایمان من و تو
939-528
" دور باش اما نزدیک . من از نزدیک بودن های دور می ترسم 
939-528
 اول خدا، وسط خدا ، آخر خدا آی قبیله خداتون عاشقه داغ عاشقی شقایقه
917-757
 در دنیا دو چیز از همه زیباتر است : " اندیشه ی خدا محور، و وجدان آسوده
939-528
 در دستور زبان عشق و عرفان، فعل اینگونه صرف می شود : من نیستم. تو نیستی. او هست
939-528
 بارالها ؛ ای یگانه محبوب یکرنگ من: آنچنان هدایتم فرما تا به این باور برسم که جواب برخی از دعاهایم صبر و انتظار است .
 939-528
 ممکن است دروغ یکسال بدود، ولی صداقت و راستی در یکروز از او جلو می افتد. 
917-757
" مثل میوه ی افتاده ایی که درختش را بریده و برده اند؛ دلتنگم
 939-528
 الهی و ربی من لی غیرک * " مثل میوه ی افتاده ایی که درختش را بریده و برده اند ؛ دلتنگم
939-528
 به کام دل نرسیدیم و جان به حلق رسید. سعدی
اللهم عجل لولیک الفرج بر قامت دلربای مهدی عج ا... تعالی فرجه الشریف صلوات
937-307
 پیامی است از مرگ، موی سفید. فردوسی
 به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید . حافظ
 گر کار کنی، عزیز باشی . ناصر خسرو
 دل چو غنی شد ز فقیری چه غم .
 خواجوی کرمانی
 
تبریک
 
ولادت با سعادت خورشید علم، مخزن الاسرار توحید شکافنده معماهاى وجود، حضرت امام محمد باقر علیه السلام مبارک باد. 
913-412
 امروز روز حسین فهمیده و همه هم سن و سال های جسور و با شهامت اوست که قدر نوجوانی خود را می دانند و هر سال مثل امروز با همه خوبی ها تلاش ها، مردانگی ها و تازگی ها، دست دوستی می دهند نوجوان روزت مبارک.
 913-924
 
سپاس گزاری ها
 
با سلام، می خواستم از مدیریت و کادر زحمت کش معلمین مدرسه شاهد غدیر بابت برگزاری همایش پیاده روی که برای بچه ها انجام دادند تشکر نمایم.
 913-753
 باسلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران افق کویر، می خواستم از برادرمرتضایی مغازه سبزی فروشی (ایستگاه سلامت)بخاطر برخورد خوب و ارایه سبزی مرغوب به مردم تقدیر و تشکرکنم.
 ابوالفضل طالبی واقوام
 
نامه رسیده
 
بسمه تعالی
فرماندار محترم شهرستان بافق جناب آقای سید مهدی طلایی مقدم
سلام علیکم
احتراما:  خاطر جنابعالی را به متن ذیل معطوف می دارند.
جاده باقراباد که محل عبور و مرور روزانه هزاران نفر از کشاورزان و دامداران بافق می باشند ولی به علت کم عرض بودن بر اثر تصادفات تا کنون تلفات جانی ومالی بسیاری بر جای گذاشته و خانواده های بسیاری را داغدار کرده است و به نظر می رسد که مسئولین اراده ی برای تعریض این جاده(خیابان) ندارند و مردم نیز تاب تحمل کشتارهای ناشی از تصادفات جاده ای را ندارند و این تصادفات پیامدهای اجتماعی شدیدی به همراه داشته است.
بنابراین از آن مقام شامخ، استدعا داریم اقدامات مقتضی را در زمینه تعریض و بلوار نمودن جاده باقرآباد و رفع این معضل اجتماعی معمول فرمایید امید که با دور اندیشی و تدبیر این مشکل شهرستان مرتفع گردد و ضمنا  از تلاش های بی شائبه شما در عمران و آبادانی شهرستان تشکر می کنیم.
رونوشت به : شورای محترم شهر جهت پیگیری و اقدام
رونوشت به: شهردار محترم جهت پیگیری و اقدام
رونوشت به: استانداری محترم جهت پیگیری و اقدام
رونوشت به: نماینده محترم مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری
با تشکر فراوان
اهالی شهرستان بافق