هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق 669

صدای افق 669



از (...)  مدیریت شركت تعاونی گلسرخ خواهشمندم در خصوص پیگیری جهت تعویض آرم هتل نیكان نهایت سعی خود را داشته باشند.
 746-913
***********************
قابل توجه شهرداری بافق: خیابان15 خرداد و وحشی بافقی باید یك پل عابر پیاده برای آن نصب شود ماشینها با سرعت زیاد از آنجا عبور می كنند.
152-913
***********************
قابل توجه حراست(...):كار خوب هست خدا درست كند نه بنده خدا، شماها كه فقط میز صندلی و فامیل های خود را می بینید یک روز باید جواب بدهید. باتشكر از افق كویر كه دردهای ما جوانان بیكار را به گوش مسئولین می رساند.
410-913
***********************
بله كه می برند! تا وقتی مسئولین شهری اینقدر (...) باشند ماهی تیلا پیا را هم می برند فردا هم نوبت خودمان می شود.
882-913
***********************
چرا باید شهر بافق با وجود معادن آهن به بهانه تأمین خوراك از داشتن فولاد محروم باشد، ولی شهرهایی مانند مهریز، ابركوه، میبد، خوزستان و غیره بدون ذره ای سنگ آهن فولاد داشته باشند، لطفاً كمی انصاف، مروت، عدالت و خدا ترس باشید.
380-913
***********************
با سلام خدمت شهرداری بافق، اگر كوچه ی آتشنشانی را جزو بافق حساب می كنید؛ زمین های كشاورزی بدون استفاده، فقط مكانی شده برای سگ های ولگرد و چاه موتوری كه همیشه آب آن وسط كوچه ول است، خواهشاً به این منطقه رسیدگی كنید.                  559-913
***********************
باسلام خدمت مدیران و مسئولان بافق، به نظر شما وجود متخصصین در بیمارستان و دوبانده شدن جاده بافق به یزد مهم تراست یا طرح فاضلاب شهری؟!! خواهشمندم مردم هم در این مورد نظری بدهند.
866-913
***********************
باسلام خدمت مسئولین افق كویر، شایسته بودكه در مورد تعویض شماره تلفن و شماره پیامكشان اطلاع رسانی می كردند.
895-913
افق کویر: از خواننده گرامی به خاطر عنوان نمودن این مطلب سپاسگزاریم.
***********************
چندی پیش از شبكه یزد اطلاع رسانی شدكه200واحدخانه توسط خیرین در یزد به مردم واگذارشد، پس چرا در شهرما خیرین به فكر اجاره نشین ها نیستند؟ چرا مسئولین خاموشند؟چرا؟!!!
895-913
***********************
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شهرداری بافق: به جای دور بر گردون دو طرف فلكه فاطمیه ای كاش یك بریدگی در نزدیکی پل هوایی باز می كردید تا اینكه موتورسیكلت ها به سمت میدان فاطمیه خلاف نیایند، تا شاهد حوادث مرگبار نباشیم، چون چندبار تا بحال تصادف شده است، این مکان حتماً باید كشته بدهد؟!!!
882-913
***********************
از (...)بپرسید خدا وكیلی ماهیانه چند حقوق می‌گیرد؟!!!
730-913
***********************
سلام، نمی دانیم چرا كارخانه كاشی بافق كه می گویند پول نداریم كه حقوق و بن بدهیم، پس چطور برای نیروهای غیربومی آورده اند داخل كارخانه و غذای سه وعده آنها را می دهند، پول هست و....
 598-914
***********************
ای كاش فرماندار یا یكی از مسئولین اداره راه می بایست هرهفته به منطقه سبزدشت سفركنند تا بفهمند 45كیلومتر راه با90كیلومتر چه فرقی می‌كند. لطفاً به فكر جاده گزوئیه باشید.
 141-913
***********************
انگار تریلرها هم فهمیده اند(...) بیخیال تر از این حرفها هستند كه تمام تلاش خود را به كار بسته‌اند تا هر چه سریعتر ته مانده این طلای سیاه را از شهر خارج كنند به خاطر همین هست كه جاده خسته و غیر استاندارد یزد، بافق این روزها شاهد عبور و مرور وحشتناك آنهاست، حتی به قیمت جان مسافرانی كه به اجبار باید در این جاده با خطر همسفر شوند، كاش! تا قبل از تلف شدن زندگی مسافری دیگر، این جاده درست شود!
041-913
***********************
سلام خدمت افق کویری ها، گلایه ای دارم؛ بنده حدود3ماه پیش پیامكی درباره چند روستا كه مزرعه ای بیش نیست و خالی از سكنه است و نام روستا را جهت دریافت تسهیلات 4 درصد بلندمدت از دولت و تخریب اراضی زیركشت و قطع درختان و ساخت خانه باغها فرستادم كه ضمن خلاصه كردن پیام بجای نام آن روستاها نقطه چین چاپ كردید(فاضلیه؛حاجی آباد؛رضائیه وصدرآباد)نام روستا حفظ حرمت است؛اما نام و مشخصات دقیق نانوایی واقع در بلوار امام علی(ع) كه فقط قد و وزن صاحب آن درج نشده بود؛(درشماره 666)به همین دلیل كه چندماه پیش اسم چند روستا را كه شبها شده محل پاتوق قلیان و بعضأ فساداخلاقی را نقطه چین زدید دیگر به افق پیام ندادم و ناراحت شدم؛ حالا خود قضاوت كنید نام چند روستا حرمت دارد؛ كار و كاسبی یك نانوا حرمت ندارد؟!!!
128-913
افق کویر: با سلام خدمت خواننده گرامی و تشکر از ایشان، لازم به ذکر است به علت پیامدهای بعدی، بعضی از پیامها را نمی توان کامل چاپ نمود. درخصوص نانوایی بلوار امام علی(ع) هم اگر یکبار دیگر پیام را بخوانید متوجه می شوید که هیچ گونه اشکالی در آن نیست و از آن نانوایی مثالی برای یک نانوایی خوب آورده شده است.
***********************
قابل توجه (...): به چه حساب كتابی این اسامی را جزء قبول شدگان امتحان گذاشتید؟!! به نظر من این امتحان كه گرفتید الكی بود، چون این اسامی با پارتی بازی قبول شده اند، حالا برو (...) خجالت هم نمی كشند با این پارتی بازی مثل روز معلوم هست كه این اسامی با پارتی بازی انتخاب شده اند!!!
 152-913
***********************
سلام، (...) كجای دنیا یك مربی كه تیمی را سوم كشور می كند بركنار می كنند، نتیجه اش را ببینید باخت های پشت سرهم تیم هندبال را هم ببینید.
443-930
***********************
باسلام، جناب آقای طلایی مقدم فرماندار محترم شهرستان، لطفاً شما هم پیگیر خط تلفن برای محله فخریه باشید.
 882-913
***********************
باسلام،آیا مسئولین بافق به فكر مردم شهرستان هستند؟!! بیمارستان بافق فقط یك آمبولانس دارد!!! كمی به فكر مردم باشید.
 013-913
***********************
فكری به حال زورخانه رحیم كنید ماه هاست تعمیرگنبدآن بلاتكلیف است حتماً بایداین اثر تاریخی فرو بریزد؟
572-913

خوش یمن های پاییزی

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس كشیدن توست به دنبال كوچكترین فرصت بودم تابزرگترین تبریك را نثار قلب مهربانت كنم. امیرجان! یازده آذر تولد خوبی هاست، تولدعشق است، تولد تو تك ستاره زندگی من. سالروز بودنت مبارك.                                
    از طرف مریم
***********************
به سلامتی اون رفیقی كه یه روز میاد سر خاكم، اما نمی تونم جلو پاش پاشم، اما خیالم راحت هست كه خاك زیر پاشم! برادرعزیزم، عارف جان! هفتم آذرتولدت مبارك.                  علی

پیام مهرابنی

انسان ها دركنارهم عاشقند و دور از هم عاشقتر/ هرجا كه باشی/ هر كجا كه باشم/دوستت دارم. تقدیم به تك گل زندگیم
تقدیم به همسرمهربانم «صدیقه»!
***********************
بی خیالم نشو.. حتی اگر مرده باشم.. شاید زنده ام كند، نفسهای مهربان تو.همسرت(R)
***********************
دفتر سرنوشت من پر از تكرار واژه ی تنهاییست،كاش تقدیر برگی از شادی با نام تو برایم ورق زند، دوستت دارم. خواستم از آقای خودم «مسعود دهقانزاده» بابت همه مهربونیاش و خوبیهای بی حد و اندازه اش با تمام وجودم تشكركنم. ممنونم ازت مسعودم. خدارو شكر می كنم كه فرشته ای مثل تو رو بهم داده/ صادقانه عاشقانه از صمیم قلبم تا آخرین نفسم دوستت دارم. «همسفر زندگیت نسرین»
***********************
سلام، می خواستم از پدر خانمم (محمد ایزدی) و مادر خانمم (دهقانزاده) تشكر كنم بابت محبت فراوان كه به بنده حقیر داشته و دارند، امیدوارم120سال سایه شما برسرم باشد.
 دوستدارتون، جواد! داماد كوچك
***********************
ای هستی من، همسرعزیزم، مسعودجانم! از زحمات بی دریغت كمال تشكر فراوان را دارم. با تمام وجود دوستت دارم.
از طرف همسرت نفیسه
***********************
شمسی جان! تو بهترین هدیه ی خدا به من هستی، بخاطر بودنت در كنارم از خدا ممنونم. دوستت دارم با همه ی وجودم.
 همسفرزندگی ات
***********************
داودجان، همسرم! ساعت های نبودنت روی مچم بسته نمی شود.حلقه می شوند دورگردنم.  داود جان! همسرعزیزم، باتمام وجود دوستت دارم.
 ازطرف همسرت اكرم...
***********************
همسرعزیزم، رضاجان! بی چشم می توان زندگی كرد، ولی بی نفس هرگز. همه ی عالم چشم من هستند، ولی تو نفس من.
همسرت فاطمه

تبریک

چه لطیف است حس آغازی دوباره و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...و چه اندازه عجیب است، روز ابتدای بودن!زن دایی گلم سالگرد ازدواجتون مبارك. انشالله زندگی همیشه بروفق مرادتان باشد گلم!
***********************
جناب آقای حسین حبیبیان! انتصاب و انتخاب بجا و شایسته جنابعالی را به عنوان ناظرساختمانی تأسیسات كارخانجات لكوموتیو بافق را به جنابعالی تبریك می گوییم.
با عنوان ( ازطرف پرسنل)
***********************
عشق مقدس ترین بهانه برای زندگی است، دایی گلم سالگرد ازدواجتان مبارك. انشالله جواب همه زحمتایی كه برای ماكشیدید رو خدا بدهد. به امید خدا...

سپاسگزاری ها

با سلام و خسته نباشید، وظیفه خود دانستم از معلم دلسوز وگرامی آقای «ذبیح الله كارگران» معلم مدرسه 15خرداد كلاس سوم واقعاً تشكر و قدردانی كنم كه پیشرفت فرزندم را در تلاشهای ایشان می بینم. آرزوی موفقیت برای ایشان وخانواده محترمشان.                               فلاح
***********************
باعرض سلام و خسته نباشیدخدمت جناب آقای «عبداللهی» خبرنگار بافق از اینكه به بیمارستان آمدید و گزارش آن را تهیه كردید تا كمی مسوولان به فكر مردم باشند. از شماسپاسگزارم موفق و پیروز باشید در تمام امور زندگی.خداوند نگهدارتان
 484-910
***********************
آقایان «پورامینی و سلیمانی» در جهت آسفالت كوچه 11 بلوار امام خمینی كمال تشكر را دارم. به امید موفقیت روزمره شما.
تشكری                               482-913
***********************
باسلام، می خواستم از فروشندۀ بوتیك شمس تشكركنم بخاطراخلاق خوب و برخورد مؤدبانه ای که دارند، بانو تشكر و خداقوت
 895-913
***********************
سلام، تشكر می كنم از رستوران سنتی و كافه دایی رمضون كه واقعاً غذاهای عالی طبخ می كنند، برخورد عالی با مشتری دارند، تمیزی رستوران كه واقعاً عالی و خوب هست و از مدیریت آقایان دبستان پناه و دهستانی متشكرم.
یكی ازمشتریان                          535-914
***********************
سلام،  از اخلاق و برخوردخوب و مناسب خانم كریمی كارمند شكوه سیرخیلی خیلی تشكر می كنیم.         
 (باعنوان)جمعی ازمشتریان
332-913
***********************
سلام و خسته نباشید به بچه های نانوایی سنگكی آهنشهر؛ به خاطر نان خوبشان تشكر می‌كنیم.
   (با عنوان)جمعی از كاركنان آهنشهر   
  486-912
***********************
باسلام، از شهردارمحترم و آقایان پورامینی و سلیمانی و...در جهت بازسازی و آسفالت فرعی11 بلوار امام خمینی كمال تشكر و قدرانی را دارم. رضایی                                      506-913

تسلیت

دل دنیاروخون كردی كه اینطوری تو رفتی، تمام دلخوشیها را تو با رفتنت گرفتی، مثل قصه یه عشق تازه بودی، مثل یه افسانه بی اندازه بودی«. هیچكس برای ما شبیه تو نمی شود مرتضی جان. «برای شادی روحش صلوات»
Asal

یادبودها

یكسال گذشت، اكرم جان تنها سرمایه زندگیم! خدا این روز را برای هیچ مردی نیاورد، وقتی آمدم خانه دیدم چلوگوشتت روی گاز هست و خودت هم دربسترافتادی روحت شاد.روانت آمرزیده
***********************
به گمانم یادت پنجره احساسم را می كوبد.../ چرا كه در دلم هوای دلتنگی به پاست.../ به یاد دوست عزیز و مهربانم زهرا رستگاری. شادی روحش صلوات
***********************
جالب است ثبت احوال همه چیز را در شناسنامه ام نوشته است به جز! احوالم آن هم بدون پدر...!!!به یاد بابایم.
شادی روح حسن ولی پور. صلوات
***********************
چقدر می توانم تحمل كنم نبودنت را؟نداشتنت را؟ ندیدنت را؟ از طرف دوست بی معرفتت سجاد.
شادی روح دوستم افشین صلوات
***********************
باباجون! خیلی دلم برات تنگ شد، می دونی بابایی اگر همه تنهام گذاشتند،اما تو هنوز هم مهربونی و هفته ای یك شب بخوابم میای با همان چهره مهربان و دوست داشتنی، برای شادی روح حسین شمس الدینی فاتحه مع الصوات،
***********************
هر ﺑﺎﺭ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﯾﺎﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﮔﻢ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺗﮑﻪ ‌ﯼ ﺍﺯ ﻣﻦ؛ﺩﺭ ﻣﻦ! همین ﺭﻭﺯهاستﮐﻪ«ﺗﻤﺎﻡ ﺷﻮﻡ...»بیاد داداش سجاد
***********************
اجازه خدا؟؟ میشه من ورق مو بدم؟ می دونم وقت امتحان تموم نشده، ولی من دیگه خسته شدم..... بیاد سجاد

sms باران

امام علی (ع): كسی كه روزی برای فضیلتی كه در تو نیست به دروغ مدحت گوید، یقین بدان روز دیگر برای صفت بدی كه در تو نیست مذمتت می‌كند. مستدرك الوسائل جلد 2 صفحه 65
***********************
دوستت دارم نه برای آنچه كه « هستی »بلكه برای آنچه كه « هستم »هنگامی كه با توام ...
***********************
آرزویم اینست كه: بهاری بشود روز و شبت،كه ببارد به تمام رخ تو، بارش شادی و شعف، و من از دور ببینم كه پر از لبخندست، چشم و دنیا و دلت..
***********************
صدایی می گوید: چشم از من بر ندار! همه چراغ ها روزی خاموش می شوند...من اینجا هستم«همیشه»«برای تو»روشنم! دوستدارت:خداوند
***********************
كلفتیه صِداتو بِه رُخ«مادری»كه چجوری صُحبَتْ كَردَنو بهت یاد داده نَكِش دِلِش بِشكَنه كُل زِندِگیت می شكَنِه.
***********************
رفتم كنار قبرستان از آدم هایش پرسیدم: چه مدركی لازم دارم تا بمیرم و بیایم؟ یكی گفت: اگر جوانی زود آمدی، دیگری گفت اگر پیری دیر آمدی! گفتم از رفیقم دور افتادم! گفتند بدون مدرك خوش آمدی...!!!به سلامتی رفقا!
مینا
***********************
دوستت دارم هدیه ایست كه هر قلبی فهم گرفتنش را ندارد! قیمتی دارد كه هركس،توان پرداختنش را ندارد! جمله كوتاهی است، اما هر كس «لیاقت» شنیدنش را ندارد!
M.N
***********************
معبودا به بزرگی آنچه داده ای آگاهم كن تاكوچكی آنچه ندارم ناآرامم نكند.
ص . جعفریان
***********************
آدمی در آغوش خدا غمی نداشت پیش خدا حسرت هیچ بیش و كمی نداشت دل از خدا برید و زمین نشست صد بار عاشق شد و دلش شكست به هر طرف نگاه كرد راهش بسته بود یادش آمد یك روز دل خدا را شكسته بود.
 امیدوار
***********************
انسان ها دركنار هم عاشقند و دور از هم عاشقتر/ هرجاكه باشی/ هركجا كه باشم دوستت دارم.تقدیم به تك گل زندگیم
***********************
«من یارمهربانم» كتاب را نخوانیم كه بخوابیم،كتاب را بخوانیم تا بیدار شویم /هفته كتاب و كتابخوانى گرامی باد
*مرتضى -مباركه*
***********************
گاهی آنكه صدایت را می شنود.... تنهاخداست.... این است.... نهایت تنهایی.
سیما
***********************
آنكس كه میل به مال‌ اندوزی دارد، باید از زنبور عسل سرمشق گیرد. او بدون ‌این‌ كه گل را پرپر كند به جمع‌ آوری عسل می‌ پردازد. تو نیز ثروت خویش را بدون نابودی منبع آن، كسب كن! آنگاه اندوخته تو بیش از پیش افزایش خواهدیافت.(حامدطاهری)
***********************
علت اینكه ما از موسیقی خوشمان می آید این است كه در دنیای رؤیاهای خود فرو می‌ رویم. سرشت‌ های عالی، موسیقی را دوست می‌ دارند، اما بهتر می‌ دانند كه از آن به عنوان ابزاری برای رسیدن به رؤیاهای خویش است استفاده كنند.
***********************
اكثر مردم به قصد درك كردن و فهمیدن به حرفهای شما گوش نمی دهند، آنها به قصد چگونه پاسخ دادن گوش می دهند.
***********************
دوست داشتنت اندازه ندارد/حجم نمی خواهد، وقتی تمام كشور وجودم سرزمین حكمرانی توست .
***********************
آنروزکه سقف خانه ها چوبی بود،گفتار و عمل درهمه جا خوبی بود، امروز بنای خانه ها سنگ شده! دله ای ما با بنا هماهنگ شده.
***********************
لحظه ها را مى گذراندیم تا به خوشبختى برسیم غافل از اینكه خوشبختى در همان لحظه هایى بود كه گذشت
*مرتضى---- مباركة*
***********************
تا انتهای زندگیم نه !!!...تا انتهای خودم دوستت خواهم داشت...!!
***********************
نمیدانم چرا میان این همه آدم پیله كرده ام به تو¤¤¤¤ شاید فقط با تو پروانه می شوم¤¤¤
كسی كه بهشت را بر زمین نیافته است، آن را در آسمان نیز نخواهدیافت، خانه خدا نزدیك ماست و تنها اثاث آن، عشق است...                 سیما
***********************
زندگى تركیب شادى با غم است، دوست مى دارم من این پیوند را/گرچه مى گویند شادى بهتراست، دوست مى دارم لبخندبرغم را زندگى حاصل تكاپو و جستجوكردن است و تنها گنج با ارزش آن هدف است. لحظات سراسر شادى در زندگیتان برایتان آرزو مى كنم.                   *انغوزه اى*

التماس دعا

برای سلامتی دوست عزیزمان سید رضا متولی صلوات. علی و سجاد