هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق 658

صدای افق 658



قابل توجه مسئولین: پس این پانزده درصد از سنگ آهن كه قرار بود به بافق داده شود چی شد؟! این همان شدكه همان بود!!! تغییری در این كار نشد. چقدر بی عدالتی؟!! سنگ مال بافق هست؛ اما شهرهای دیگر سود می برند(...)
152-913
*******************
باسلام خدمت راهنمایی و رانندگی، این روزها خیابان شیخ محمدتقی جولانگاه تریلی‌های كه از طرف كرمان به یزد می روند شده است؛ باید اتفاقی رخ یدهد تا تصمیمی گرفته شود. خواهشاً با آنها برخورد كنید.
 م صباغیان327-913
*******************
خسته شدیم از دست این مردم: میگن به خدا توكل كن، ولی دنبال پارتی هستند؟ اسلام را فقط (...)، حاضر هستند دختر و پسرشان را عروس و داماد نكنند؛ چون جوان بیكار هست،خدا نكند جوانشان یک اشتباهی انجام بدهد،كافر می شود، بی دین می شود...ولی فكری برای جوان نمی كنند. غیر پرستی (...) كه دیگر شهره ی جهان شده. راستی فكری برای سرگرمی جوانان بكنید. آیا پیگیری می كنید یا...؟
 685-914
*******************
باسلام، مسئولین فكری برای پزشك زنان و زایمان بردارند.
 270-913
*******************
باسلام خدمت شهردار محترم، از شما تقاضا داریم فكری برای ترافیك كوچه باغ لرد یا شهید كوشكی زاده بردارید، چون با باز گشایی مدارس رفت و آمد سرسام آور می‌شود.
(باعنوان) اهالی محل937-913
*******************
قابل توجه شخصی كه فرموده بودند. اكثر كارهای بافق روی غیربومی ها می چرخد در هفته نامه قبل عرض كنم. شما كه اینقدر فعال بودید. در شهر خودتان می ماندید و شهر خودتان را آباد می كردید.
 153-913
*******************
سلام، آقای (...) شاید كارهایی كه می‌كنید از چشم بنده پنهان باشد. طبقه بندی كه كردید طایفه‌ای بوده یا اینكه (...). ما را می‌پیچانید. خدا را چه می كنید؟ آقای (...) شما كه خواستید درست نمایید لااقل خودتان نظارت كنید. ما را هم اگر پارتی‌بازی نكنند مایل هستیم برویم بالا. حیف كه پارتیمان خداست و تا فرج باید انتظار بكشیم. قرار دادی كه نگذاشتید بشویم لااقل چارت كاریمان را از خدمات عمومی در بیاورید یا ببریدمان بالا كه حقمان ضایع نشود. یكی از راه برسد 6 هزار تومان از ما كه پانزده سال سابقه داریم و مدرك مكانیك هم داریم روزانه بیشتر بگیرد.
851-938
*******************
سلام مدیرعامل شرکت سنگ آهن. ما جمعی از نیروهای قدیمی امور ورزشی كه تا قبل از قرار دادی بچه ها سمت ما را خدمات اداری رد كرده بودند و به خاطر قراردادی حق ما تضعیف شد و از خدمات اداری به خدمات عمومی تغییر دادند تقاضا داریم سمت ما را به همان خدمات اداری باز گردانید كه تا حقی از ما ضایع نگردد. حالا كه طبقه بندی اجرا كردید.
(باعنوان) جمعی از نیروهای امور ورزشی 851-938
*******************
با سلام، چندین هفته است كه چراغهای روی كوه آهنشهر پشت مسجد فاطمیه خاموش است از متصدیان ذیربط خواهشمند است نسبت به روشنایی این چراغها اقدام لازم معمول فرمایند.
043-913
*******************
باسلام، از خبرنگار بافق آقای عبداللهی، سؤالی دارم؛ چرا چهارم شهریوركه شب آقای صباغیان درجمع كثیركارگران سنگ آهن. درب معدن سخنرانی كرد و شما با در دست داشتن دوربین، فیلم گرفتید در هیچ زمان و شبكه ای منعكس نشد. دلیل چه بوده است؟ قطعأ شما نیت ضبط سخنان صباغیان را داشتید، به چه منظور نمی دانم؟ شاید(...)آخه خبر برای پخش تهیه می شود.
(چند پیام با این موضوع)  776-935
*******************
سلام، مسئولین محترم همینطور كه می‌دانید جاده بهشت حسین شلوغ‌ترین جاده بافق در شب‌های جمعه است. به آسفالت، روشنایی، تابلوهای راهنمایی نگاه كنید؛ آیا واقعاً خجالت زده نمی شوید؟
827-913
*******************
سلام، چرا داروخانه ها نسخه های پزشكها را درست و دقیق نمی خوانند و داروی اشتباهی به مریضی كه افسردگی دارد می‌دهند كه به خاطر كار ایشان بیشتر افسرده می شود و مجبور به بستری در بیمارستان می شود.
 002-913
*******************
سلام، چهارشنبه شب مأمورین راهنمایی و رانندگی با 6 الی7 تا سرباز و چندتا لباس شخصی درب ورودی نمایشگاه ایستاده بودند و فقط موتور می گرفتند؛ یعنی تأمین امنیت (...)!!!
 366-913
*******************
قابل توجه شهرداری بافق: می خواستم از شما خواهش كنم كه بازدیدی از خیابان امام رضا (ع)فرعی 45 داشته باشید بد نیست شما از نزدیك شاهد این همه گرد و خاك باشید، ببینید با چه وضعی داریم زندگی می كنیم.
704-913
*******************
قابل توجه مسئولین، كاش بافق جزء كرمان بود، اگر بود همه چیز داشت، چون در یزد عدالت نیست. بافق باید ده سال پیش گاز دار می شد نه الان! در بافق باید ده سال پیش فولاد ساخته می شد نه الان! در بافق باید ده سال پیش بزرگراه زده می شد نه الآن! و خیلی چیزهایی دیگر كه زده نشد. آهای آقای مسئول! شهر بافق با این همه ثروت، حداقل ده سال از شهرهای دیگر عقب است.
152-913
*******************
باسلام، قابل توجه شهرداری بافق؛ لطفاً به درختان پارك كودك مقابل فرمانداری سابق رسیدگی كنید. تمامی درختان تنومند را بریده اند و جایگزین نكرده اند.
 012-937
*******************
سلام، آثار باستانی یك شهر نشان دهنده تمدن و فرهنگ آن شهر می باشد كه در بافق متأسفانه با بی مهری روبرو است. نمونه آن یك خانه قدیمی در محله باغ بزرگ بنام خانه سریانی كه درحال حاضر پاتوق شده است و به سرعت درحال خراب شدن است.
082-913
*******************
این چگونه است که در شهرمان به خاطر حق‌گویی، رییس شورا و چند نفر از کارگران معدن را بازداشت و زندانی می‌کنند. آیا جز این است؟ ما نمی‌خواهیم فردا روزی شرمنده فرزندانمان باشیم!
687-930
*******************
قابل توجه شهرداری بافق: ای كاش برای بچه های ما هم یك پارك كودك احداث می كردید، بچه های ما هم احتیاج به تفریح دارند. بیشتر محله ها وسیله بازی دارند به جز محله سر استخر،كوچه شهیدفتاحی، جنب باغ فضایلی.
588-913
*******************
عزیزان: عزیزانى كه در جلسات (N.A)حضور دارند معتادنیستند! به آنها به چشم معتاد ننگرید. آنان محتاج یك نگاه مهربان شما هستند. این گمنامان محتاج دستهاى نوازشگریندكه یاریگرشان باشد. دستشان را بگیرید و دوستشان باشید. خداوندا! حمایت كن تمام حامیانم را/كه مى گیرند بى منت دودست ناتوانم را
*انغوزه اى964-913
*******************
باسلام، در رابطه با پیام التماس دعا در صفحه 3تاریخ یكشنبه 16شهریور خواستم بگویم خرج سفر آن همشهری عزیز كه به علت نداشتن پول از زیارت امام رضا(ع) محروم گشته اند را متقبل می شوم، بامن تماس بگیرید.
366-913
افق کویر: با سلام خدمت خواننده گرامی، ضمن تشکر از از این حس انسان دوستانه شما، یکی از مؤسسات خیریه بافق هزینه سفر این خواننده عزیز را متقبل شدند.
*******************
با سلام، می خواستم از مسئولین سؤال كنم تكلیف خیابانی كه قرار بود از میدان امام حسین (ع) به طرف بیمارستان ولی عصر (عج) انجام شود، به كجا رسیده است؟! خرابی این خانه ها موجب گرد و خاك و حیوانات موزی در محله سر استخر شده است! لطفأ مسئولین جواب بدهید؟
(چندین پیام با این موضوع)993-913
*******************
چرا بعضی ها این طوری هستند؟ چرا از پیشرفت دیگران ناراحت می شوند؟! مخصوصاً اگر آشنا باشد؟چرا آبروی مردم را بخاطر چیزی كه فقط شنیدبم یا حدس می زنیم می بریم؟چرا بخاطر پول همه كار می كنیم؟! چرا دنیا را به دین و آخرت ترجیح می دهیم؟!!
461-914
*******************
هر کس که برای بافق خدمتی نکرد باید از کار به کنار رود؛ چه بومی باشد و چه غیر بومی!
351-913
*******************
باسلام، از عزیزان سپاه و بسیج وكسانی كه دلشان برای جوانان و نسل آینده می سوزد خواهش می كنم بیایید با پدیده شوم موادمخدر درشهرمان مبارزه كنیم و از حق جوانانمان دفاع كنیم، آقای فرماندار و مسئولین به خدا اقدام كنیدكه فردا دیراست، به امید ریشه كنی مواد مخدرانشاا...
 349-913
*******************
سلام، خسته نباشید. خیابان مسجد جامع كه تازه دوبانده شده به علت تردد زیاد نیاز به یك دور برگردان می باشد و سر اینكه هیچ خیابانی در بافق نباید مستقیم باشد را هم نمی دانیم.
082-913
*******************
از پوشش خبری مراسم استقبال از کارگران آزاد شده شرکت سنگ آهن و نیز رییس سابق شورای اسلامی شهر بافق تشکر می کنیم، واقعاً حق مطلب را ادا نمودید.
387-913
*******************
جل‌الخالق معجزه ای دیگر! جناب آقای(...) چطور یك شركت خدماتی با سرمایه ای 200 هزار تومانی. یكدفعه تبدیل به یك شركت مشاورین فنی مهندسی می شود و سرمایه آن یك میلیارد تومان می شود؟!!
120-913
*******************
باسلام خدمت هفته نامه افق كویر، دیگر قرار نیست كه 28.5 درصد دولتی بماند یا 15درصد به بافق داده شود پس باید بگوییم سنگ آهن خداحافظ.
 985-913
*******************
باسلام خدمت خوانندگان هفته نامه افق كویر، چند روز پیش داشتم می رفتم بانك نزدیك درب بانك یكی از همكاران را دیدم كه خنده كنان از بانك خارج می شد، از وی پرسیدم نكند ماشینى یا چیزی برنده شده‌ای كه اینقدر خوشحالی! گفت: نه بچه ام را تو بانك جاگذاشته بودم رفتم خانه و الآن آمدم دنبالش، حواس پرتی تا چه حد؟!!
719-913
*******************
قابل توجه مسئولان: اگر نفری دویست میلیون تومان از پول سنگ آهن بدهند بافقیها چی میشه! همش نباید غیرها این پولها را به جیب بزنند؛ اگر این پول را هم بدهند هر بافقی در مقابل پولهایی كه بردند چیزی نیست.
152-913
*******************
قابل توجه شهرداری: حالا كه خیابان ها را دو بانده نمودند، به فكر پل هوایی هم باشند؛ البته برای خیابان مسجد جامع و بلوار امام علی(ع) روبروی فرعی21، همه روزه مخصوصاً پنجشنبه هاخیلی شلوغ هست و رفتن به آن طرف خیابان خیلی مشكل هست.
 599-913
خوش یمن های تابستانی

محمد جان! 15 شهریور سالروز تولد 3سالگیت را از صمیم قلب تبریك می گویم.
عمه مهربونت s
*******************
سهیلا جان! 26شهریور ماه روز تولدت را با آسمانی پر از ستاره های چشمك زن با دشتی پر از شقایق و با آرزوهای موفقیت آمیز به تبریك می گویم. گلم تولدت مبارك.
از طرف مامان و بابا
*******************
علیرضا جان! روزی كه به دنیا آمدی هرگز نمی دانستی زمانی خواهد رسید كه آرامش بخش روح و روان كسانی باشی كه با بودن تو دنیا برایشان زیباتر است! بهانه ی زندگیمان تولدت مبارك.
از طرف بابا حسن و مامان
*******************
یه سبد یاس سفید تقدیم به تو بهترینم! به خاطر قشنگترین روز دنیا كه روز تولد توست.كمال جان! بیستم شهریور تولدت مبارك.
از طرف دوستت رضا.
*******************
هزاران بار خدا را شكر كه چنین روزی را آفرید تا باغ جهان نظاره گر شكفتن گلی چون تو باشد. سالروز شكفتنت مبارك.
آرش جان!24شهریور تولدت مبارك.
*******************
پسرعزیزم، محمدجان! 17شهریور سالروز تولدت مبارك.
 از طرف مادرت
*******************
پسرخاله عزیزم، محمد! یكسال دیگر از بدنیا آمدن تو گذشت، امیدوارم بهترین سال عمرت را پیش رو داشته باشی. تولدت مبارك
*******************
ای آنكه همیشه خاطراتت با ماست، اندازه مهربانیت یك دنیاست، این زمزمه را گوشه قلبت بنویس؛ یاد تو همیشه در دلم پا برجاست...خواهرم سعیده! 30شهریور تولدت مبارك.
زهرا
*******************
زینب جان! عزیزم تولد یك سالگیت مبارك.
ازطرف دایی روح ا... و زن دایی
*******************
بابا روح ا...!  تمام دارایی من قلبی است كه در سینه دارم و برای تو می تپد آن را به تو هدیه می كنم تولدت مبارك.
طهورا خانم
*******************
تارهای گیتارم را به لرزش در می آورم/ تا بارها و بارها به تو بگویم دوستت دارم/ بارها این تارها به صدا درمی آیند و می گویم: دوستت دارم. 23 شهریور روز شكفته شدنت آقا رضا جان! مبارك. تقدیم به شما همسر عزیزم.
 از طرف همسرت زهرا happy birth day
*******************
روح ا... جان! برای تولدت، تحفه ای نیافتم كه فدای تو كنم یك سبد عاطفه دارم همه ارزانی تو.
‏h.gh
*******************
چه خوب شد ك به دنیا آمدی و چه خوب تر شد كه دنیای من و پسرت شدی.حمیدجان! تولدت مبارك.
 از طرف همسرت یگانه و پسرت آریا
*******************
دفترچه ی خاطرات قلبم را كه خالی از عشق و یكرنگی بود، سرشار از عشق و محبت كردی. نازنینم! زیباترینم حضور گرم و همیشگی ات را هزاران هزار بار سپاس می گویم. هاشم جان! 24 شهریور سالروز تولدت مبارك.
از طرف همسرت F
*******************
همسر عزیزم، اعظم خانم! هزاران سوسن یاس تقدیم تو باد. 13شهریور روز تولدت مبارك باد. همیشه در قلبم هستی و دوستت دارم.
مهدی
پیام مهربانی

حسین عزیزم! لبخند كم خرج ترین آرایش چهره است چهره ات به این آرایش همیشه آراسته باد.
 سمانه
*******************
سلام، همسرگلم! الآن نزدیك سه ماه هست كه ازدواج كردیم. عشقت در وجودم جاریست، خیلی دوستت دارم . ¤زیباترین آفریده ی هستی فاطمه جان !
از طرف همسرت مجتبی
*******************
تو را ای مهلاجانم! دوست دارم / به قدر ابر و باران دوست دارم/ كجا باشی كجا باشم مهم نیست / تو را تا زنده هستم دوست دارم.
از طرف همسرت محمد
*******************
بهنازم! با تو میشه دنیا رو داشت/ از بی كسی ترسی نداشت/ با این همه دل بستگی/ مگه میشه دوستت نداشت؟
 همسرتS
*******************
بابا رضای گلم و مامان زهرای مهربانم! از پروردگار مهربان می خواهم روزگارتان به قلم تدبیر آن نقاش بی همتا چنان زیبا نقش بندد كه طبیعت به تماشای شكوهش بایستد!
بهی و سامی
*******************
پیشانی ام سجده گاه لب هایت، چشمانم میعادگاه قدم هایت، دستانم تكیه گاه خستگیهایت و قلبم حریم دلتنگیهایت. تمامی اینها ارزانی نیم نگاهت. مجیدجان! عزیزم، بابت همه زحماتی كه می كشی و از دل و جان برای زندگیمان تلاش می كنی یك دنیا ممنون.
 از طرف همسرت بتول
*******************
عاشقانه هایم تمامی ندارد! وقتی تو...بهترین "اتفاق" زندگی ام هستی...تقدیم به همسر عزیزم جعفرآقا. دوستت دارم
*******************
"صدیقه جان" همسرمهربانم نمی دانم چه حكمتی دارد، تو سرد می شوی من از دهن میفتم...مرا دریاب .
همسرت(R)
*******************
پدربزرگ و مادربزرگ عزیزم! از خداوند می خواهم روزگارتان به قلم تدبیران نقاش بی همتاچنان زیبا نقش بندد كه طبیعت به تماشای شكوهش باستد.!
از طرف نوهایتان نازنین زهرا و علیرضا كارگر.
تبریک

سلام و خسته نباشید به آقای "امیررسولی فرد" سرپرست گروه هنری و مذهبی فانوس شب تبریك ویژه خدمت شما و بچه های گروهتان داریم. به امید موفقیت همه شما عزیزان.
(چند پیام با این موضوع)331-910
*******************
دخترعزیزمان، مطهره خانم! با موفقیتی كه به خاطر قبولی در دانشگاه اصفهان به دست آورده ای بسیار سرافرازمان كردی، برایت آرزوی بهترین هارا داریم.
از طرف پدر و مادرت
*******************
خدایا..! كمی بیا جلوتر...می خواهم درگوشت چیزی بگویم...این یك اعتراف است..! من بدون نفسم دوام نمی آورم.!! یونسی! نفس من،20 شهریور سالروز ازدواجمان مبارك.
از طرف خانمت رؤیا.
*******************
خواهرعزیزم، مطهره جان! پذیرفته شدنت در دانشگاه اصفهان در رشته علوم تربیتی را به تو تبریك می گویم و به خاطر زحماتی كه در این دوسال اخیركشیده ای از خداوند برایت طلب موفقیت درتمام مراحل زندگیت دارم.
خواهرت رقیه
*******************
باسلام و خسته نباشید خدمت مسئولین افق كویر، می خواستم موفقیت پسرم "روح‌ا... اكرمی" كه دركنكور 1393در دانشگاه فرهنگیان یزد رشته ی الهیات قبول شده را به او تبریك بگویم و تشكر ویژه از دوستش آقای "سید حامد سلیمانی" داشته باشم كه باهم از صبح تا شب درس می خواندند و همچنین موفقیت او را در دانشگاه فرهنگیان تهران رشته ی تاریخ تبریك بگویم. امیدوارم هر دو در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشند.
 ازطرف پدر و مادرت، اكرمی
سپاسگزاری ها

باسلام،كمال تشكر را از آقای مهندس تشكری به خاطر زحمات و سختیهایی كه برای بافق و مردمش تحمل كردند داریم و بدانندكه همه امیدمان به ایشان هست به خصوص ما قشركارگر. اجرشان با خداوند.
(چندین پیام با این موضوع) 217-913
*******************
با سلام و خسته نباشید خدمت برادر كریمی دركفش فروشی پانما كه شاگردشان اینقدر درست صحبت می كند.
از طرف یك مشتری 533-913
*******************
ما كارگران با تمام وجود از آقای صباغیان به خاطر زحماتی كه برای شهر و به خصوص ما كارگران كشیدند كمال تشكر را داریم. اجركم عندا...
217-913
*******************
با عرض سلام، می خواستم از حسن برخورد و زحمات دایره تهسیلات بانك ملی مركزی بخصوص آقای مهدی برزگرانی كمال تشكر را داشته باشم. اجركم عندا...
816-913
*******************
باسلام، رفته بودم یزد برای معالجه، دم باجه روزنامه فروشی رد می شدم كه افق كویر را دیدم واقعاً احساس خوبی داشتم، از مسئولین افق كویر به علت تلاش شبانه روزی و توزیع روزنامه در یزد و جاهای دیگركمال تشكر و قدردانی بعمل می آید.
349-913
*******************
باسلام، خواستم از زحمات بی حد و اندازه‌ی خانم پاك وجود در مركز بهداشت شماره 1 تشكركنم. واقعاً زحمت می كشند.
شهروند بافقی143-913
*******************
الحق والانصاف جا دارد كمال تشكر و قدردانی را از پرسنل زحمتكش قالیشوی "نخلستان" به خاطر تمیز شستن فرشهای مردم بافق تشكر و ازآقای میثم فلاح مسئول روابط عمومی، به خاطر اخلاق خوب و احترام به مشتریان كمال تشكر را داریم.
913-349
یادبود

بدون تو با كی حرف بزنم دردت به جو نم، تو این دنیا به عشق كی به شوق كی بمونم، به جون چشمات از تموم این زندگی سیرم توكه نیستی همش آرزو میكنم كه بمیرم.
 به یاد برادرم سجاد
*******************
از اینجا كه هستم تا آنجاكه هستی وجب به وجب دلتنگم........................
به یاد پسرخاله ام سجادجون
*******************
خدایا! لطفاً ما را با كسانیكه دوستشان داریم امتحان نكن. دنیات خیلی نامرده جای خالی عزیزتو هیچكس احساس نمیكنه.
بیاد برادرم سجاد
*******************
چگونه می توانم فراموش كنم این همه عشق و محبت را، چگونه می توانم فراموش كنم قلب گرمت را،كه وقتی مرا در قلبت جا دادی انگار همه ی دنیا در قلبم جا گرفته.
بیاد دوست عزیز و مهربانم زهرا رستگاری. شادی روحش صلوات
*******************
خواهرزاده مهربانم زهرا جان! خیالت همیشه هست...اما امروز دلم خودت را می خواست نه خیالت را...
روحت شاد و یادت گرامی
*******************
جای هیچكس را هیچكس نمی تواند پركند...روزهای بدون توچه سخت می گذرد.  
به یاد دایی عزیزم مهدی دبستان پناه
sms باران

روزهای سختی را می گذرانم! وقتی كه نیستی همه چیز تنگ می شود؛ نفسم،دنیایم،دلم...
*******************
چه انتظارعجیبی! تو بین منتظران هم عزیزمن چه غریبی! عجیبتركه چه آسان نبودنت شده عادت نه كوششی نه وفایی، فقط نشسته و گویم: خدا كندكه بیایی
* اللهم عجل لولیك الفرج*هستی*
*******************
الهی دلی ده كه در حرص و آز بر ما باز نشود و قناعتی ده كه چشم امید ما جز بروی تو باز نشود.
خواجه عبداله انصاری
*******************
بدان كه معشوق باوفا تنها خداست، وقتى ناامید می شوی با این حالی كه اینقدر عظمت دارد؛ اما عاشقانه انتظارتو را می كشد به رحمت اوامیدوار شو، اگر تاكنون به آنچه خواسته ای نرسیده ای شك نكن خداوند بهتر از آن برایت در نظرگرفته؛ البته گاهی زندگی سخت می شود؛ اما اگر ایمان به خدا داشته باشی تو از آن سخت ترمی شوی پس شكسته نخواهی شد.
 (سمیه)
*******************
گاهی چه اصرار بیهوده ایست واسه اینكه دوستمان بدارند؟...چرا كه بیشتر دوستمان دارند وقتی دوستشان نداریم.
*******************
هیچ ورزشی برای " قلب"مفید تر از خم شدن و گرفتن دست " افتادگان" نیست.
(حامدطاهری)
*******************
تاریخ فقط برای خواندن نیست، برای عبرت گرفتن هم هست، بدانید و به هوش باشید كه اسلام، در فقر پا گرفت و در طمع مسلمان‌ نماها به خون نشست.
*******************
شخصى صورتش گود رفته بود و پوستش چروك شده بود. درآینه نگاه مى كرد و مى گفت دیگرآینه ها را مثل قلب ها صاف نمى سازند.
*مرتضى ازمباركه*
*******************
خداوندكلیدهای گنجینه های خویش را در دستان تو گذاشته است،كه از او بخواهی. پس هر گاه بخواهی می توانی درهای نعمتش را با دعا بگشایی و ریزش باران رحمتش را طلب كنی.
سیما
*******************
خیابان ها را به نام شهدا كردیم تا هر وقت نشانی منزلی را می دهیم بدانیم از گذرگاه خون كدام شهید با آرامش به منزل می رسیم.
*******************
خبر آمد كه تو بیمار شدی، زار شدم/ با دلم بر سر بالین تو احضار شدم/ قوت چشم من از قوت چشمان تو بود/ چشم بیمار تو را دیدم و بیمار شدم. اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای ...لبیك یا خامنه ای
*******************
مغز ما یك دینام هزار ولتی است كه متأسفانه اكثرمان بیش از یك چراغ موشی از آن استفاده نمی كنیم. احمدرضاطاهری
*******************
مواقع شادی ، ستایش “خدا”/ مواقع سخت ، یافتن “خدا”/ مواقع آرام ، پرستش “خدا”/ مواقع دردناك ، اعتماد به “خدا”/  و در تمامی مواقع تشكر از ” خدا ” را فراموش نكن .
*******************
پیوسته باید مواظب سه چیز باشیم:
 وقتی تنها هستیم مواظب افكار خود/ وقتی با خانواده هستیم مراقب اخلاق خود/ و وقتی كه در جامعه می باشیم مواظب زبان خود...
*******************
به سه چیز تكیه نكن، غرور، دروغ و عشق. آدم با غرور می تازد، با دروغ می بازد و با عشق می میرد.
*******************
عشق یعنی یك خمینی، سادگی عشق یعنی باعلی دلدادگی، عشق یعنی لافتی الاعلی، عشق یعنی رهبرم سیدعلی.
التماس دعا

چشم منو امر ولی/ جان منو سید علی، برای بهبودی و سلامتی كامل مقام معظم رهبری(مدظله)صلوات.
 ابوالفضل كریمی بافقی