هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق 656

صدای افق 656



در حوادث اخیر بافق افق کویر دست به عصا می رود؟ اگر نمی تونید کاغذ حروم نکنید!
009-914
**********************
سلام، آن آقای فروشنده پارچه ( م.ك )كه دو هفته قبل درمورد فروش فرم مدرسه اظهارنظر كرده بود خودش فرم مدرسه را دو برابر قیمت حساب ما كرده است.
 994-913
**********************
سلام خدمت زحمتكشان صدای افق، قابل توجه شماره 628-913 كه گفتند در ستون یادبود پیامها مربوط به یك خانواده است؛ معلوم است عزیزی مثل این خانواده كه بعد از هفت سال دوری از خانواده با یك پیكر بی روح مواجه شوند را احساس نكردی، پس خواهشاً اگرتسلای خاطرشان نیستید، زخم دلشان هم نشوید.
یك شهروند 018-913
**********************
سلام افق كویر، می خواستم از مسئولین خواهش كنم تا ایمنی سه راهی سه چاهون در محل كمپ هلال احمر را بالا ببرند مثلاً با دور برگردان...حتماً باید یكی بمیرد؟!!
 210-913
**********************
باسلام، چرا اداره آب و برق بابت زمین‌های بنیاد شهید جواب درستی به ما نمی‌دهد؟! خدا را خوش نمی آید!
 390-913
**********************
باسلام، چرا شهرداری فكری به حال بلوار امام جعفرصادق (ع) نمی‌كند؟! مگر این بلوار جزء شهر بافق و نقشه بافق نیست؟!! به فكر ما بی خانمان‌ها باشید.
  173-913
**********************
اخبار یزد را می دیدم كه برای یكی از روستاهای یزد گازكشی می‌كردند!!! از ناراحتی شبكه را عوض كردم، نتیجه گرفتم كه مسئولین به فكر گازرسانی به بافق و رفع مشكل معدن بزرگ چغارت نیستند و كارهای مهمتری دارند!!!
 743-913
**********************
سلام، خدمت آقای (ع) عرض كنم، دیگر فكر ضرورت را نكنید. با چه رویی دارید می‌گویید اگر ضرورتی باشد می‌روم با این طوماری كه كارگرها امضا كردند هنوز می‌گویید عده‌ی خاصی خواستار رفتن شما هستند. عده‌ی خاصی!!!
 366-913
**********************
باسلام، مسئولین افق‌كویر چرا هیچ رسانه‌ای درمورد اعتراضات سنگ آهن هیچ حرفی نزد؛ اگر فرانسه و شهرهای دیگر بود هزار دفعه از اخبارسراسری و بیست و سی پخش می‌شد؛ چرا شما گزارشی تهیه نمی‌كنید و نمی‌فرستید تا پخش كنند!!!
708-913
افق کویر: ضمن تشکر از خواننده گرامی، ما به وظیفه و رسالت خود عمل کرده و در حد توان در هفته نامه افق‌کویر به آن پرداخته شده است. رسانه‌های دیگر از قدرت ما خارج می باشند.  
**********************
سلام، كاش میراث فرهنگی یا...مسابقه‌ای ترتیب می‌داد تا بلندترین یا مسن‌ترین درخت نخل بافق شناسایی می‌شد و بر چسب می‌خورد و خاص می شد.
 شریعتی210-913
باسلام، كسانی كه درمورد غیربومی‌های شاغل در بافق این همه اظهار نظر می‌كنند، توجه داشته باشند كه اگر یك روز قرار باشد غیربومی‌ها در بافق از كار دست بكشند اكثر كارهای بافق روی زمین می ماند.
 183-913
**********************
باسلام، لطفاً به آقای(...) و دیگر مسئولین كه فقط بلد هستند مثل(...) و وقتی اوضاع آرام شد فقط حرف های تكراری تحویل بدهند و برای پست رأی ذخیره كنند؛ بگویید: مثل آقای تشكری و دیگر فداكاران شیر باشند؛ وقتی همه خواب هستند به میدان بیایند و مردم را آگاه كنند.
 305-913
**********************
اخبار سراسری صدا و سیما در هفته دولت پخش كند كه سنگ آهن مركزی ایران بافق تعطیل و پرسنلش تحصن كردند. ما ایرانی هستیم و با جانمان بازی شده. رأی دادیم؛ ولی پناهنده نیستیم. با این برخوردهای خشن گولمان زدند. بهشت را بخشیدم به شما به جهنم عادت كردم در روزگار بافق!!!
227-913
**********************
باسلام و خسته نباشید به کارکنان افق كویر، می خواستم بگویم به چه دلیل عده‌ای خواستار عزل مدیرعامل سنگ آهن شدند؟ مگه چه مشکلی دارد؟ بافقی که هست كه یک بافقی را درك می‌كند. آهای آنهایی كه خواب هستید، لطفاً بیدار شوید. (س.ح)
456-913
**********************
آقای (...) چقدر زشت و ناپسند است كه 8 ساعت شما را در ساختمان اداری حبس كنند و جلوی ماشین شما را بگیرند و به زور ببرند فرمانداری! كجایند آن معاونین و مدیران زیردستتان كه اینقدر هوایشان را داشتید حالا ببین چطور پشتت را خالی كردند! اینهاحق تو است كه به مردم مظلوم بافق و هم‌خون خودت خوبی نكردی !
356-910
**********************
باسلام، از ریئس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق خواهشمند است عكس شهدای عزیز و گرانقدر را بر روی تابلو در بلوار ورودی شهر نصب كنند.
محمدحسین رمضانیان 034-913
**********************
با عرض سلام و خسته نباشید، از مسئولین مباركه خواهش می كنم كه دستی بر سر و روی میدان توانیر و پارك كنار آن بكشند، خیلی سیمای روستا را زشت كرده‌اید! با این طرح زشتتان مورد تمسخر قرار گرفته‌ایم.
068-930
**********************
ما بافقی‌ها این اوضاع تلخ و آشفته معدن را هرگز از ذهنمان محو و فراموش نخواهیم كرد.
 227-913
**********************
سلام، دنیای عجیبی شده نتیجه خوش حسابی و پرداخت اقساط به موقع برگه اخطار شده آن هم از طرف بانك معتبر و خوشنام (م) آخه خدا را خوش نمیاد با آبرو كسی بازی كردن! 5/28 قسط پرداخت كردم 5/29 سه تا برگه اخطار به نام خودم و خانمم و ضامنم صادر شده و به دست برادر ضامنم رسیده؛ شاید می شد با تلفن اطلاع داد و آبرو و اعتبار من هم زیر سؤال نمی‌رفت. با تشكر از شما اهل افق كویر.
 364-913
**********************
باسلام و خسته نباشید، دوباره شلوغی و بی نظمی و مسیر مطمئن روبروی میوه فروشی خیابان پانزده خرداد خانواده‌ای را داغدار كرد. خواهشاً فقط چند ثانیه مسئولین خودشان را جای این خانواده بگذارند بخدا فكری كنید تا شاهد این اتفاقات نباشیم.
671-913
خوش یمن‌های تابستانی

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگ ترین روزم روز شكفتنت، میلادجان! 6 شهریورسالروز بودنت مبارك.
**********************
خداوندا! عزیزم، را تو یاری كن، پناهش باش و در حقش تو كاری كن. الهی! هر چه می خواهد نصیبش كن. خدایا! بر لبش لبخند جاری كن.
همسر عزیزم، محمدعلی جان! تولدت مبارك.
از طرف همراه همیشگی‌ات فهیمه
**********************
زن داداش عزیزم، نجمه جان! تولدت مبارك.
از طرف زن داداشت فهیمه
**********************
ستاره زندگیم، فاطمه‌السادات! اندازه یه دنیا پر از ستاره دوستت دارم. تولدت ستاره باران.
 مامان و بابا
**********************
یه دنیا پر از شور و شادی برای تو، خواهرگلم، آرزو دارم. تولدت گلباران.
پریسا السادات
**********************
پسر نازنینم، عماد جان! 7شهریور روز زیبای تولد باشكوهت مبارك.
از طرف مادر همیشه نگرانت
**********************
هادی جان! جاده عشق همسفر می‌خواهد و من تو را برگزیدم؛ چرا كه بهترین همراهم هستی. همسرعزیزم! 6 شهریور تولدت مبارك.
از طرف همسرت M
**********************
پدرم! تاج سرم، بابت زحماتی كه برایمان كشیدی از تو ممنونیم. الهی همیشه سایه شما و مادر بالای سرمان باشد و همیشه لبتان خندان. 10 مرداد تولدت مبارك.
فرزندانت: ابوالفضل، فائزه و فاطمه
**********************
بابا محمدحسین عزیزم! تولدت مبارك. دوست دارم.
نوه شما آقاطاها
**********************
دوباره روز تولدت رسید/ روزی كه غصه سراغم نمی آید/ روزی كه دستای تنهایی من/ بیشتر از همیشه دستاتو می‌خواد. پدر جان! تولدت مبارك.
 از طرف یگانه دخترت آرزو
**********************
تمام دارایی من، قلبی است كه در سینه دارم و برای تو می تپد، آن را به تو تقدیم می كنم. تولدت مبارك، پدر مهربانم!
 از طرف پسرت محمد حسین
**********************
همسرعزیزم، زیورخانم! امروز6 شهریور سالروز تولد توست و من برایت هدیه‌ای نخریده‌ام آنچه خریدنی است بی شك لایق تو نیست. نمی‌دانم با كدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا كنم، اما كاملتر از این چیزی ندارم. تولدت با هزاران شاخه گل و سلامتی و تندرستی مبارك باد.
ازطرف همسرت حامد
**********************
خواهرعزیزم، رقیه‌جان! یازدهم شهریور روز شكفته شدنت را بهت تبریك می‌گویم.
خواهرانت فاطمه و نجمه كوچولو!
**********************
قشنگترىن صداى زندگى تپش قلب توست، باشكوه ترىن روز دنیا روز تولد توست، پس براى من بمان و بدان كه عاشقانه دوستت دارم.*تولدت مبارك عباس جان!*
از طرف عشقت عاطفه
**********************
در نگاهم اگر نیستی، لیك در خیالم سرشاری!  و این قانون دوست داشتن است. مامان گلی! با اینكه ازت دورم، ولی با هرنفس مهربونت ازدور، جان دوباره می گیرم.  8 شهریور زاد روز تولدت مبارك. عاشقتم!
دخترت محبوبه عباسی
**********************
مادرخانم عزیزم! مهربانیت را مرزى نیست، یقین دارم فرشته اى قبل از آفرینشت قلبت را بوسیده. 8 شهریور سالروز تولدتان مبارك. دوستتون دارم.
پسرشماجواد قربانی زاده
پیام مهربانی
سلام همسرگلم، الآن نزدیك سه ماه هست كه ازدواج كردیم، عشقت در وجودم جاریست، خیلی دوستت دارم. زیباترین آفریده‌ی هستی ابوالفضل جان!
از طرف همسرت ریحانه دبستان پناه
یادبود

از كسی كه دلش گرفته... نپرسید: چرا؟!... آدمها وقتی نمی توانند "دلیل ناراحتیشان" را بیان كنند... دلشان می گیرد....!!! به یاد همه‌ی دلگیرا كه یكیش خودم هستم كه دلگیر زمانه‌ای هستم كه عمویم را ازم گرفت. به یادمهدی دبستان پناه صلوات.
ریحانه دبستان پناه
**********************
كبوترهای خانه بیقرارند، به شوقت لحظه‌ها را می‌شمارند، پرستوی دلم در حال كوچ است، جهان بی تو برایم هیچ و پوچ است!
 به یاد تك ستاره قلبم سجاد...
**********************
ﺍﻣﺮﻭﺯ هم ﺑﺎ "ﺑﻰ ﺗﻮ" ﺑﻮﺩﻥ ﮔﺬﺷﺖ، ﺧﻮﺵ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ "ﯾﺎﺩﻡ" ﮐﻪ همیشه ﺑﺎ ﺗﻮﺳﺖ. زهراجان!
روحت شاد و یادت گرامی
**********************
آدم عزیزانش را فراموش نمی كند، بلكه به ندیدنشان عادت می كند. تقدیم به كسی كه عادت به ندیدنش مثل فراموش كردنش غیر ممكنه.. بیاد دوست مهربانم زهرا رستگاری.
شادی روحش صلوات...
**********************
مادر جان! هنوز چندماهی از رفتنت نگذشته است، شبها با یاد تو می خوابم و هر شب گونه هایم با اشك چشمانم آبیاری می شود، برای شادی روح معصومه عبدالهی فاتحه مع الصلوات.
**********************
خواهرزاده مهربانم، زهرا جان! تو رفتی و انتظارت باقیست، پشت قدمت عبور اشكم جاریست، ای كاش بدانی كه پس از تو عمری
در خلوت من همیشه جایت خالیست.
**********************
دایی رفتی و با خاك هم آغوش شدی، غصه‌ام با كه بگویم كه تو خاموش شدی. بیاد دایی عزیز و مهربان حسین میرابی استخری شادی روحش فاتحه مع الصلوات.
تسلیت

دوست و همكار گرامی، جناب آقای رضا شیرمحمدی! "كل من علیها فان و یبقی وجه ربك ذو الجلال و الاكرام" ضایعه درگذشت مادر مهربان و مؤمنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می كنیم، خداوند متعال روح پاكش را با سرورش فاطمه زهرا(ص) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.
 آقای جلالی و خانواده
**********************
همسایه محترم، سركار خانم شیرمحمدی! اندوه ما در غم از دست دادن مادر عزیز و بزرگوارتان در واژه ها نمی‌گنجد تنها می‌توانیم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب كنیم.
خانم جلالی و خانواده
سپاسگزاری ها

با سلام و خسته نباشید می‌خواستیم از آقای "سعید معظمی" راننده اتوبوس بافق یزد بخاطر اخلاق خوب و برخورد خوبشان با مسافران كمال تشكر را داشته باشیم. به امیدسفرهای بی خطرشان درجاده.
(با عنوان) عده ای ازمسافران
**********************
سلام و خسته نباشید به جناب آقای كریمی، بابت شاگرد خوبشان در كفش فروشی "پانما" كه این قدر بامردم درست و مهربان است.
533-913
**********************
از كارگران زحمت‌كش شهرداری كه شبانه روز تلاش می كنند تا شهر تمیز باشد كمال تشكر را می كنیم.
**********************
از قالی شویی پدیده بابت تمیز شستن فرش‌ها و سالم برگرداندنشان و زود تحویل دادن به مشتری واقعاً كمال تشكر را داریم. انشاا... خدا به كارتان بركت دهد.
838-910
**********************
باسلام، می خواستم از آقای "جواد عباسیان" سوپر لبنیاتی "بدر" كمال تشكر و قدردانی را داشته باشم. بخاطر اخلاق و برخورد خوبشان. آقای عباسیان تشكر و خداقوت.
خانم ایمانی  895-913
**********************
از آقای "حسن فتاحی" و "سید محمد طباطبایی"  مربیان دلسوز سنگ آهن كه با جون دل برای پیشرفت بچه ها زحمت می‌كشند تشكر ویژه، و خداقوت داشته باشیم.
از طرف خانواده صادق عسكری 056-913
اس ام اس باران
ماهیان از تلاطم دریا شكایت می كردند و چون دریا آرام شد خود را اسیر صیادان یافتند. تلاطم زندگی حكمت خداست از خدا دلی آرام بخواهید نه دریای آرام.
ص جعفریان
**********************
دست به دامن خدا كه می شوم، چیزی آهسته درون من به صدا می آید كه نترس!  از باختن تا ساختن دوباره فاصله ای نیست، تا خدا هست نترس، نلرز، بایست تو پیروزی
**********************
نمازجمعه :حج فقراست.
حامدطاهری
**********************
از دونفر همیشه بترس :كسی كه هیچ چیز برای از دست دادن ندارد و كسی كه به هیچ چیزی اعتقاد ندارد.
**********************
از هزاران، یك نفر اهل دل اند، مابقی تندیسی از آب و گل اند.
**********************
خدایا!  رحمتی كن... تا از آنها باشم كه پول دنیا را می گیرند و برای دین كار می كنند، نه از آنان كه پول دین را می گیرند و برای دنیا كار می كنند.
**********************
كودك غزه كنون درخاك و خون است خدا/ مادرش برسرزنان غرق جنون است خدا/ لحظه هامى گذرد بر شهدا افزون شد/ عادت قوم یهود مرگ و جنون است خدا/ هیچ گرگى بر گوسفندان این ظلم نكرد/ خوى این سنگدلان مكر و فریب است خدا/ پس كجایند سران بى غیرت، خفاشان شب/ ننگتان بادآرزوى شیعه محو اسرائیل است. خدا/
انغوزه اى
**********************
اگر همسر شما در اثر فشار كار، سخنان دلسرد كننده‌ای می‌گوید: معنی‌اش آن نیست كه به آخر خط رسیده‌اید. معنی‌اش آن است كه همسر مورد علاقه شما به محبت و حمایت بیشتری نیاز دارد.
التماس دعا
شهاب جان! منتظر روزی هستم كه دوباره با تنی سالم ببینمت. همشهری های گلم واسش دعاكنید.
از طرف یه دوست.