هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق 653

صدای افق 653


صدای افق 653

با سلام، واقعاً باید از شركت برق بابت آوردند قبض برق تشكر كنیم!! چون امروز نهم مرداد ماه ساعت دو عصر هست كه قبض برق آوردند و قبضی كه برای محله كوشكی زاده آوردند، مهلتش نهم مرداد ماه می باشد؛ ولی قبلأ كه قبض می آوردند یک هفته مهلت داشت و وقت برای پیدا كردن پول و پرداخت آن را داشتیم. 
939-163
*********************
باسلام و خسته نباشید، چرا برای آبسردكن روی صحن امام زاده عبدا.... لیوان برای آن نمی گذارند. لطفاً پیگیری كنید.
  913-591
********************* 
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شهرداری بافق: از اینكه زحمت زیادی برای شهر می كشید كمال تشكر را دارم، هرجای شهر که برویم یك محیط فضای سبز و یك محیط وسیله بازی برای كودكان دیده می شود به جز خیابان مهدیه، از شما خواهشمندم یه فكری بحال این خیابان بكنید. (قوعلی خدمتك جوارحی)
 913-179
********************* 
چرا قبض برق را همان روزی كه مهلت پرداخت آن تمام هست می آورند و سه روز بعد اقدام به قطع برق می كنند؟! قبلاً ده روز مهلت داشت. مگر مردم گنج پیدا کردند كه همان روز این قبضهای كلان را پرداخت كنند! بخدا دارید (...)
رضا 937-570
********************* 
خواستم به مسئولین بگویم؛ اگر قرار هست بعد از نصب دستگاه "سی تی اسكن" دكتر متخصصی نباشد تا از آن به نفع مردم استفاده شود خواهشاً پول بیت المال را حرام نكنند؛ چون این دستگاه هم مثل دستگاه سونوگرافی باید در بیمارستان خاك بخورد و مردم هم همچنان راهی یزد شوند.  939-464
********************* 
با سلام، در جواب (...) درمورد آمبولانس های بدون تجهیز، باید بگویم كه نوش دارو بعد از مرگ سهراب به چه درد این مردم می خورد، چرا قبل از هر اتفاقی به فكر وضعیت بیمارستان وآمبولانس های آن نیستید. بیمارستانی كه یک دكتر سونوگرافی ندارد و اینطوری با جان مردم بازی می كنند؛ چرا باید وضعیت آمبولانس های آن به این شكل باشد، متأسفانه هنوز هم دكتر سونوگرافی برای این شهر تأمین نشده است(...).
913-381
********************* 
از شهرداری بافق خواهشمندم فكری بحال قرارداد ما شركتیها بكنید تا سابقه كار و مدركمان پایمال نشود. بخدا حقمان دارد ضایع می شود. 
 913-6890
********************* 
سلام، چرا در شهرستان بافق جایی برای اهدای خون نیست؟ 
913-4210
********************* 
باسلام و خسته نباشید. دبستان پسرانه "حر"تابلو ندارد ومدرسه ته كوچه است و مشخص نمی شود اینجا مدرسه است. لطفارسیدگی كنید. 
 914-073
********************* 
باسلام، مى خواستم بگویم چرا شركت (م) حقوق كارمندانشان را به موقع پرداخت نمی کند، این شركت طورى هست كه یك روز مرخصى ندارد، ىه دستگاهى اگر یك سره كار كند مى تركد چه برسد به آدم كه بخواهد بدون مرخصى یك سره كاركند. از اىن شركت خواهش مى كنم كه 4گروه شود كه كاركنان استراحتى داشته باشند. 
930-693
********************* 
قابل توجه شهرداری بافق: لااقل اگر خیابان وحشی را تمام نمی كنید بیاید كنار مغازه ها بلوك گذاری كنید تا ماشینها نروند به خاكی و گرد و خاك شود هر وقت رد می شویم كور می شویم از بس كه گرد وخاك می شود. در ضمن میراث فرهنگی بیاید و مغازه ها را مرمت كند چون كه جزء آثار باستانی هستند. 
913-152
********************* 
ضمن این موضوع که آقای استاندار گفته است نباید کارگران شرکت سنگ آهن در خصوص اعتصابات بازخواست شوند، به نظر من با این رفتار (...) زیر سؤال رفته است. شوراییان در جهت احقاق حق مردم تلاش دارند چرا اینگونه عمل می شود! واقعاً جای تأسف دارد.
********************* 
باسلام خدمت مسئولین شهرستان بافق، تو هر روستا یا به عبارتی(...) ازشهرستانهای استان یا كشور از نعمت خدادادی [گاز] بهره می برند بافق كجایش بدتر از دیگرشهرستانهاست. حالا دیگر فكری برای این مشكل بردارید؛ چون در زمان اعتصاب شركت گفتن گاز در لوله است.  913-921
********************* 
ضمن تشكر از زحمات پلیس راه خواهشمندم در مورد كامیونهای حامل سنگ آهن در مسیر یزد كه با سرعت و سبقت غیرمجاز امنیت جاده را تهدید می نمایند برخورد جدی و عملی از جمله ساعت زدن را اعمال فرمایند. تقاضای فوق حضوراً به معاونت محترم فرمانداری هم اعلام شد.
 913-574
********************* 
سلام، خواهشمندم درباره مظلومیت غزه هم مطلبی درصفحه اول هفته نامه داشته باشید. 913-349
********************* 
سلام یكسال هست كه هفته نامه ی وزین افق كویر را خریداری و مطالعه می كنم درعمرم بارها شنیده و خوانده ام كه معدن چادرملو جزء بهاباد بوده و بعداً به اردكان ملحق كرده اند. لطفاً درصورت صحت بنویسید چه تاریخ و چگونه این انتزاع و الحاق صورت گرفته است؟
231-913
********************* 
آقای (...) اگر ایمنی قرار هست گیر بدهد به كفش كارگرها گیر ندهد كه یه كار مثبت هم كه می شود یا ایمنی یا یكی دیگر از راه می رسد و منحل می كنند. چند سالی بود به جای كفش بن می دادند و خودمان می رفتیم كفشمان را خرید می كردیم كه خیلی برای كارگرها بهتر بود كه بعد چند سال حالا ایمنی پیدا شده یا شركتها برای جیب خودشان ایمنی را كشیدن وسط. 
(با عنوان) جمعی از كارگران شركتی (...)
910-812
********************* 
باسلام خدمت افق كویری های خوب و دوست داشتنی، خواستم از شما بخاطر چاپ نكردن آگهی های بزرگ بعضی ازشركتها را كه نصف بیشتر هفته نامه شما را اشغال می كرد و امكان چاپ دیگر مطالب را نمی داد تشكر و قدردانی كنم. این را می گویند یك كار مثبت.
موفق و پیروز باشید.
 913-651
********************* 
درجلسه هم اندىشى توسعه بافق افرادى بودند كه در طول عمرخودیك ذره كارمفید نداشتند؛ مثل آقاىان(...) برعكس جاى بزرگانى مثل مهندس جوادتشكرى ودكتریاراحمدى بسیار خالى بود 
913-467.
********************* 
پیشنهاد می شود به جای صدای افق در قسمت پیامك ها صدای شهروندان یا صدای مردم نوشته شود. 
 913-477
********************* 
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شهرداری بافق، من حدود هشت سال هست بامدرك دیپلم برای شهر و شهرداری زحمت كشیدم، خدا را خوش نمی آید كسی كه تازه سركار می آید حقوقش با من یكی باشد از شما خواهشمندم فكری به حال قراردادهایمان بكنید تا سابقه كار و مدركمان پایمال نشود.
  913-179
********************* 
سلام خدمت مسئولین محترم كمیته امدادخواهش می كنم رسیدگی شود، نمی توانم با دوتا بچه كاركنم و نمی دانم خرجشان را بدهم یا اجاره خانه یا آب و برق رسیدگی شود. 
 910-509
********************* 
از قدیم رسم بر این بوده سنگ از سر راه بنده بر می داشتند بنازم مردم باقراباد كه بی دلیل دوتا سرعت گیر گذاشتند سر راه مردم و كشاورزان منطقه حسن آباد.
  935-204
********************* 
باسلام به افقی ها، واقعاً متأسفم برای آن دسته از عزیزانی كه ادعای مسلمانی می كنند و آمدند 400متر زمین  را گرفتند و فقط درخت زدند جمعه ها كه می آیند شیرهای آب را باز می كنند و درخت آبیاری می كنند بعد مردم برای وضوكه می خواهند بگیرند آبی نیست. آخه این میوه كه می خورند حلال است.؟!! 
(با عنوان) جمعی از اهالی سیدآباد 910-037
********************* 
سلام و خسته نباشید خدمت شما زحمت كشان، می خواستم به آقای (...) بگویم شما كه می‌گویید حقوق قرارداد معینی ها مثل رسمی ها هست نگاهی به فیش حقوقی رسمی ها و قراردادی‌ها بیاندازید بعد قضاوت كنید! من با بیست و یك سال سابقه كار حقوقم زیر دو میلیون هست؛ ولی همكارنم پنج، یا شش میلیون حقوقشان هست و به اندازه حقوق ما كارانه و ماندگاری می‌گیرند! دفترچه درمان مجانی بماند: چطور هست كه هر ساله آقایان رسمی بالای یك میلیون تومان مابه التفاوت می گیرند، ولی قراردادی‌ها زیر صدهزار تومان! چرا آنها یك میلیون پاداش می گیرند؛ ولی ما صد هزارتومان! چرا آنها ماندگاری و جذب1 و جذب2 و حق همسر و سختی آب و هوا و چند قلم چیزهای دیگر می گیرند ولی ما هیچ! برای اینها كه سؤال می كنیم می گوئید شما زیر نظر اداره كار هستید و آنها رسمی شركت فولاد هستند، پس چرا دو ماه حقوق عیدی به آنها داده اید! مگر عیدی كاركنان دولت هم دو ماه حقوق بود كه شما به كاركنان رسمی داده اید؟! چرا عده ای هر چهار ماه یك بار باید بهروری بگیرند و عده ای دیگر هیچ! مگر همه زحمت نمی كشند؟!! مثل اینكه آسمان معدن دو هوا دارد! زحمت كشیدن برای كارگران هست و حقوق و كارانه و پاداش فراوان برای بعضی از رسمی ها! خدا خیرش بده دكتر یاراحمدی، وگرنه هنوز حقوق ما زیر یك میلیون بود! این هست(...).
 با عنوان (یكی از كاركنان رنج‌كشیده) 
93-1630
********************* 
مدیر عامل محترم (...) از اینكه پارتی نداشتم سركارم نگذاشتی تشكر می كنم جوانی كه پارتی ندارم.  
913-189
********************* 
هر وقت اخبار شبكه یزد پخش می شود تمام اخبار آن مربوط به احداث یا افتتاح كارخانه در اردكان یا میبد هستیم مگر شهرهای دیگر جزو استان محسوب نمی شوند!؟ 
913-277
********************* 
سلام به آن فردی كه گفته من را كمك كنید آقای فتوحی كمك كنید. باید هر چیز خواستی از خدا بخواهی نه از بنده او. 
938-810
********************* 
مردم بافق سلام، چرا شما بافقی ها اینطور هستید؟! چرا به فكر شهرتان نیستید؟! چرا كسی كه به شهرتان خدمت و شهرتان را آباد و زیبا می كند به جای اینكه از او حمایت كنید بر علیه او كار می كنید؟تا كی اجازه می دهید افراد (...) كه فكر منافع شخصی هستند شما را از داشتن بسیاری از زیباییها، غرورها، افتخارات، راحتی و آسایش و... بازدارند. چرا ساكت هستید ؟چرا كاری می كنید تا شما را(...) بدانند؟ (...) بیایید شهرمان را با كمك هم آباد كنیم و دستی كه برای آبادی شهرمان كار می كند ببوسیم و دستی كه مانع آبادی(...) به امید فردایی روشن برای بافق و بافقی
 913-172
********************* 
سلام، من جاده بافق به یزد هستم؛ چرا هیچكس به من رسیدگی نمی كند؟45كیلومترم هنوز مانده!!!
 913-743
********************* 
باسلام و تشكر از همسایه با فرهنگ و وظیفه شناس محله آبمیر كه باشستن ماشین و خانه باعث آبیاری درختان داخل كوچه و خیابان می‌شود سپاسگزاریم!!!
 913-277
خوش یمن های تابستانی 
تولدت مبارک
 
عارفه جان! امروز 17 مرداد روز میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم كه دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم تو را در آغوش بفشارم و با عشق بگویم تولدت مبارك. عارفه جان!  
تولدت مبارك.
********************* 
شیدا جان! 9مرداد روزشکفته شدنت مبارك. 
دایی عزیزت محمدحسین
********************* 
احمدرضا جان! روز تولدت بهانه ای است تا بهترین شاد باش هایمان را تقدیمت كنیم. 15مرداد روز شكفتنت مبارك باد.
 ازطرف مامان و بابا
********************* 
احمدرضاجان! برادر عزیزتر از جانمان، زیبایی چشمان تو را به رخ ماه می كشیم تا دیگر به مهتابش ننازد. پانزده مرداد تولدت مباركباد. 
ازطرف آبجی فاطمه و عطیه و برادرت محمد مهدی.
********************* 
خداوندا! آرامش را همچون دانه هاى باران،آرام و بى صدا به سرزمین قلب فرزند عزیزم بباران. احمدرضا جان! تولدت مباركباد.
 از طرف بابا
********************* 
عزیزم! آهنگ صدایت زیباترین ترانه زندگیمان نفسهایت تنها بهانه نفس كشیدنهایمان و وجودت تنها دلیل زنده بودنمان است. افشین جان! 23 مرداد تولدت مبارك باد. 
از طرف مامان و بابا
********************* 
خواهرزاده عزیزم! نگین جون دوازده مرداد روز شکفته شدنت مبارك باد.
 از طرف خاله حانیه
********************* 
من برای دستانت دعا می كنم تا در دستان كسی قرار گیرد تا گرمای دستانش آرامش بخش روحت باشد، برای قلبت دعا می كنم تا برای كسی بتپد كه لیاقت خوبیهایت را داشته باشد، برای خودت نیز دعا می كنم تا خودت باشی! بی آنچه دیگران می خواهند.
 نیوشا جان! خواهرزاده عزیز تولدت مبارك.
********************* 
كیوان عزیزم! روزی كه به دنیا آمدی هرگز نمی‌دانستی زمانی خواهد رسید كه آرامش بخش روح و روان كسی می شوی كه با تو دنیا برایش زیباتر است ! بهانه ی آرامشم تولدت مبارك. 
همسرت لیلا
********************* 
دختر گلم، هانیه جان! 16مرداد روز شكفته شدنت مبارك باد.
 از طرف مامان و بابا
********************* 
خواهر نازنینم، هانیه ! تولدت را با سبدی از گلهای یاس تبریك می گویم. 
داداشت بهنام
********************* 
حسین جان! بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگ ترین روزم روز شكفتنت17مرداد تولدت مبارك.
از طرف همسرت
********************* 
عزیزم! یكسال دیگر از بدنیا آمدن تو گذشت و امیدوارم بهترین سال عمرت را پیش رو داشته باشی. تولدت مبارك .حدیث كوچولو! تولدت مبارك.
 از طرف مامان
********************* 
پدر گلم! تولدت مبارك. انشاا... كه سالهای سال زنده باشید. و سایه ات بالای سر ما باشد پدرم پاینده باشی. 
هفده مرداد سالروز تولد پدری نمونه احمد آقا.
********************* 
همسر عزیزم، احمدآقا! هفده مرداد سالروز تولدت را بهت تبریك می گویم. 
از طرف نصرت خانم
********************* 
روز میلاد تو، روز صدور شناسنامه عشق است. عشق من تولدت مبارك. نفسم، عباس جان! 19مرداد سالروز بودنت مبارك. عاشقانه دوستت دارم. 
همسرتS
********************* 
مهدی جان! یك جهان قاصدك ناز به راهت باشد/ بوی گل ، نذرقشنگی نگاهت باشد/ وخداوند شب و روز و تمام لحظات/ باهمه قدرت خود پشت و پناهت باشد تولدت مبارك
 از طرف (لیالی و محمد آرش)
********************* 
یك شاخه رز سفید تقدیم تو باد/ رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد/ تنها دل ساده ایست دارایی من، آنهم روز تولدت تقدیم تو باد. 
ازطرف همسرت علیرضا و دخترمان زینب كوچولو
********************* 
 
تبریک
باعرض سلام، خبرنگاران، طلایه داران جبهه آگاهی وچشم بینا و زبان گویای مردم هستند. افق كویری های عزیز ضمن خسته نباشید و خداقوت روزخبرنگار را به شما تبریك عرض می كنم. 
سوپرجزیره خضرا
********************* 
باعرض سلام، 17مرداد روز خبرنگار را به خبرنگار خوب شهرمان آقای عبداللهی تبریك می گویم. 
رؤیا كارگران
********************* 
روز خبرنگار بر شما عزیزان افق كویر و پیشكسوتان عرصه خبرنگاری در شهر بافق مبارك باد.
913-850
********************* 
پیام مهربانی
 
سلام، می خواستم از خواهر عزیزم زینب. تشكر كنم كه بدون هیچ توقعی و مزدی برای من و فرزندانم خیاطی می كند .خواهر گلم! خیلی مهربونی. دوستت دارم.
 ازطرف خواهرت فرشته. 
********************* 
`سلام، من 5 ماه هست كه از همسرم دور بودم و قدرشو ندونستم و از هم جدا زندگی كردیم؛ ولی الآن به لطف خدا بعد از 5 ماه باز عشقم و امید زندگیمو به دست آوردم خیلی خوشحالم، الآنم می خواهم از اینجا بهش بگم♥خانمم خیلی دوست دارم.M♥
913-151
********************* 
اگر مجبور باشم انتخاب كنم بین دوست داشتنت یا نفس كشیدن/ از آخرین نفسم استفاده می كنم تا بهت بگویم دوستت دارم. 
تقدیم به داداش عزیزم عباس
********************* 
تو كی هستی كه همه فكر و خیالم شده تو/ تو شدی زندگی من، همه یادم شده تو/ یاد تو در خاطراتم وقتی پیدا می شود/ می رود دنیا ز یادم چون كه یادم شده تو/
 تقدیم به همسرعزیزم حسن جان.
********************* 
بر لبی خاموش صدایت می كنم گر چه دوری از برم از صمیم قلب دعایت می كنم. 
تقدیم به همسرعزیزم، جواد دوستت دارم.
********************* 
در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست/  مادرم! دعایم كن كه با دعایت دلم خانه دردها نیست/ عزیزتر از جانم، مادرعزیزم همیشه درقلب منی.
 از طرف دخترت آزاده.
********************* 
هزار تا رگ دارم و هزار تا رفیق، ولی تو شاهرگی و تك رفیق...تقدیم به دوست عزیزم مریم.
 از طرف دوستت آزاده.
********************* 
تقدیم به تنها صدف دریای دلم كه به بیكرانی اقیانوس عشق دوستش دارم..
 همسرعزیزم، صدیقه جان دوستت دارم.
********************* 
نفس نمی كشد هوا،/ قدم نمی زند زمین، سكوت می كند غزل، بدون تو یعنی همین 
شمسی جان! دوستت دارم.
********************* 
همسر وفادارم! امشب دلم از ندیدنت بیمار است فانوس بدست كوچه ها بیدار است آنگونه تو را انتظارم كه اگر یك چشم بخوابد آن یكی بیداراست دوستت دارم. مجیدجان!
 از طرف همسر حقیرت
********************* 
حسین جان! همیشه در بهترین زوایای قلبم خواهی ماندآنجا كه فقط جاودانه ها می مانند. 
همسر عزیزت سمانه
********************* 
اتل متل گلابى/ بیدارى یا كه خوابى؟/ به جون توكه ماهى/ دوست دارم حسابى. ‎بابامحسن! تو را قلباً دوست دارم .
از طرف دختر نازنینت زینب جون
********************* 
سپاسگزاری
سلام و خداقوت به كاركنان افق كویر، از اینكه به روحیات مخاطبین(خوانندگان افق) خود توجه دارید متشكرم كه اختتامیه صدای افق را جابجا كردید. 
913-477
********************* 
باعرض سلام خدمت شهردارمحترم، از اینكه اینقدر برای فضای سبز خیابان عدالت، جنب دادگستری اهمیت زیادی داده اید كمال تقدیر و تشكر فراوانی را داریم.
 (اعنوان) جمعی ازاهالی محله0 938-447
********************* 
باسلام و خسته نباشید خدمت شما گروه جوانان روستای كوشك كه در مراسم استقبال و پذیرایی كاروان زیارتی بیت الرضا(ع) سنگ تمام گذاشتید كمال تقدیر و تشكر را داریم.
(با عنوان) شورای اسلامی و دهیاری روستای كوشك 913-649
********************* 
باسلام و خسته نباشید خدمت افق كویریها، مدیرعامل محترم شركت شهداب "آقای مهندس شایقی"باسلام و خسته نباشید. برخود واجب دانستم از شما تشكركنم و از شركت شهداب حمایت می كنیم که پشتوانه شركت بوده و خواهیم بود.به امید موفقیت روزافزون شركت و پرسنل وكارهای مدنظرجناب عالی برای شهرمان بافق. 
ابوالفضل میرزایی راننده دامپتراك  913-779
********************* 
ازآقای مرادی و همكارانشان در واحد خدمات شهرداری صمیمانه تشكرمی نمایم.
 913-574
********************* 
از مدیرعامل ایثارگر شركت سنگ آهن مركزی ایران، رزمنده و جانباز دفاع مقدس آقای "حاج محمدجوادعسكری" قدردانی و سپاسگزاری می نمائیم .
از طرف خواهرشهید 914-780
********************* 
باسلام، می خواستم از مسئول امور اداری اداره بیمه تأمین اجتماعی "خانم صادقی" به خاطر برخورد خوبشان با ارباب رجوع و انجام سریع كارها تشكر و قدردانی كنم و از خداوند برای ایشان توفیق روزافزون مسئلت دارم.
 913-921
********************* 
سلام، می خواستم از پرسنل آبرسانی و سرپرست آهنشهر جهت زحمتی كه در تابستان برای تأمین آب و نگهداری تأسیسات آب آهنشهرمی كشند تشكر كنند.
(با عنوان) از طرف جمعی از ساكنین آهنشهر
********************* 
 
یادبود
دلم برایت تنگ است... آنقدر كه دیگر می خواهم برای تمام دنیا فریاد بزنم این دلتنگی را...
بیاد داداش عزیزم حسین !
********************* 
مــن اگــر مـی خـنـدم تـنـها بـه اجـبـار عـكـــاس اســت وگـرنه بی تو…/ مــن كـجـا؟ خــنــده كـــجــا؟/
 بیادحسین مهرابی
********************* 
یارب تو بگو كه من كجا گریه كنم؟ سر به كنج قفسی برده و خون گریه كنم؟ صبر ایوب كجاست از كه بجویم او را؟ تا كه خود در عوض ایوب هم گریه كنم. 
شادی روح بابا اصغرم صلوات
********************* 
زیبایی ها را چشم می بیند و مهربانی ها را دل! چشم فراموش می كند؛ اما دل هرگز! پس بدان تا زمانی كه دل زنده است فراموش نخواهی شد
"داداش سجاد"
********************* 
از دست دادمت، به راحتی یك نفس، به آسانی یك پلك، سخت ست؛ ولی انگار باید بگویم خداحافظ. ای تمام آن چه دارای ام بودی در این روزگار سخت، داداش عزیزم! چه زود از ما خداحافظی كردی و رفتی چرا.....؟!! برای شادی روح حسین مهرابی صلوات. 
ازطرف خواهرت.ا
********************* 
نیستی دارم دق می كنم نیستی دارم می پوسم عكسات ومن یكی یكی برمی دارم می بوسم. پیرهن یادگاریت و هرشب دارم بو می كنم برای برگشتن تو به آسمون رو می كنم.برای شادی روح حاج محمد مهرابی، صلوات.
 ازطرف دخترت.
********************* 
صف می كشند دلتنگی‌های من، چون دانه های تسبیح، به نخ كشیده شده، چقدر بگردانم دانه ها را تا تو بیایی … برای شادی حسین مهرابی صلوات. 
ازطرف خواهرت.
********************* 
باران كه می بارد تمام كوچه های شهر پر از فریاد من است كه می گویم: من تنها نیستم،تنها منتظرم. بیاد داداش عزیزم حسین مهرابی
می نویسم خاطرات با اشك و آه / در شبی تاریك و غمگین و سیاه/ می نویسم خاطرات از روی درد/ تا بدانی دوریت با من چه كرد.. بیاد داداش عزیزم حسین مهرابی.
 از طرف داداش عباس
********************* 
دلم غرق تماشا بود، رفتی / میان اشك و آه و دود رفتی/كنار حسرتی دیرینه ماندم / بهار من، گل من، زود رفتی. 
از طرف مادر برای شادی روح حسین مهرابی صلوات
********************* 
دلم برات تنگ است....آنقدركه می خواهم برای تمام دنیا فریاد بزنم، این دلتنگی را...داداش حسین برگرد. بدجور داغون شدم. 
ازطرف خواهردلسوزت 
********************* 
فراق و دوریت دیوانه ام كرد / چو مجنون راهی ویرانه ام كرد/ چنان داغی به دل ماند از جدایی / كه با هر آشنا بیگانه ام كرد/ برای شادی روحش صلوات/تازنده ام به یادتم و این سختی دور بودنت را هرگز از یاد نخواهم برد.  
دایی حسین برایت طلب آمرزش می كنم.
 ازطرف خواهرزاده ات رقیه
********************* 
فقط كسی معنی دلتنگی را می فهمد كه معنی وابستگی را چشیده باشد…بیاد دایی عزیزم حسین مهرابی برای شادی روحش صلوات. 
از طرف فاطمه
********************* 
همسایه عزیزم! از وقتی كه رفتی جای تو خیلی خالی شده و خیلی دلتنگتم /روحت شاد و یادت گرامی 
برای شادی روح اصغر تفكری صلوات
********************* 
سجاد عزیز! چه سخت است دوریت امید آن دارم با علی اكبر امام حسین(ع) هم سفره باشی و همانند لیلا مادرش صبری برای دل مادرت آرزو دارم. 
دختر خاله ات
********************* 
دایی جون! پدر و مادرت در انتظار برگشتن تو جان سپردند ... اما نیامدی/ پس از سالها برای ما فقط خبر شهادتت را آوردند .../ 
شادی روح همه شهدای مفقودالاثر صلوات.
********************* 
جمله "بی تو می میرم"را هیچوقت باورنكن... من بی تو هنوز زنده ام، زنده ای كه روزی هزار بار آرزوی مرگ دارد! 
بیاد پدر عزیزم
********************* 
به لب های تو می سازم كلامی / سرود آشنایی یا سلامی/ ندارم جز غم عشق تو در سر / ولی افسوس كه از من جدایی/ به یاد داداش عزیزم حسین مهرابی/برای شادی روحش صلوات
********************* 
تسلیت
انالله و انا الیه راجعون:خبردار شدیم كه دوست عزیز و مهربانم زهرا رستگارى به رحمت خدا رفت. آرزو می كنیم كه وسعت صبر خانواده ی این دوست عزیز به اندازه ی دریای غمشان باشد.  با هم دعا كنیم تا خداوند بزرگ روح عزیز از دست رفته را قرین رحمت كند و خوب از این میهمان جدید پذیرایی كند .
از طرف دوستان
********************* 
خبردرگذشت دوست عزیزم زهرا رستگاری ،چنان سنگین و جانسوز است كه به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست خداوند قرین رحمتش فرماید.
 از طرف دوستان
********************* 
خانواده محترم رستگاری، اندوه بی پایان ما از این واقعه دردناك قابل وصف نیست،مصیبت وارده به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می نماییم.
 913-796
********************* 
با نهایت تأسف در گذشت دوستم زهرا رستگارى را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت و غفران و برای خانواده این عزیز طول عمر مسئلت دارم.
 939-863
*********************
اس ام اس باران 
اگر دلت گرفت سكوت كن !! این روز ها هیچكس معنی دلتنگی را نمی فهمد!!!!!
********************* 
برای خودت زندگی كن! كسی كه تو را دوست داشته باشد با تو می ماند/ برای دوست داشتنت می جنگد؛ اما اگر دوستت نداشته باشد به هر بهانه ای می رود
*رویا كارگران*
********************* 
یه عمر روی "خوشحالی بعد از گل" تمرین كردیم بدون اینكه حتی یه دونه "شوت به سمت چارچوب" تو كارناممون باشه.
*********************
"یااباصالح مددى"مهدى بیا! غزه درخاك و خون است بیا/قبله اول ما دست یهود است بیا/ ظلم ظالم، غم مظلوم كشت مرا/ سخت تر از مرگ برام قدس شریف است بیا /نگذارجمعه شود به ظهور بشتاب/كعبه و مكه هم در دست یهود است بیا/ نسل كشى طاقت شیعه ربوده است خدا/كشتن شیعه همان ظلم یهود است بیا/
*انغوزه اى*
********************* 
شجاعت همیشه غُرش نمی كند/گاهی شجاعت صدایی خاموش است در انتهای روز كه می گوید :فردا دوباره “سعی” خواهـم كرد.
********************* 
به بعضیا باید گفت: خیالم از بابت قول قرارمون راحته.. چون جاشون خیلی امنه. زیر پای تو...
********************* 
یاد دارم در غروبی سرد سرد/ می گذشت از كوچه ما دوره گرد/ داد می زد كهنه قالی می خرم دسته دوم/ جنس عالی می خرم كاسه و ظرف سفالی می خرم/ گرنداری كوزه خالی می خرم/ اشك در چشمان بابا حلقه بست عاقبت آهی كشید بغضش شكست/ اول ماه است و نان در سفره نیست/ ای خدا شكرت؛ ولی این زندگیست/ بوی نان تازه هوشش برده بود/ اتفاقاً مادرم هم روزه بود/ خواهرم بی روسری بیرون دوید/ گفت: آقا سفره خالی می خرید. 
 رعنا
********************* 
مدعی می خواست كه از بیخ كند ریشه ما* غافل ازآنكه خداهست در اندیشه ما*.
********************* 
پیامبراكرم (ص)می فرمایند: شخص سخن چین هرگز وارد بهشت نمی شود.
(حامدطاهری)
********************* 
هرگز با احمق ها بحث نكنید آنها اول شما را تا سطح خودشان پایین می كشند بعد با تجربه ی یك عمر زندگی در آن سطح، شما را شكست می دهند.
********************* 
یك ضرب المثل هست كه می گوید: مشكل كه به وجود آمد بگرد راه حلش را پیدا كن نگرد دنبال این كه چرا بوجود آمد.
********************* 
به سلامتی اونی كه وقتی از مدرسه می آمدم خانه،می گفت ازصبح تا حالا برات 1000 تا صلوات فرستادم تا امتحانتو20 بشی...
********************* 
موضوع انشاء:خوش بختی... به نام خدا خوش بختی یعنی قلب مادرت بتپد... پایان!!!
********************* 
آنروزكه سقف خانه ها چوبی بود! گفتار و عمل در همه جا خوبی بود ! امروز بنای خانه ها سنگ شده ! دلها همه با بنا هماهنگ شده.
********************* 
همیشه چوب سوختنی نیست خوردنی هم هست ماگاهی چوب ندانم كاری و سادگیمان را می خوریم...
********************* 
هرسال وقتی 12 مرداد می رسید هزاران شهاب به سمت زمین هجوم می آورد از خودم می پرسیدم چه اتفاقی افتاده كه آسمونیها می خواهند خودشون رو به زمین برسونند؟؟؟ امسال فهمیدم كه اونا لاك پشت های نینجا هستند كه به استقبال استاد اسپلیتر می آیند 
********************* 
بر چهره پر ز نور مهدی صلوات، بر جان و دل صبور مهدی صلوات، تا امر فرج شود مهیا بفرست، بهر فرج و ظهور مهدی صلوات
(احمدرضاطاهری)
********************* 
التماس دعا
دوسال از آن روزها می گذرد، امروز نهم مرداد هست دیدم زوارات همش می گفتن امام رضا(ع) و با چه شوقی قدم برمی داشتند، امروز اینجا بوی قطعه ای از بهشت را می داد و منم دلم شكسته، دوسال هست كه خیلی دلم می خواهد من روسیاه را دعوت كنی امام رضا(ع)، امروز دلم هوایت را كرد و بی اختیار اشك ریختم،آهای اونایی كه امام رضا(ع) دعوت نامه شما رو امضاءكرده واسطه شوید كه منم بروم زیارت، بخدا دلم برای امام رضا(ع) تنگ شده، یا امام رضا(ع) تو را به جان جوادت میشه پای نامه من و امضاء كنی از همه عزیزان می خواهم برایم دعا كنند و واسطه شوند كه امام رضا (ع) من را هم دعوت كند. محتاج دعایتان هستم. 
 913-868