هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق شماره 801

صدای افق شماره 801



پیامک
سلام به مسئولین افق بین، خواهشاً برای دوراهی سه چاهون فکری بکنید قبل از اینکه جان با ارزش انسانی گرفته شود .میدان یا دوربرگردان مثل دوراهی قدیم بافق یا هر کار ایمن دیگر. با تشکر و احترام
913-210
 
برخی ادارات بافق، الا ماشاالله تا توانسته اند زمین گرفته اند؛ والله و بالله این اضافی ها و مازادش را بدهید به سایر خلق ا...؛ اقلا به مزایده بگذارید. هکتار در هکتار زمین بلامصرف!
913-201
 
 
جوانهای که در مراسم عروسی خود در آخرهفته ها ساعت یک و نیم شب بازدن ترقه یا بمب دستی پرصدا مردم محله ای که چند ساعت از خواب آنهاگذشته یا مریض درخانه دارند و باعث رعب و وحشت آنها در آن ساعت شب می شوید خیال نکنید با صلوات به خانه بخت می روید نه با (...) محله ای به خانه بخت می روید که باعث آزار و اذیت آنها شدید.
 913-923
 
باسلام خدمت امام جمعه محبوب و مردمی شهر و دیارمون از شما خواهش می کنیم از پشت تریبون نماز جمعه به (...) اعلام کنید که وزیر آموزش و پرورش کشور علنی در شبکه سراسری اعلام کردند که هیچ هزینه اضافی برای مدارس دولتی دریافت نکنند که مدیران مدارس می فرمایند پول قبض برق، آب، تلفن، گاز و گاز کشی مدارس را باید بکشند روی هزینه ثبت نام دانش آموزان. ما برای پرداخت قبض برق و گاز خودمان ماندیم خواهشمندیم پیگیری نمایید؛ قبلاً کمال تشکر و قدردانی را از شما داریم.
(باعنوان) جمعی از والدین
.....................
سلام چرا کسانی که در قرعه کشی جدول برنده می شوند اشتراک دریافت نمی کنند؟ 
910-926
افق کویر: با سلام خدمت خواننده گرامی، تا به امروز فقط یک برنده جدل داشته ایم؛ در ضمن افرادی که نامشان جزء برنده گان هست می توانند با تماس با شماره تلفن 32420393 و اعلام آدرس از اشتراک یکساله هفته نامه افق کویر به صورت رایگان بهره مند شوند.
..............................
برخی مواقع مطالب تولیدی در افق کویر کم می شود، سعی کنید بیشتر به مطالب شهرستان و استان بپردازید.
0913-653
..............................
میدان ورودی بافق چرا کسی به فکر ساختن آن نیست؟ چرا هی مسئولین شرکت سنگ آهن وعده و وعید می دهند. اگر نمی توانند لطفا از این محل کامیون تردد نکند. میدانی که این همه وقت برایش صرف شده و تکان هم نخورده باید در گینس ثبت بشود.
913-410
..........................
سلام، افزایش حقوق فروردین ماه را گفتند اردیبهشت پرداخت می کنیم که نکردند.علت را جویا شدیم گفتند چون خواستیم پرسنل شرکت سنگ آهن از افزایش حقوق سال جدید باخبر باشند خرداد ماه پرداخت می کنیم. الان هم که حقوق خرداد را دادند باز هم خبری نیست.حتما این هم مثل مطالبات سال های قبل که ندادن...!!! لطفاً فکری بکنید برای این حرفهای پوچ...
 913-330
....................................
ضمن خسته نباشید خدمت شهردار محترم، چند روز پیش جهت انجام کاری در واحد خدمات شهری به شهرداری مراجعه نمودم، ولی متأسفانه گفتند باید بروی طبقه بالا؛ اما چون وضع جسمانی ام خوب نبود مرا به طرف آسانسور هدایت کردند و من خوشحال؛ اما وقتی به طرف آسانسور رفتم افسوس و صد افسوس که ساختمان به این عظمت آسانسورش خراب یا از روی عمد قطع کردند تا خودشون در مواقعی استفاده کنند916.-993
سلام، خسته نباشید خواهش می کنم از بیمارستان بافق گزارشی تهیه کنید وضعیت بیمارستان صفر است مخصوصاً (...) اصلاً به بیمار توجهی نمی کنند. انگار زورکی کاری را انجام می دهند تو را به خدا رسیدگی کنید. بیمار خودش باید رسیدگی کند خودت باید ده بار بگویی تا سرم عوض کنند. همیشه در حال درست کردن بیرون بیمارستان هستند (...)
 990-458
 
.............................. 
از شورای اسلامی شهر و شهرداری بافق بخاطر مرمت بلوار شهید بهشتی(ورودی بافق) و بلوار انقلاب تشکر می کنیم.
0913-258
پنج شنبه جهت انجام کار اداری به سه تا اداره سر زدم فقط یک اداره رئیسش حاضر بود و مابقی نبودند. یکی از این ادارات هم فقط یک کارمندش حاضر بود و خبری از مابقی از جمله رئیس نبود. فرمانداری محترم هر از گاهی سرکی به این ادارات بزنند بد نیست!
0910-625
.................................... 
عمر برخی از روسای ادارات به بیش از دو دهه می رسد و برخی از این رئیسان بالغ بر 35 سال برای دولت کار کرده اند، آیا نباید حالا دیگر بازنشسته بشوند و جایشان را به افراد و نیروهای جوان بدهند.
0913-525
.................................... 
از گزارشات هفته پیش درباره قاضی میرجعفر تشکر می کنیم واقعا این بقعه شریف مهجور مانده است
0913-789
.................................... 
خیرمقدم به اعضای محترم کاروان پیاده بیت الرضا (ع)؛ انشا الله با برنامه ریزی دقیق در سال آینده شاهد حادثه تلخ امسال نباشیم.
0913-465
....................................
در صحبت های رئیس میراث فرهنگی بافق درباره قاضی میرجعفر و رئیس اداره اوقاف اختلاف نظر بود؛ یکی می گوید منطقه بافت تاریخی است و نمی توان ساخت و ساز کرد؛ ولی رئیس اوقاف از آمادگی طرح جامع آن خبر داد. یعنی طرح جامع چطور و کجا ساخته می شود؟
0910-520
اس ام اس باران
ثواب مهلت دادن به تنگدست‌) امام باقر علیه السلام) فرمودند: روز قیامت عده‌ای در زیر سایه عرش برانگیخته می‌شوند که سیما و لباسهای فاخر و گرانقیمت آنان از نور است و بر صندلیهایی از نور نشسته‌اند و مردم آنها را می‌بینند و می‌گویند: اینان پیامبرانند. منادی از زیر عرش ندا می‌دهد که اینان پیامبر نیستند. باز می‌گویند: اینان شهداء هستند. باز هم منادی از زیر عرش ندا می‌دهد که اینان شهید نیستند، بلکه اینان بر مؤمنین آسان می‌گرفتند و به بدهکار تنگدست مهلت می‌دادند تا توانایی پرداخت بدهی خود را پیدا کنند.
(حامدطاهری)
 
مادرانه های یک مادر به دخترش به مناسبت ولادت حضرت معصومه س و روز دختر
 
 تو خونه گل دارم گلاب دارم عطر بهار ناب دارم تو خونه جای چراغ یک ماه دارم نگین دارم طلا دارم جوهر نایاب دارم هل دارم هلو دارم دختر زیبارو دارم دختر عزیزم سلاله زهرایم مثل نامت زهرا گونه باش. دخترم اهدافی در زندگی برای خودت داشته باش که تو را به تکامل برساند. دخترم همین طور که زمان بر تو می گذرد نگاه کن و خواهی دید که دنیا به بزرگی انتظار تو نیست ، ادمها همانی که من همیشه قصه می کنم نیستند ، دخترم از شکست ها درس غرور بگیر و به خودت بها بده. ان روز که درونم زاده شدی دوباره عاشق شدم. زمانی که متولد شدی لحظه به لحظه با هم بودیم و تو پاره ایی از وجودم بودی و من دخترم با هر مکش، دهان کوچیکت برای شیر خوردن محبت و فداکاری در رگ های بدنت تزریق کردم سلاله زهرایم تمام زندگیم برای توست تمام وجودم مال توست دوستت دارم بی نهایت و از خداوند برای داشتنت همیشه شکر گزارم
 
 
تبریک
 
نقاره ها ز اوج مناره وزیده اند، مردم صدای آمدنت را شنیده اند، زیباتر از همیشه شده آستان تو آقا! چقدر ریسه برایت کشیده اند. ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آقا امام رضا علیه اسلام مبارکباد
913-924