هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق (شماره 766)

صدای افق (شماره 766)



پیامک
 
باسلام، وضعیت خیابان آتش نشانی از لحاظ زیرسازی و آسفالت خیلی افتضاح است. چندین بارهم پیگیری کردیم و به نتیجه نرسیدیم؛ لذا از شهردار محترم تقاضا داریم نسبت به این مشکل اهالی محله امام جعفرصادق(ع) فکری بردارند.
 913-933
 سلام و خسته نباشید، قابل توجه شهرداری بافق، چرا تابلو کوچه های خیابان مالک اشتر را نصب نمی کنید؟ برای دادن آدرس با مشکل روبرو هستیم؛ لطفاً پیگیر باشید
916-591
 باسلام، حدود2ماه است که کتابخانه عمومی را تعمیر و بازسازی می کنند و همه افراد اعم از استاد بنا وکارگران افغانی هستند،چرا از نیروهای بومی و استادکاران بافقی استفاده نکردند؟ لااقل مسئولین این کارها را به هموطنان خودمان واگذار کنند تا معضل بیکاری حل شود
. 913-349
 باسلام، موتورم را از پیاده رو کنار هنرستان 14 معصوم با بی انصافی به پارکینگ بردند. 2روز رفتم راهنمایی و رانندگی گفتند مأمور مربوطه نیست یک روزگفتند جلسه است. گفتم حق پارکینگ می خواهید بگیرد؟! مأمور گفت: بله! گفتم آب هم روش بخورید جواب داد چای هم می خوریم! آیا این پول خوردن دارد؟ حاجی احمدفتوحی بافقی
913-227
 با سلام، اداره گاز بافق آیا هرکس که کارمند این اداره باشد علمک گاز درب منزل او نصب می شود؟ یا باید پارتی داشته باشد؟ ما مردم محله امام جعفر صادق(ع)تا کی شاهد نصب علمک گاز باشیم.
 913-903
 باسلام، دانش آموزان شهرهای بزرگ با مترو مدرسه می روند؛ چرا شهرداری بافق یک خط اتوبوس در مسیر بلوار انقلاب نمی گذارد؛ اگر میسر نیست نام بلوار وکوچه های فرعی انقلاب را حداقل تغییر دهند؛ شاید بهترخدمات به ما ارائه بدهند.
913-227
 باسلام و خسته نباشید خدمت تمامی پرسنل زحمت کش افق کویر که خبرها را از طریق هفته نامه افق کویر به گوش مردم می رسانند. به عنوان یک شهروند بافقی از شورای شهر تقاضا دارم باقی مانده جاده بافق تا نوق که تقریباً 30کیلومتر آن خاکی است آسفالت کنند که مجبور نباشیم از راه سیریز به رفسنجان برویم جاده پل سازی و زیر سازی شده؛ فقط آسفالت می خواهد.
913-564
 با سلام خدمت فرماندار و مسئولین بافق، حق و حقوق کارگران کارخانه کاشی چه شد؟ گناه این کارگران چه بوده؟! شما چه مسئولین (...) هستید. آه بچه های اینها دامن چه کسانی را می گیرد. الآن 14ماه شد. به خدا قسم فکری بردارید. تکلیف این مظلومان را معلوم کنید.
 990-572
 قابل توجه مسئولین اداره کشاورزی و سازمان میراث فرهنگی شهرستان بافق، آیا مسیر قنات(کاریز) جای ساخت پارک تفریحی و درخت کاری می باشد؟ همچنین باید توسط شورای کوشک و دهیاری این دهستان با لودر روی مسیر قنات، خاکریزی شود. این همه خرج کردید و اطراف قنات را ساختید،حالا باخاک پر می کنید. (چند پیام با این مضمون) 
 914-080
 ما که نفهمیدیم قضیه این مبلغ مصرف قبل از تغییر نرخ و بعد از تغییر نرخ که همیشه داخل قبض برق می آورند و با هم جمع می کنند و دوبله می شود؛ شاید هم سوبله از ما می گیرند و جیکمان هم در نمی آید چه صیغه ای هست.؟ 
910-579
 خدا نکنه مرد زن دوم بگیرد؛ وقتی که شوهرم می خواست زن دوم بگیرد در صورتی که همه بدبختی معتادیش را من کشیده بودم می گفت نمی گذارم حقت ضایع شود. در حال حاضر اصلاًً نمی بیند که تنهایم گذاشته حتی خرجی ام را نمی دهد؛ آیا خدا را خوش می آید. 
913-538
 سلام، قابل توجه مسئولین مربوطه، کاش برای مراسم پیست موتورسواری مجری تواناتری انتخاب می شد، مجری اصلاً تسلط نداشت.
0913-756
 با سلام، شما که از عهده درست کردن بر نمی آیید، خرابتر نکنید، بیش از دو ماه از کندن آسفالت نیمه صاف محوطه ورزشگاه تختی به بهانه درست کردن می گذرد، الآن می فرمایند بودجه نداریم، شما که عقل دارید کسی که می خواهد چاه بکند اول فکر خاکش را می کند، مردم آزاری شاخ و دم ندارد
.937-267
 سلام، هیئت اُمنا حسینیه شهدای کوشک و همچنین دهیار و شورای این دهستان حسینیه کوشک کجاست؟ حسینیه تخریب شده بود ما سالن چند منطوره نمی خواهیم، ما حسینیه عزاداری می خواهیم.
 914-080
 سلام، قابل توجه رییس بانک (...) صندوق دار بانک برخورد مناسبی با مشتریان ندارد انگار که از مشتریان طلبکار هست، کسی که این شغل را انتخاب کرده طرز برخورد را هم باید بلد باشد یا لااقل طرز برخورد را از داداشش در بانک (...) یاد بگیرد.
 913-628
 باسلام، درصف برای گرفتن آش حسین بودم که ناگهان به دلیل شلوغ و طولانی بودن صف به من حالت خفگی دست داد. در این لحظه یادم افتاد به حاجیان در سرزمین وحی الهی که چطور در آن گرمای شدید عربستان روی همدیگر ریختند و شهید شدند. خدا لعنت کند کسانی که باعث چنین جنایتی در سرزمین منا شدند.
913-564
 با سلام خدمت فرماندار و مسئولین محترم، از شما تقاضا دارم بابت حق و حقوق کارگران زحمتکش کارخانه کاشی اقدام نمایید والله قسم حتی برای صبحانه فرزندم برای مدرسه درمانده ام. 
913-617
 
 
سپاس گزاری ها
 
باسلام خدمت رییس محترم اداره اوقاف آقای کارگران ضمن تقدیر و تشکر بابت صدور دستور بموجب آبادانی مالک اشتر5 سلامتی شما را از خداوندمنان مسئلت می جویم. 
(باعنوان) ازطرف اهالی مالک اشتر 5
سلام، تشکر از قالیشویی معجزه؛ واقعاً کار شما عالی هست من که راضی بودم. خدمات شما عالی بود. همیشه همینطورخوش قول بمانید تا مردم راضی باشند. 
 913-751
 باسلام، تقدیر و تشکر می کنم از برادران حسینی ابراهیمی بخاطر افتتاحیه قالیشویی معجزه و خداقوتشان بدهد کارشان خیلی خوب بود.
 913-159
 باسلام و خداقوت و تشکر از شهردار محترم، بازبانی قاصر در یک جمله بشما دست مریزاد می گویم فعالیت چشمگیر شما در بافق بویژه درآماده سازی و برگزاری مسابقات موتورکراس در پیست موتورسواری مردم بافق استان و کشور را انگشت به دهان نمود. درود بر سید بزرگوار شهردار معزز، دلسوز، شایسته و فعال جناب نوروززاده .
با عنوان علی اصغررنجبر بافقی
 
 زنیرو بود مردراراستی، ز سستی،کژی زاید و کاستی ... بنده به سهم خود، لازم می دانم از امام جمعه محترم بافق تشکر نمایم، چون در نشستی که با مسؤلین ورزش شهرستان داشتند، صریحاً ابراز نمودند که بافق، دیگر مسجد و حسینه نمی خواهد و خیرین باید ورزشکاران را دریابند. همچنین از آقایان نوروززاده، شهردارگرانقدر، عسکری، مدیرعامل بومی و دلسوز، کاظم رنجبر و تک تک عزیزانی که در ساخت و افتتاح پیست موتورسواری و برگزاری مسابقه موتور کراس، نهایت سعی خود را به کاربردند کمال تشکر را داشته باشم و امیدوارم این همکاریها تا همیشه تداوم داشته باشد ...
(کلانتری) 913-514
 
 
اس ام اس باران
 
با سلام و دست مریزاد حضرت امام علی علیه السلام می فرمایند: هرگز به دیگران طوری احترام نگذارید که باعث خفت و رنج و عذاب خودتان شود.
 کسی که به امید - شانس - زنده باشد، سال ها قبل - مرده - است
 سخن گفتن احتیاج است و گوش دادن، هنر
 خدای من: هرگز نگویمت که بیا دست من بگیر.عمریست گرفته ای، مبادا رها کنی. 
 دل دو حرف ، عشق سه حرف، اما مهربانی تو حرف ندارد، خدای من. 
 دست خدا بالاترین دست هاست ... دستت را جلوی هر کسی دراز نکن!!! 
 خدایا: یک لحظه بی تو بودنم، مرگم آرزوست. منو دست خودم نسپار، محبوب یگانه ام
پدر تنها کسی هست که باعث می شود بدون شک بفهمم فرشته ها هم می توانند مرد باشند.
همیشه خاک گلدون کسی باش که اگر به آسمون رسید یادش نرود ریشه اش کجاست.
 روی پای تر باران، به بلندای محبت برویم. در به روی بشر و نور و گیاه و حشره باز کنیم. زنده یاد سهراب سپهری
 
 
تسلیت
 
سالی که گذشت ما همه محزون آن شبیم/ کز داغ جانگذار فراقت به سر زدیم/ دخترم به وسعت دریای مهر تو در خون نشسته و در غم شناوریم (14آبان اولین سال رفتن ناباورانه مرحومه سعیده باقری را به سوگ می نشینیم .
 
پیام مهربانی
 
از تمام دلتنگی ها از اشک ها و شکایت ها که بگذریم باید اعتراف کنم مادرم هر وقت که می خندد، احساس می کنم خوشبختم. دوستت دارم مادر