هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق(شماره 732)

صدای افق(شماره 732)



پیامک

باسلام خدمت مدیریت محترم راهنمایی ورانندگی بافق، از شماخواهشمندیم دردوره ی امروز كه مردم به نان شب خود احتیاج دارند شما به خاطركمربندایمنی یا ده دقیقه پارك درب داروخانه قبض 50000تومانی صادر نكنید تا دعای خیر مردم پشت سرتان باشد.كمی هم به حال بیچارگی و فقر مردم باشید. 
916-489
 باسلام، راه آهن برای هر نفر بودجه ورزش می دهد به واحدهای تابعه؛ ولی این پول تا به دست پرسنل برسد آب می شود. به عنوان مثال (...) برای پرسنل لباس تهیه كرده؛ ولی فرق گذاشته است. برای یك عده كاپشن و شلوار و برای یك عده كاپشن و شلوار و پیراهن و برای یك عده دیگر و نورچشمی ها كاپشن، شلوار، پیراهن و كفش زمانی كه معترض می شویم می گویند شما هم ورزش كنید و بگیرید. شما را به خدا من جانباز چطور می توانم ورزش كنم. آیا شما را به خدا اینها همه ورزشكار بودند؟!! خیر. (...)
913-037
 خواهشاً پلیس فتا جلوی این مزخرفات گمراه کننده در فضای مجازی را بگیرد. واقعاً جامعه را از بین می برند. 
تقی زاده
 حلالیت می طلبم از کسانی که در فضای مجازی به آنها بد گفتم.
کارگران(عازم مکه) 
 با عرض سلام خدمت شهرداری بافق، لطفاً یك نیم نگاهی هم به مظفریه بیندازید شما كه قول دادید پس چرا عمل نمی كنید؟! شاید (...) 
913-441
 اینقدر بدم می آید از آن آدم های مثلاً "تأكید می كنم مثلا"متشخص كه آشغال هایشان را می گذارند روی درب صندوق عقب ...كه مثلاً ماشین شان بوی آشغال نگیرد. . 
914-685   
 با عرض سلام خدمت شهردار محترم، دیوار مهربانی کار بسیار خوب و ارزنده ای بود که در شهر بافق انجام شده است ، خواهشمندم شهردار محترم به این مکان مراجعه کرده و امکا نات فضای این منطقه را بیشتر کنند ، تا لباس هایی را که مردم در آن می گذارند تا دیگران استفاده کنند از بین نرود، در آخر به خاطر زحمت هایی که تا کنون شهرداری برای ما مردم انجام داده تقدیر و تشکر می کنم
 
خوش یمن ها
 
دایی كوچولو، محمدطاها! در این سرمای زمستان وجودت گرما بخش خانه ما شد"الهی دلت به سرسبزی روستای شادكام عمرت به بلندای سرو كهنسال آن و زندگیت به استواری كوه های آن. هشتم اسفندماه چهارمین سال وجودت مبارك*
دایی شما علیرضا
 وجود زیبایت وارد به دنیا می شود/ هدیه سالروزش این آوا می شود/ عاشقی چون من بی پروا می شود/ در شعر تولد غرق رؤیا می شود/ اینگونه سالی دگر از عمر تو آغاز می شود/ فاطمه جان! دختر خوب و عزیزم 5 اسفندماه سالروز تولدت را همراه با مادر و برادرانت به تو تبریك می گوئیم 
از طرف بابا و مامان
 روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمی شود؛ چرا كه فقط در قلب كسانی است كه به آنها عشق می ورزیم. فاطمه جان! تنها خواهر عزیزم تولدت مبارك.... 
از طرف على و عارف 
زیباترین گل ها را برای زیبایی زندگیت و کوتاهی عمرشان را برای غم هایت آرزومندم 
تولدت مبارک از طرف آبجیت رقیه
 
اس ام اس باران
 
پیامبراكرم صلی ا....علیه وآله وسلم می فرماید:خداوند بهشت را بر هر فحش دهنده بد زبان كه برایش مهم نیست چه می گوید و دیگران درباره او چه می گویند حرام كرده است. 
(پیامبراكرم صلی ا....علیه وآله وسلم درباره اذان گفتن و ثواب آن می فرمایند): بخشی از ثواب نماز همه نمازگزاران، سهم مؤذنی است كه مردم با صدای اذان او به نماز ایستاده اند.
 گر برسرنفس خود امیری مردی* گر بر پیر و جوان خرده نگیری مردی* مردی نبود فتاده را پای زدن*گردست فتاده ای بگیری مردی*
 چه می شود تو صدایم كنی به لهجه موج/ به لحن نقره ای و بی صدای چشمانت/ تو هیچ وقت پس از صبر من نمی آیی/ در انتظار چه خالیست جای چشمانت. 
 بابای عزیزم! تو این روزها كه خیلی محتاج گرمی دستانت هستم جای توخیلی .......
برای شادی روح پدرم كاظم علیزاده 
فاتح مع الصلوات
 
سپاس گزاری ها
 
معلم دلسوز و پر تلاش شاهد غدیر سركار خانم "بتول حیدری"با سپاسی بس فراوان از زحمات بی دریغ و بی وقفه حضرتعالی در امر تعلیم و تعلم دانش آموزان، آرزومندم ثمره این تلاش به بار نشستن نهال امید و دانش افروزی باشد
*از طرف والدین امیر پارسا ابوالحكیمی*
 سلام، از دبیران و مدیران محترم دبیرستان مناجات الخصوص جناب آقای "ابوترابی و خواجه مباركه" بابت زحماتی كه در امر آموزش فرزندان ما می كشند، تشكر و قدردانی می كنیم الحق و انصاف خیلی در خصوص مسائل درسی و روحی آنان سعی و تلاش دارند خداوند به آنها خیر دهد .
سید محمد حسینی شیطوری
 سلام، می خواستم از مشتری مداری و خوش رفتاری آقای دهستانی در فروشگاه مسجد جوادالائمه تشكر كنم.. 
914-988
 
یادبودها
 
زودرفتى، گلم رفتى و رفتى داغت ماند روی دلم! سیدجان! روضه مادرمان رسیده پاشو برایمان بخوان. 
شادی روح مداح سیدالشهداآسیدجواد
ذاكرطباطبایی صلوات
 و اینك باران …بر لبه ی پنجره ی احساسم می نشیند! و چشمانم را نوازش می دهد…تا شاید از لحظه های دلتنگی ام گذر كنی داداش هادی. برای شادی روحش صلوات. 
برادر داغدیده ات حسین
 عموهــادی، تو نبودی روز های من یك چیز كم داشتند… چیزی به مهمی تو
از طرف فاطمه زهرا
 
پیام مهربانی
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل، تقدیم به آنی كه بهشت زیر پایش جا دارد و اگر تمام دریاها مركب و تمام درختان قلم شوند نمی توانند میزان عشق مادر به فرزندانشان را ثبت كنند. تقدیم به مادرم كه مهرش تا ابد در دلم جای دارد 
*از طرف دخترت هانیه السادات پوراحمدی*