هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق (شماره 731)

صدای افق (شماره 731)



پیامک

 

باسلام، تعدادی از پرسنل رسمی و جانباز جنگ تحمیلی با سابقه های بالای 25 سال را فرستادن زیر نظر شركت (...) و این شركت مدتی است از پرداخت مزایای ما طفره می رود. از مسئولین بافق تقاضای كمك داریم. لطفاً چاپ نمایید. 
كما لی
913-037
 ســلام به دوستان افق كویر، از شهردار محترم تقاضا دارم تابلوهای خیابان امام رضا(ع) شماره های آن را به ردیف بگذارند نه زوج و فرد كه مردم سردرگم نشوند.
 ‌‌‌‌‌‌‌913-307
 باسلام، آقایان نامزد انتخابات توجه كنند؛ اگر می‌خواهند رأی بیاورند وبه مردم واقعاً خدمت كنند، باید همه به یك اجماع برسند تا رأی ها پراكنده نشود وگرنه همان تجربه تلخ37سال پیش تا به امروز خدای ناكرده تكرار می شود.
 913-349
 باسلام خدمت شهرداری بافق، باتوجه به ساخت و سازمنازل مسكونی در بلواركشاورز بی زحمت یك پاركینگ جهت پارك ماشین سنگین ها در قسمتی از شهر برایمان معرفی كنید تا باعث نگرانی اهالی محترم این بلوار نباشیم..
913-230
 با سلام، چرا شركت مخابرات وقتی كه می‌خواهد شبكه تلفن منطقه ای را قطع كند اطلاع رسانی نمی كند؛ مثلا در روز چهارشنبه مورخ 28/11 بلوار انقلاب فرعی 26 . 
913-446
 سلام خدمت اقای شهرداری بافق، تندیس وحشی بافقی با سنگهای زیرش تمام قد 5/2است!؟واقعاً بعد از یك عمر نصب چنین تندیس كوچكی دور از ذهن بود. من كه در ابتدا فكر كردم ماكت تندیس وحشی بافقی است.
 913-871
 باسلام، می خواستم یک تذكر به آنهایی بدهم كه در ایام انتخابات با نوشتن مطالب نادرست و تهمت و افتراء در فضای مجازی به فكر تخریب شخصیتی كاندید محترم شهرمان هستند. بدانید كه  برعكس نیت اشتباه شماها كه می‌خواهید با دروغ هایتان در فضای مجازی نظر مثبت مردم نسبت به آن كاندید و همشهریمان منفی شود، این مردم، ساده دل هستند نه ساده لوح؛ ضمناً این را هم بدانید كه تجربه ثابت كرده همیشه پشت سر آدمهای بزرگ حرف و حدیث درست می كنند تا تخریب شخصیتی بشود و با هوشیاری مردم نخواهیم گذاشت كه تفرقه ایجاد كنید هرگز نظرمردم باشعور ما بااین حرفهای خنده دار شماها به بیراهه نخواهد رفت و مردم بافق فرق حقیقت از دروغ وتهمت را به خوبی تشخیص می دهند و به حول و قوه الهی و با تیزبینی و واقع نگری، كاندید بومی را انتخاب می كنیم كه زمانه نشان داده كه اهل عمل هستند و نه اهل حرف. روح ا... فتاحی بافقی.
 باسلام، خواهش می كنم برای خیابان امام رضا(ع) فكری برداشته شود؛ زیرا ما مردم حقمان است كه از كوچه آسفالت مانند خیابان های دیگر برخوردار شویم خواهش می كنم اقدام كنید. همچنین برای اینترنت خیلی سرعت پایین است لطفاً رسیدگی شود.
910-758
 
باسلام، چراهفته نامه درمورد خبرهای سیاسی داخلی وخارجی وتحولات دنیای اسلام مطالبی چاپ نمی كند؟
افق کویر: با تشکر از پیام جنابعالی
 
913-349
 با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شهرداری بافق، بابت نصب مجسمه وحشی بافقی شاعر فرهیخته شهرمان، اما سه ایراد به آن دارم اول اینكه مجسمه كوچك و قابل دیدن نیست، دوم از سطح زمین خیلی بالاتر می باشد و سوم و مهمتر اینكه این شاعر با مردم نیز قهر می باشد «به سمت خلاف حركت مردم نگاه می كند.» عباسعلی دهقان شادكامی
901-124
 با سلام، روز بیست و یكم بهمن پمپ گاز بافق افتتاح شد روز بیست و چهارم رفتیم گاز بزنیم گفتند پمپ خراب هست.
913-117
 با تقدیر و تشكر از گروه (...) ولی اول امكانات سالن را از نظر گرمایشی فراهم كنید و بلیط4000تومانی بگیرید از سرما ده دقیقه نتوانستیم بنشینیم.
913-267
 به نام خدا و با سلام ! ... مأمور محترم راهنمایی و رانندگی! برادر بزرگواری كه یكی از همكاران اینجانب را روز سه شنبه، به علت دودی بودن شیشه اتومبیل، سی هزارتومان جریمه كردید، آیا نشنیده اید كه می گویند: آنچه برای خود نمی پسندی، برای دیگران هم مپسند؟! و ... اگر آن لحظه، خودتان را به جای من و مرا به جای خودتان فرض می كردید، آیا بازهم اینكار را انجام می دادید؟ ... از شما تقاضامندم اینگونه تخلفات كه چندان مخاطره آمیز و مرگ آور نیست را گذشت كنید و به جای آن، سبقت بی جا، سرعت بالا، گردش به چپ ناگهانی، صاف بودن لاستیكها و سایرنقایص فنی، نداشتن گواهینامه و غیره را جریمه كنید ... اجرتان باخدا ... (یك شهروند بافقی )
990-814
 با سلام و عرض خسته نباشید، می خواستم از مسئولین محترم شهر و اداره گاز عرض کنم مگر مردم بافق چه گناهی كردن كه باید قبض 400 هزار تومانی گاز پرداخت كنند؛ وقتی هم كه مردم مراجعه می كنند برای اعتراض به نرخ قبض خود می گویند: كنتورها خراب است، ولی دستگاه تست كنتور نداریم؛ خواهشمندیم یك فكری به حال این قضیه بكنید.
913-039
 
سپاس گزاری ها
 
بدینوسیله مراتب تقدیر وتشكر خود را از حضور پرشور وگسترده اهالی محترم كه در راهپیمایی شكوهمند 22بهمن ماه درروستای شادكام برگزار گردید اعلام می داریم. 
دهیاری و شورای اسلامی روستای شادكام
 سلام، مسئول محترم جامعه القران مباركه و سركار خانم پور سلطانی از اینكه روز پرستار زحمت كشیده و این روز را ارج نهادید سپاس و قدردانی خود را اعلام می دارم اجرتان با حضرت زینب(س) خدمتگذار شما مردم شریف و قدرشناس مباركه خانم فلاح از مركز بهداشتی درمانی مباركه...
913-755
 با عرض سلام و ادب خدمت همكاران عزیز، بدینوسیله از جناب آقای "میرطاهری" مدیر محترم حراست و جناب اقای "كاظمیان" رییس انتظامات آهنشهر و پرسنل زحمتكششان كه با ایجاد محیطی امن موجبات آرامش خیال همكاران و ساكنین شهرك را فراهم می نمایند كمال تشكر را دارم. من ا... توفیق. 
محمدطالعی خادم مسجدآهنشهر
 سلام، "جناب آقای امیرعلی رسولی فرد" در مقام شما چه بگوییم كه اقیانوسی از لطف و رحمت را به رگهای خسته و كوفته مان جریان دادی و شادی و لبخند را روی لبهای ما نشاندی با این عمركوتاه خاكی قادر به جبران الطاف شما نیستیم. پس دست به دامان ذات كبریایی دراز می كنیم و از درگاهش می خواهیم تا پاسخگوی این همه لطف از روی عنایت خویش باشد. 
 با تشكر از هنرمندان فانوس شب گروه شوك
910-492
 سلام، می خواستم از جنگ بزرگ ایرانیان تشكر كنم به بخاطر این جشن باشكوهشان و از بازی سركار خانم "سپیده السادات ناظری" تشكر و قدر دانی را داشته باشم. 
از طرف دوستدار شما حدیثه 
 بدینوسیله از آقای "محمد طالعی" خادم مسجد فاطمیه آهن شهر كه با جدیت در انجام امور مسجد فعالیت می نمایند صمیمانه سپاسگزاریم .اجركم عندا... 
(باعنوان)جمعی از كاركنان شهرك
 آهن شهر
 باسلام، بدینوسیله از زحمات جناب آقای "ابوترابی" و آقای "خواجه مباركه" مدیر و معاون دبیرستان مناجات كه باعث پیشرفت تحصیلی دانش آموزان شده تقدیر و تشكر می كنم واقعاً آموزش و پرورش به اینچنین مدیرانی باید به خود ببالد. از طرف یكی از والدین دانش آموزان
 از شهردار محترم، جناب آقای "سید علی نوروززاده" و همكارانشان بابت چراغانی و زیباسازی فضای شهر به مناسبت ایام ا... دهه فجر، كمال تشكر و قدردانی را دارم.
باتشكر: روح ا... فتاحی بافقی.
 
اس ام اس باران
 
ﺳﺮﻓﺼﻞ ﮐﺘﺎﺏ ﺁﻓﺮﯾﻨﺶ زهرﺍﺳﺖ، ﺭﻭﺡ ﺍﺩﺏ ﻭ ﮐﻤﺎﻝ ﻭ ﺑﯿﻨﺶ  زهر ﺍﺳﺖ، ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﺯ ﺑﺎﻍ ﺟﻨﺎﻥ ﺑﮕﺸﺎﯾﻨﺪ ﻣﺴﺌﻮﻝ ﭘﺬﯾﺮﺵ ﻭ ﮔﺰﯾﻨﺶ زهراﺳﺖ. 
 به درختان جنگل گفتند: شما با این عظمت چرا از تكه آهنی به نام تبر می رنجید؟ گفتند: رنجش ما از تبر نیست از دسته ی آن است كه از جنس خود ما است.
 در روایتی از امام علی(علیه السلام) می خوانیم كه فرمود: از پیامبر(صلی ا...علیه وآله وسلم)شنیدم چنین می گفت: لعنت خدا بر آن مردانی باد كه خود را شبیه زنان می سازند و لعنت خداوند بر زنانی باد كه خود را شبیه: مردان می كنند"
 نزدیك عید همه خانه تكانی دارند؛ ولی بهتر دل كسی نشكند، خانه كسی خراب نكند و خانه خودشان را بسازند.
 
خوش یمن ها
 
اول اسفند فرا رسیدن روز تولدت را در گوش قاصدك های عشق و زندگی زمزمه خواهم كرد تا برف زمستانی از شوق حضورت بهار را لمس كند.ماشاا... جان تولدت مبارك. 
از طرف همسر و دختر كوچولوت فاطمه شیری
 
پیام مهربانی
 
زندگی من، حسین جان! از اینكه همیشه و در تمام مشكلات مثل كوه در كنارم هستی ازت ممنونم. عاشقتم! 
همسفر زندگیت و پسرمان سیدطه
 مادر و پدر عزیزمان! به خاطر زحماتی كه برایمان می كشید بر دستانتان بوسه می زنیم. الهی همیشه سالم باشید. 
ابوالفضل، فائزه و فاطمه
 
تسلیت
 
(همكارگرامی جناب آقای حاج محمودعسكری)اندوه ما در غم از دست دادن(خواهرعزیزتان)در واژه ها نمی گنجد تنها می توانیم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحومه روحی شاد و آرام طلب كنیم
(حامدطاهری)
 
یادبودها
 
برادر عزیزم، هادی جان! ﺣﻀﻮﺭ ﺁﺭﺍﻣﺖ ﻣﺪﺗﻬﺎﺳﺖ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭﻡ ﻧﯿﺴﺖ، ﺍﻣﺎ ﯾﺎﺩﺕ ﻣﻬﻤﺎﻥ همیشگی ﻗﻠﺒﻢ تا آخرعمرم ﺍﺳﺖ. برای شادی روحش صلوات
(برادرداغدارت حامد)
 اونایی كه وقتی پدرشون صداشون می كنه می گوید : هان؟ چیه؟ چیكار داری؟یادتون باشه كسانی هستند كه حاضر هستند عمرشان را بدهند تا پدرشان یكبار دیگر صدایشان كند‌. 
برای شادی روح پدرم محمد حسین كارگران 
فاتح مع الصلوات
 
آرزو دارم
 
سلام، من دختری 13ساله هستم آرزو دارم پدرم به قولش عمل كند و برایم گوشی بخرد.
 از طرف Hadiseh
 
التماس دعا
 
سلام من دختری13ساله هستم از همه می خواهم برایم دعا كنند تا اخلاقم بهتر شود