هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق شماره 725

صدای افق شماره 725



پیامک
 
چرا تعداد 18 دستگاه کنتور گاز بایستی تحویل(...) بافق گردد؟! بصورت رایگان و بدون پرداخت عوارض و مالیات؛ در صورتیکه ما بایستی کنتور دویست هزار تومانی بخریم. کجای این عدالت هست؟! شما بایستی جوابگو باشید.  
حسین جیهانی
 باعرض سلام و خسته نباشید، جدیداً ورودی بلواركشاورز هر دو طرف آن به صورت خلاف جهت، شده محلی برای تردد و پاركینگ وسایل نقلیه سنگین كه عبور و مرور را برای اهالی با مشكل روبرو کرده و متأسفانه هیچ ارگان دولتی پیگیر این مشكل نیست.
913-147
 آل سعود (...) در جنایتی جدید آیت ا... نمر رهبر شیعیان را به شهادت رساند و دروازه های جهنم را به روی آل سعود باز كرد. لعنت خدا بر آل سعود باد.
 سلام، جاده بافق تامسجد ابوالفضل(ع) روكش آسفالت شده، ولی بدون خط كشی می باشد. مسئولین لطفاً نظری مرحمت بنمایند.
913-337
 باسلام، قابل توجه آقای دكتر(...)، ای كاش كمی هم به حق بیماران اهمیت می دادید؛ چراكه در فضای خیلی كوچك می خواهند مریض را معاینه كنند و در جای كوچكتر ترزیقات و وصل سرم و جالب تر سرم را بعد از وصل به دست مریض می دهند و از مطب بیرون می فرستندكه برود؛ یعنی چه؟! جالبتر اینكه اتاق انتظار مریض هم جا ندارد و فقط4 نفر می توانند بنشینند و مابقی مردم تو خیابان بایستند. ما مردم بافق همه جا باید حق مان را پایمال كنند. آقای دكتری كه می خواهد برای مردم خدمت رسانی كند، باید فضا و مکان مناسب هم داشته باشد؛ واقعاً در شأن مردم ما نیست. 
913-349
 با سلام خدمت شهردار محترم و اعضای محترم شورای شهر بافق، به استحضار می رساند كوچه روبروی دبستان آیت ا... طالقانی كه روزانه محل عبور صدها ماشین و موتورسیكلت است و بچه های دو دبستان از آنجا عبور می كنند كفش و لباسشان پر از گرد و خاك می شود و خانه های اهالی آن كوچه از گرد و خاك رنج می برند! خواهشمندیم پیگیری كنید. با تشكر اهالی كوچه بی نام.
939-163
 رفتم (...) برای همسرم كه اولین لیسانسیه سنگ آهن و عضو كمیسیون بانوان بافق بود و به جای رسمی شدن، روزمزدش نمودن،دفترچه بیمه گرفتم عجب همه خوش اخلاقند، (...) برای خودم هم دفترچه بیمه بگیرم !!!!! 
917-098
 باسلام، می خواستم از مدیرآموزش و پرورش سؤال كنم كه مدرسه غیرانتفاعی (...) از كدام ارگان یا مؤسسه دولتی تعیین تكلیف می‌شود؟سه ماه است كه مدارس شروع شده فرزندم به همراه 33همكلاسی كلاس اول دیگر هرماه یك معلم داشته اند، آیا بهتر نبود قبل از شروع مدارس همانطوركه مسئولان مدرسه جلسه می گیرندكه مشخص شود هر دانش آموز چند شهریه پرداخت کند، براى موضوعات آموزشی هم برنامه ریزی می شد تا مشكل پیش نیاید؟پول شهریه را قبل از ثبت نام می گیرند، ولی افسوس از یك ذره احساس مسئولیت.
913-719
 سلام، چرا شهرداری بافق فكری به حال میدانهای ورودی و خروجی شهر بر نمی دارد و آنها را آباد نمی كند؛ واقعاً زیبنده شهرما نیست. 
913-349
 مدیر عامل سنگ آهن مگر مدیران بومی ضعف مدیریت دارند كه مدیر اسبق یک مجموعه با اینكه در حق زن و بچه همشهریانتانخوب عمل نکرده(...) دوباره باید باز گردد؛ یعنی بافقیها صلاحیت مدیریت ندارند؟!!
 913-639
 باسلام، چرا شهرداری فكری به حال كوچه  كنارآتش نشانی نمی كند. این كوچه به علت داشتن آسفالت نامناسب و وجود چاه موتور و جوی آب در كنار آن همیشه با دریاچه آب مواجه است كه این قضیه باعث ایجاد مشكلات زیادی برای اهالی محله و رهگذران شده و با وجود پیگیریهای فراوان برای رفع این مشكل نتیجه ای نگرفته ایم، خواهشمندیم برای رفع این مشكل پیگیری فرمایید.
913-086
 
سپاس گزاری ها
 
جناب آقای حاج حبیب حسن زاده از تبلیغ آگاهانه و صریح شما ازكتاب (عروسكهای غربی)كه درباره خیانت و افشاء چهره كریه فتنه گران88 می باشد. در نمازجمعه كمال تشكر را داریم.
 (باعنوان) جمعی از بسیجیان بافق
 بدینوسیله از زحمات و خدمات بی شائبه و ماندگار جناب آقای "مهندس فتوحی" در دوران تصدی مدیریت مجتمع فسفات اسفوردی تشكر و قدردانی كرده، از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون شان را خواهانیم. 
(باعنوان) جمعی از پرسنل مجتمع
 باسلام و خسته نباشید خدمت برادر جانباز و بسیجی جناب آقای محمدرضابرزگری، رییس شورای اسلامی روستای صادق آباد بابت پیگیری روستا به ویژه عوارض چند درصدی موفق و پیروز باشید. ان شاا...
 باسلام و تقدیم تشكر از زحمات فرشاد، محمد و خانم شمس الدینی در رستوران سنتی وحشی بافقی و رفتارخوبشان بامشتریان و توریستها كمال تشكر را داریم؛ امیدواریم درآینده ای نزدیك این نیروهای جوان چندین رستوران سنتی درمكانهای توریستی ایجاد كنند. انشاا...
 ریاست محترم اموربازنشستگان سنگ آهن شهرستان بافق جناب آقای محمدتقی آقایی تقدیر و تشكر از جنابعالی و همكاران گرامیتان بابت رفتار و اخلاق خوبتان با ارباب رجوع. خداوند همیشه پشت و پناهتان. 
یكی از بازنشستگان 
 باسلام، از آقای جلیلی و خانم شیری بهیاران زحمتكش بیمارستان به خاطرحسن انجام وظیفه و برخوردخوب و خیرخواهانه شان با بیماران كمال تشكر را دارم. 
برزگری
 
خوش یمن ها
 
تاریخ تولد بهانه ایست تا فراموش نكنی آمدنت را. نازنین زهرای عزیز! تولدت مبارك. 
از طرف مامانی و بابایی
 امیرحسین جان، پسر گلم! تولدت مبارك.
 از طرف مامانی و بابایی
 نازنین زهرا جان‌‌! تولدت بهانه ای شد تا این فصل را بیشتر دوست داشته باشم؛ زیرا فصل خوشحالی فرشتگان، روز تولد توست... از طرف دوست دارتو و آرزوهایت. 
خاله عالیه
 روزی كه به دنیا آمدی داشت بارون می آمد، اما هوا اصلاً ابری نبود این فرشته ها بودن كه داشتن گریه می كردند، چون یكی از آنها كم شده بود. دخترم، فرزانه جان! 24دی تولدت مبارك. 
از طرف پدر
 دختر عزیزم هانیه جان 18 دی، سالگرد چهارمین سال تولدت را بهت تبریک می گویم. دخترم امیدوارم صد ساله شوی و به تمام آرزوهایت برسی. 
از طرف مامانی و محمد صالح
 
یادبودها
 
سعیده جان! سرم سنگینی حرفی را دارد كه توان گفتنم نیست/ زبانم دنبال فرصتی و چشمم دنبال محرم رازی می گردد/ بی تاب دیدنت هستم دخترم ! 
از طرف پدرت و مادرت
 هادی جان! وقتِ رفتنت آسمون بارید…/ و تو چقدر خوشحال بودی و من هم …/ كاشكی می دانستی به اندازه قطره های بارون دلتنگت می شوم…
برادرداغدیده ات حسین
 دو سال است كه طنین صدای گرمت در فضای خانه نمی پیچد ناباورانه جای خالیت را نگاه می كنیم، اما افسوس! دیگر سعادت دیدار تو را نخواهیم داشت. 
برای شادی روح كاظم 
علیزاده صلوات
 اون كه به دست جنون پیرهن عقل و درید/ رفت و به عشق آقا از همه عالم برید/ اون كه روی دلش عكس كربلا كشید/ از همین روضه ها رفت و به آقاش رسید.
 اون كه به دست عباس فقط چشماشو می دوخت/ هر شب گاه و بی گاه از تب عشق می سوخت/ از آتش عشق یار شعله به تن كرده بود
خویشتن خویش را خالی از من كرده بود.
ذاكر زینب بودش با اون حال غریبش/ تموم شد و قصه شد زندگی عجیبش/ مرگ نداره هر كی زنده به عشق دلش/ تا كه میگه حسین حل میشه هر مشكلش/ 
 
شادی روح اسیدجواد ذاكر
 طباطبایی صلوات.
 كفش هم اگر تنگ باشد زخم می كند/ وای به حال دل من از دوری تو داداش هادی.
 H..T..B
 
تبریک
 
با سلام و خسته نباشید؛ تولد18سالگی افق كویر را تبریك می گویم؛ جناب آقای تشكری مدیر دلسوز هفته نامه مردمی افق كویر،تا زمانی كه حامی شما خدا و مردم شهرستان بافق هستند، نیازمند حمایت مسئولین نباشید؛صیاد صحنه ها
 913-033 
افق کویر:   سپاسگزار از لطف و عنایت خواننده گرامی.
 
پیام مهربانی
 
باسلام، می خواستم از همسرعزیز و فداكارم (مصطفی جان) به خاطر زحماتی كه برای من و فرزندانم می كشد. صمیمانه تشكر كنم. 
از طرف همسرت A
 
آرزو دارم...
 
آرزودارم كه خدا به همه ما مسلمانان لطف كند و حكومت عربستان(آل سعود) را سرنگون كند تا ما بتوانیم قبور مطهر ائمه بقیع را برایشان صحن و سرا و گنبد و بارگاه بسازیم. ان شاا...
 آرزو سلامتی و فرج آقا امام زمان(عج) وشفای تمامی مریضها را دارم.
 فاطمه 30 ساله: آرزو می کنم که دایی ام مریضی‌اش خوب شود، مدتی است که مشکل ریوی پیدا کرده است واز شهروندان عزیز می خواهم که برایش دعا کنند. التماس دعا 
 رویا 32 ساله متاهل : آرزو می کنم که خدا تمام معتادان را شفا بده، شوهر من نیز مواد را رها کرده ، تا بتواند پدر خوبی برای بچه هایم باشد، التماس دعا 
 
 
اس ام اس باران
 
امام صادق علیه السلام فرمودند: سه چیز است كه خداوند به احدی از مردم اجازه تركشان را نداده و همه باید این سه كار را انجام بدهند:1- نیكی به پدر و مادرخواه نیك و خواه بد2- وفای به عهدنسبت به نیكوكار و بدكار 3- ادای امانت به نیكوكار و بدكار
(احمدرضاطاهری)
 امیرالمؤمنین علیه السلام به مالك اشترفرمودند: با سه كس مشورت نكن.1-در مشورت خود بخیل را شركت مده، كه تو را از احسان ناتوان و محروم سازد و از فقر بترساند2-ترسو را نیز به مشورت نگیركه كارها را برتو دشوار می كند و ناتوانیت را جلوه می دهد.3- و حریص وآزمند را نیز به مشورت نگیركه مال اندوزی ستمگرانه را در نگاهت بیاراید! 
(حامدطاهری)
 با هر قدمی که در راه رسیدن به خدا برمیداریم ، خدا یکصد قدم به ما نزدیک تر میشود ..،از این روست هنگامی که فکر می کنیم در جستجوی خدا هستیم ، در حقیقت این خداست که در جستجوی ماست ...
 
«جی پی واسوانی»
 خداوند هیچکس را جز به اندازه ی تواناییش تکلیف نمیکند ، (انسان) هر کار (نیکی) را انجام دهد، برای خود انجام داده ؛ و هر کار (بدی) کند، به زیان خود کرده است .
 
تسلیت
جناب آقای مهندس حمید عسگری، با نهایت تأسف درگذشت آن عزیز بزرگوارتان را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال صبری عظیم خواستارم. همواره روحش شاد و یادش گرامی باد. 
امیر سرداری - رئیس فضای سبز شركت سنگ آهن