هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق(شماره 724)

صدای افق(شماره 724)



پیامک
 
باسلام و خسته نباشید خدمت شما كارمندان افق كویر كه با زحمات زیاد خبرها را از طریق افق كویر به گوش مردم می رسانید، به عنوان یك شهروند بافقی از مردم ولایت مدار می خواهم كه همگی یك نماز باران به جماعت بخوانند كه هم محصولات کشاورزی خراب نشود و هم مریضی ها از بین برود. ان شاا... موفق باشید.
913-564
 سلام، از شهرداری بافق تقاضا داریم نسبت به نام گذاری خیابان بلوار امام جعفرصادق و كوچه های آن اقدام نماید، چون اهالی این محله برای آدرس دادن مشكل دارند.
 (باعنوان) اهالی محله
913-057
 با سلام خدمت مسئولین اداره مخابرات بافق، خواهشمند است با توجه به اینكه در محله مظفریه دكل مخابرات نصب شده پیگیری شود چرا اینترنت همراه اول در این محله بسیار افتضاح می باشد در حالی كه تمام شهر از اینترنت 3Gبهره مند می باشد.
 910 -539
 سلام و خسته نباشید خدمت شما افق كویری ها، من به عنوان یك شهروند از مسئولین شهر به ویژه آقای شهردار و شورای شهر، مگر بلوار امام خمینی(ره) و ساكنین آن بلوار جزء شهرستان نیستند كه هر چیزی كه می خواهید درست كنید؛ فقط حدفاصل بانك رفاه و میدان چهارده معصوم(ع) درست می كنید؛ ولی در بلوار امام(ره) جز كمد سازی، صافكاری و نقاشی اتومبیل كه تمام پیاده رو را گرفته و زن و بچه مردم باید از خیابان عبوركنند هیچ چیز دیگری نیست.  اگر بیت الرضا(ع) در این خیابان نبود و در اعیاد چراغانی نمی كرد دیگر خبری در این خیابان نبود. آقایان مسئول خواهشمند هستم نظر لطفی به این بلوار بكنند. به خدا هیچ چیز به جزخدمت به مردم برای انسان باقی نمی ماند این میز و صندلی به هیچ كس وفا نمی كند. 
910-212
 سلام، اون آقایی كه درب بانك (...) را ساعت یك و نیم بست و هرچقدر التماسش كردم واریزی برای بیمه دارم؛ اما گفتی به من چه! باز نمی كنم. این را بدان كه سابقه 14ساله من بخاطر این كارت تباه شد. خیلی التماس كردم جواب نداد؛ ولی بدان فیلم گرفتم از حركت زشت از یك كارمند دولت تا رده بالاتر هم با مدركم می روم، چون وظیفه شما خدمت به مردم است. 
شاكی جلیل طالعی ایزوگامكار
913-366
 سلام، بافقی های عزیز اگر می خواهید مغازهای وسط بلوار وحشی بافقی خراب شود بیایید آنها را تحریم كنیم؛ یعنی كسی از آنها خرید نكند تا مجبور شوند آنجا را ترك كنند و شنیده شده كه با مسئولین همكاری نمی كنند و زیاده خواهی می كنند چرا؟ ا.. واعلم
913-349
افق کویر، اخیراً شهردار بافق با کمک همین مغازه داران در تلاش است تا تعریض خیابان وحشی بافقی صورت بگیرد. 
 باسلام، آقاى مهندس(....) مدیرمحترم (ك.ت.ل.) بهتر نیست به جای به كارگیرى نیروی بازنشسته در قسمت مدیریت از نیروی جوان استفاده شود، خیلی جوانهای جویای كار زیاداست؛ اگر طرف به حق خودش قانع باشد كه همان حقوق بازنشستگی كفاف زندگیش را می كند، به خدا هستند انسانهایی كه با گرفتن یارانه زندگی می كنند. 
 913-048
 باسلام، از فرماندار محترم و مسئولین مخابرات خواهشمندیم جهت برطرف كردن مشكلات تلفن ثابت شهرك امام حسین(ع) اقدام نمایند. 
913-388
 خدایا عمرهای به این كوتاهی؛ چرا بعضی از مردها بی چشم و رو هستند تا زندگیشان روبه راه می شود زن دوم وارد زندگیشان می كنند؟! واقعا چرا؟!! 
916-351
 باسلام، خدمت مدیر عامل محترم شركت سنگ آهن، بهترنیست اینقدركه فكر روزمزد دایم كردن نیروهای تبدیل وضعیت هستید یه كمی هم به فكر نیروهای شركتی باشید كه بعضی از آنها دارای سابقه كاری بالای 10الی15سال در قسمتهایی مثل فضای سبز، خدمات، ساختمانی و دیگر قسمتها مشغول به كار هستند، باشید! تادعای خیر آنها نیز پشت سرتان باشد.
913-563
 
سپاس گزاری ها
 
باسلام،از آقای محمدطالعی مباركه(لبنیاتی غدیر) به خاطر اخلاق و رفتار خوبشان با تمام مشتری ها كمال تشكر را دارم و از زحمات ایشان ممنونم.خداقوت.
 913-366
 باتشكر از خانم كریمی در اداره تأمین اجتماعی به خاطر حس وظیفه شناسی و برخورد خوبشان با مردم. طالعی
913-366
 سلام، می خواستم تقدیر و تشكری از مدیران و مربیان سال های گذشته باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن و شهرستان داشته باشیم كه به حق نتایج كسب شده تیم های پایه فوتبال در استان نیز حاصل زحماتی است كه در زمان مدیریت این عزیزان كشیده شده این بازیكنان، پرورش یافته مدارس فوتبال سنگ آهن و بافق جوان می باشند.
 935-342
 تشكر ویژه از ریاست محترم امور بازنشستگی سنگ آهن و همكاران جهت مدیریت بسیار عالی كمیسیونهای پزشكی، برنامه ریزی، نظم و انضباط واقعاً عالی است ،اجركم عندا.... 
917-098
 باسلام، می خواستم از كلیه ی دبیران و مسئولین محترم مدرسه نمونه اندیشه بابت زحمات فراوانی كه برای بهبود و ارتقاء سطح آموزشی و تربیتی مدرسه می كشند، تشكركنم.
913-690
 باسلام، از مداح اهل بیت، جناب آقای مجید روح الامینی كه در هیئت ابوالفضل العباس(ع) روستای دولت آباد با صدای دلنشین خود همه را به فیض می رسانند كمال تشكر را دارم. 
913-690
 
 
خوش یمن ها
 
تو وجودت واسمون یه معجزه ست/ مثل تو هیچ كجا پیدا نمیشه/ روز میلاد قشنگت می مونه/ توی تقویم دلم تا همیشه/ تولدت مبارك! دایی حسین عزیزم! 10دی تولدت مبارك. دوستت دارم دایی جان.
 از طرف خواهرزاده ات مهدی نیكخواه
 خوب است و قشنگ این كه دلگیر شویم / در دام دل شكسته زنجیر شویم/ ای عشق همیشه از خدا می خواهم / كنار من باشی و پا به پای هم پیر شویم. تولدت مبارك تنها كَس ام در این دنیای بی كسی! از طرف دوست همیشگیت
 تمام دارایی من قلبی است كه در سینه دارم و برای تو می تپد. آن را به تو تقدیم می كنم. تولدت مبارك! مادر مهربانم 15 دی تولدت مبارك، همیشه به یادتم. 
فرزندت مهدی نیكخواه
 رقیه جان! یك جهان قاصدك ناز به راهت باشد. بوی گُل، نذر قشنگی نگاهت باشد و خداوند شب و روز و تمام لحظات، با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد. رقیه جان! 15 دی تولدت مبارك. 
عمومحمدرضا
 آرزو می كردم كه در جشن میلادت تك ستاره آسمان چشمانت باشم تا در آغوشت طولانی ترین شبم را تقدیمت كنم و در كلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت. فاطمه جان! همسرعزیزم، 15 دی سالروز طلوع زندگیت مبارك. 
همسرت محمدرضا نیك خواه
 تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا/ وجود پاكت اومد تو جمع خلوت ما/ تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز/ از آسمون فرستاد خدا یه تیكه از ماه/ نازگلم! 13 دی تولدت مبارك. 
از طرف مامان و بابا
 
 
تسلیت
 
جناب آقای حمید عسکری مصیبت وارده را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و از خداوند صبر جزیل برای شما و خانواده محترمتان خواستاریم 
از طرف خانواده علی اکبر غلامرضاپور
 جناب آقای مهندس محمد جواد عسکری مدیر عامل شرکت سنگ اهن مرکزی بافق مصیبت از دست دادن خواهرزاده گرامیتان را به شما تسلیت عرض نموده ، ما در غم خود شریک بدانید.
از طرف خانواده علی اکبر غلامرضاپور
 جناب آقای "سعید عسكری" سرپرست محترم آتش نشانی آهنشهر، اندوه ما در غم از دست دادن آن عزیز بزرگوار در واژه ها نمی گنجد تنها می توانیم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب كنیم
 (همكاران شما در گروه2 آهنشهر)
 همكارگرامی جناب آقای "سعیدعسكری"، بانهایت تأسف در گذشت (برادرزاده گرامیتان) را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیز سفركرده رحمت و غفران و برای شما طول عمر مسئلت دارم. 
(حامدطاهری)
 ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیرعامل محترم شركت سنگ آهن، جناب آقای حاج جواد عسكری مصیبت از دست دادن خواهرزاده گرامیتان "احمدرضا عسكری" را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان رحمت خواستارم. 
محمدطالعی خادم مسجد آهنشهر
 
 
آرزو دارم...
 
آرزو مي كنم هيچ هوویی وارد زندگی زن اول نشود!
 فاطمه- 30 ساله- آرزو می کنم مشکلات مالی همسرم هرچه زودتر رفع شود.
 سعید- 32 ساله – آرزو می کنم همه جوانها به خواسته دلشان برسند.
 مهدی 45 ساله- آرزو می کنم هیچ مردی شرمنده خانواده اش نشود.
 نجمه- 28 ساله- آرزو می کنم مادرشوهرم از اعمال خود پشیمان شود تا من و همسرم را با گفته هایش نرنجاند.
 مینا -32 ساله -آرزو می کنم شوهرم اعتیاد را کنار گداشته و دوباره بتواند  همسر خوبی برای من و بچه هایش باشد
 
الهام-28 ساله- آرزو می کنم هر چه زودتر بابایم سلامتی اش را دست یابد. مدتی است بابا از بیماری ریوی رنج می برد برایم دعا کنید. التماس دعا
 
اس ام اس باران
 
امام سجادعلیه السلام فرمود: مؤمن كسی است كه اثر دعایش بر سه گونه باشد: یا اینكه برایش اندوخته شود، یا اینكه برایش در همین دنیا برآورده شود و یا اینكه بلایی را كه می خواهد به او برسد از او دفع كند. 
(حامدطاهری)
 امام زمان عج ا... تعالی می فرمایند: همانا پدران من (ائمه و اوصیاء)بیعت حاكم و طاغوت زمانشان بر ذمه آنها بود؛ ولی من در هنگامی ظهور و خروج نمایم كه هیچ طاغوتی برمن منت و بیعتی نخواهد داشت. 
(احمدرضاطاهری)
"گاندی خطاب به معشوقه اش:
خوبِ من، هنر در فاصله هاست ...زیاد نزدیک به هم می سوزیم و زیاد دور از هم یخ می زنیم.تو ، نباید آن کسی باشی که من می خواهم، و من نباید آن کسی باشم که تو می خواهی.کسی که تو از من می خواهی بسازی یا کمبودهایت هستند یا آرزوهایت.من باید بهترین خودم باشم برای تو و تو باید بهترین خودت باشی و بشوی برای من ... .خوب من، هنر عشق در پیوند تفاوت هاست و معجزه اش نادیده گرفتن کمبودها ...