هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق (شماره 713)

صدای افق (شماره 713)



پیامک
قابل توجه آقای كلانتری: چه خوب است با برنامه ریزی دقیق موقع پخش اذان ظهر دانش آموزان را به خواندن نماز اول وقت تشویق كنند. این بهتراست یا موقع اذان درس دادن سركلاس و حواس پرتی به قول شما و غیرو....؟  
910-356
 واقعاً آن مهدكودكی كه 16نفر كودك و سه نفر بالغ را داخل یک پراید درتاریخ 21مهر می آورد پارك كوهستان به نظر شما اینگونه پارك آمدن درست است؟ اتفاق یكبار می افتد؟!
 914-413
 باسلام و خسته نباشید، پیرو گزارش ازخانم طالعی (بهشت الحسین) قبل از هر چیز از زحمات ایشان تشكر می شود اجرشان باخدا. در مصاحبه حضوری آمار فوتی سال 93را جمعاً300نفر و شش ماه94تعداد350نفرفوتی اعلام كردند؛ آیا بنظر شماچنین آماری درست هست كه ما خبرنداریم؛ مگر شهر بافق چقدر جمعیت دارد؟
 ابوالفضل طالبی موری آبادی
914-569
 باسلام، چرا آموزش وپرورش بافق پاسخگو نیست؟! بعد از سه هفته مدرسه پیام پایه اول آن معلم ندارد. 
913-141
 سلام، با تشكر از هفته نامه افق کویر كه صدای ما را به مسئولین می رساند. به خدا هركس مسئول استخر آهنشهر یا بافق است لطفاً برای بازگشایی آن هر كارمی توانید انجام دهید كه بیمارانی هستند كه احتیاج به آب درمانی دارند. چشم امید این بیماران پیگیری شما مسئولین هست؟! 
913-462
 تاكی باید (...) بافق تا این حد بیفكر باشند كه مسكن مهر هنوز آسفالت نشده! تاكی باید بچه های ما گردو خاك بخورند؟! مسكن مهر همه جا آباد شده اینجا روز به روز ویران می شود؟! آقای فرماندار ما منتظر قول های شما هستیم. 
910-046
 سلام، خواهری كه ما مردها را فرهنگ پایین خطاب كردند از شما خواهش می كنم به آیه 228 بقره و 33 و34 نسا مراجعه كنید ملتفت می شوید كه مرد در امور خارج از خانه ارجعیت داشته و خواهد داشت زن هم در محبت و تربیت فرزند. 
(با عنوان) یك طلبه
938-851
 قابل توجه مسئولین شهرداری و راهنمایی و رانندگی شهرستان بافق؛ لطفاً در خصوص توقف و پاركینگ خودروها و كامیون های حامل آجر و مصالح ساختمانی در اول بلوار كشاورز تدابیری اتخاذ گردد تا شاهد اتفاق ناگوار و بی نظمی در شهرستان نباشیم و مكانی همانند وانت بارها در بلوار وحشی بافقی و تجمع كارگران در محدوده میدان معلم انتخاب شود. 
(با عنوان) اهالی ساكنین منطقه بلوار كشاورز
913-713 
 سلام وخسته نباشید خدمت افق كویری ها؛ لطفاً از نیروی انتظامی بپرسید تاكنون چه اقدام مفیدی جهت سرقت از منازل و مسایل ناخوشایند دیگر در شهرانجام داده اند؟!  
 913-719
 با سلام، آقایان و خانم هایی كه سرویس مدارس را انجام می دهند؛ لطفاً وسط خیابان توقف نكنند.كمی از خودمان فرهنگ نشان دهیم.
 913-299
 قابل توجه شهرداری بافق؛ از روزی که شهردار قبلی آقای عفتی از شهرستان رفت. دیگر کوچه های باریک و تنگ نظافت نمی شود؟ آیا نباید به این کوچه ها رسیدگی نمود؟ ما از شهرداری گله داریم .آیا این کوچه پس کوچه ها را نباید به آن رسیدگی نمود؟ چرا به مأمورین شهرداری ابلاغ نمی کنند که چقدر این کوچه پس کوچه ها کثیف است.
 (باعنوان) اهالی خیابان مهدیه
 با گذشت 3 هفته از ماه مهر فرزندانمان هر روز با یک معلم جدید روبرو می شوند و با توجه به اینکه پایه اول هستند دیگر کم کم از مدرسه و کلاس زده می شوند از مسئولین خواستاریم که در این باره اقدام نمایند.
(باعنوان) جمعی از والدین دانش آموزان مدرسه پیام 
 سلام، قابل توجه مدیرعامل شركتی که به خاطر درست نكردن چای منشی خود را اخراج كرد: انصاف ھم خوبه آقای مدیر، به خاطر چای یک بدبختی را از نان خوردن بندازی؟؟ 
934-219
 با سلام و خسته نباشید خدمت كارمندان افق كویر، من یكی از خوانندگان افق كویر هستم، خودم ساكن بافق و در شهرستان رفسنجان ازدواج كردم راه بافق تا نوق چهل كیلومتر آن خاكی است. پل سازی شده؛ فقط آسفالت می خواهد؛ اگر امكان دارد رسیدگی شود. 
913-564
 باعرض سلام خدمت مسئولین شركت گاز، چرا هنور داخل شهر لوله كشی اصلی گاز تمام نشده است؛ مانند:كوچه حوزه علمیه برادران هیچ اقدامی نشده است حدودیك ماه هست كه آسفالتهای آن بریده شده است؛ ولی كار متوقف گردیده هست؛ ولی جاده باقرآباد و كوچه های صحراها وآغل ها دارندلوله گذاری می شود. اول داخل شهر را تمام كنید تا به زمستان و گل و باران نخورید.
 913-168
 سلام، چرا آموزش و پرورش بافق قبل از سال تحصیلی برای معلم مدارس سهل انگاری نموده و نزدیك به یكماه است كه بعضی كلاسها هنوز معلم ندارد و یا معلمی با عدم كارایی در تدریس به كلاس دانش آموزان مدارس می فرستد. ما والدین چكار كنیم؟!
913-713
 قابل توجه آموزش و پرورش بافق؛ بعضی از معلمین در تدریس دروس بسیار ضعیف هستند خصوصاً مقطع ابتدایی. لطفاً تدابیری اتخاذ و بررسی بیشتری در انتخاب معلم اقدام شود تا دانش آموزان افت تحصلی نداشته باشند و دوره های لازم تداوم آموزشهای تدریس را بگذرانند تا جایگاه و مقام والای معلم در جامعه محفوظ بماند. با این هزینه های بالای زندگی؛ چرا بعضی مسئولین سهل انگار و بی تفاوت هستند.
 913-316
 
اس ام اس باران
مهدى جان(عج)، گرچه از دیده نهانى آقا/ بخدا سبزترین مرد جهانى آقا/ چشم من دوخته به منظره آمدنت/كى قدم بر سر و چشمم نشانى آقا/ براى سلامتى آقا امام عصر (صلوات)
*انغوزه اى*
 روز و شب همیشه در پى هم مى آیند؛ ولى به روزها دل مبند. روزها كه فصل میشه رنگ عوض مى كنن، با شبها بمان گرچه تاریك و سیاهند؛ ولى همیشه یك رنگ اند.خدایا! حفظ كن تمام دوستانى كه یك رنگ اند پروردگارا! همه شكرنعمت هاى تو را مى كنند؛ اما من شكر بودنت، چون تو نعمت منى
*مرتضى- مباركه*
 امام صادق(ع)فرمودند: چهار چیز از اخلاق پیامبران علیه السلام است: نیكوكاری، سخاوت، صبر بر مصیبت و قیام برای حق مؤمن
(حامدطاهری) تنها بازمانده ی یک کشتی شکسته توسط جریان آب به جزیره ای دور افتاده برده شد.
او با بی قراری به درگاه خداوند دعا کرد تا نجات پیداکند. ساعت ها به اقیانوس چشم می دوخت؛ شاید نشانی ازکمک بیابد؛ اما چیزی بچشم نمی آمد. سرانجام با ناامیدی تصمیم گرفت کلبه ای کوچک کنار ساحل بسازد تا از خود و وسایل اندکش محافظت کند.
 یک روز پس ازآنکه از جست وجوی غذا بازگشت، خانه ی کوچک را درآتش یافت؛ بدترین چیز ممکن رخ داده بود. عصبانی و اندوهگین فریادزد:"خدایا چگونه توانستی با من چنین کنی؟"صبح روز بعد با صدای کشتی که به جزیره نزدیک می شد از خواب برخاست؛ آن کشتی می آمد تا نجاتش دهد..! مرد از نجات دهندگان پرسید:"چطور متوجه شدید من اینجا هستم؟" آنها گفتند:"ماعلامت دودی که فرستادی دیدیم.!" آسان می توان دلسرد شد، هنگامی که بنظرمی رسدکارها به خوبی پیش نمی رود؛ اما نباید امیدمان را از دست بدهیم؛ زیرا خدا در کنار ماست، حتی درمیان درد ورنج...!دفعه ی بعد که کلبه یا دلتان درحال سوختن است به یادآوریدکه آن شاید علامتی برای فراخواندن رحمت خداوند باشددرباره اتفاقات زندگی زود قضاوت نکنیم.
 دانی كه چرا چوب شود قسمت آتش؟بی حرمتیش برلب و دندان حسین است/ دانی كه چرا آب فرات است گل آلود/ شرمندگی اش از لب عطشان حسین است/ دانی كه چرا خانه ی حق گشته سیه پوش؛ زیرا كه خدا نیز عزادار حسین است-فرارسیدن محرم برعزاداران حسینی تسلیت باد
(احمدرضاطاهری)
 امام رضا (ع)فرمودند: كسی كه مصائب ما را به یاد آورد، پس بگرید و بگریاند در روزی كه چشم ها گریانند (روز حساب)، گریان نخواهد شد. التماس دعا
(حامدطاهری)
 حضرت مهدی (عج): من برای مؤمنی كه یادآور مصیبت جد شهیدم بشود و برای فرج و تأیید من دعا كند، دعا می كنم. 
گِره هایی كه به هزار نامه دادگستری باز نمی شود، به یك نگاه و یا ندای ریش سفیدی گشاده می گردد.
(حامدطاهری)
 امیرالمومنین علیه السلام فرمودند: .همّت چهار پایان شكمشان، و اندیشه درندگانْ آزار و تجاوز به دیگران، و همّ و غم زنان(بی ایمان) زینت حیات دنیا و فساد در آن است؛ اما مؤمنان فروتنند، مؤمنان مهربانند، مؤمنان اهل بیم از خدایند. 
(خطبه/152)
 
سپاس گزاری ها
باسلام، تشكر ویژه دارم از گروه هنری مذهبی فانوس شب از اجرای فوق العاده زیبایشان در جنگ خورشید مهر كه خوب درخشید. از آقای رحیم پور در نقش كرمانی و آقای رسول صبوی در نقش مش ماشاا... كه واقعاً خنده را روی لبای مردم آوردن كمال تشكر و قدردانی را داریم و در آخر از كار گردان گروه آقای امیر علی رسولی فرد كه همه تلاش و وقتش را گذاشت تا كار به این خوبی اجرا شود كمال تشكر را داریم. خسته نباشید عزیزان در ایام محرم هم منتظر كارهای مذهبی شما هستیم.
 (باعنوان) بچه های خیابان امام رضا(ع)
 سلام خسته نباشید خدمت بزرگواران صدای افق و خوانندگان عزیز.تقدیر و تشكر می كنم از آقای رضا انغوزه ای كارمندسخت كوش پست. وخسته نباشید می گویم به آقای كاظم رحیمی كارمند بانك قرض الحسنه مهر ایران كه برخوردشایسته با ارباب رجوع دارند. 
از طرف مصطفی انبارزاده
 سلام، آقای ابراهیمی سرپرست فنی معدن سه چاهون از زحمات فراوان و بی دریغ شما در رفع مسائل و مشكلات نیروهای فنی كمال تشكر را دارم
910-843
 سلام و خسته نباشید خدمت دهیار و شوراهای همیشه فعال روستای دولت آباد. خدا قوت
910-843
 
یادبودها
می خواهـم آنقـدر از دوسـت داشتنـت بنویســـم،تا تمـــام مردم زمین ،به دنبــال تـــو... تاریخ را تا پایان دنیا ورق بزننــد
به یاد دوست عزیز و مهربانم زهرا رستگاری. شادی روحش صلوات
 داداشی! محرم آمد به عاشورا زیاد نمانده شترت را كی می آیی ببندی همه چشم انتظاریم كه می آیی دوری دیگه بسه پاشو بیا منتظریم. بیاد داداشم سجاد كه جاش خیلی این روزها خالیه صلوات
 عباس جان! عزیزم، محرم آمد و تو نیستی. بی تو این محرم عمه ات همدل با زینب خون جگرها می خورد.
 بیاد عزیزمان عباسعلی طالعی
 چقدر دلتنگ حضورت هستم...كاش تصویرت نفس می كشید..."شادی روح مسعود عزیز صلوات"
 
در این روزهای غم و اندوهگین در این ماه محرم در سوگ عمه بزرگوارمان نشسته ایم. روحش شاد.
 از طرف خانواده غلامرضاپور
 
خوش یمن ها
رضاجان! حضورت درقلبم مثل نفس كشیدن است؛ آرام و بی صدا؛ اما همیشگی. وجودمهربانت بهترین تكیه گاه من است. تولدت مبارك دوستت دارم. 
همسرت ب. ز
 به دنبال كوچكترین فرصتی بودم تا بزرگترین تبریك را نثار قلب مهربانت كنم. ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگیت را هزاران بار تبریك می گویم. پسرم، آقا رضا! 24مهر روز تولدت مبارك.
 از طرف مامان و آقاجون
 وحید عزیزم! وجودت هدیه ارزشمندی است كه خداوند مرا لایق آن دانست، تو مایه آرامش ما هستی، روز تولدت كه بیست و ششم مهر هست توی تقویم دلم برای همیشه ثبت است. سالروز تولدت گلباران.
(همسر و فرزندت نازگل)
 
آرزو دارم...
من زني 30 ساله و متأهل آرزودارم بعد از هفت سال مستأجري خودم صاحبخانه شوم برايم در اين روزهاي عزيز محرم دعاكنيد.
 زن 27 ساله و متاهل:  آرزو دارم به حق  همین روزها و شب های عزیز بتوانیم خانه مان را تکمیل و مشکلات مالی مان حل شود. التماس دعا