هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق(شماره 702)

صدای افق(شماره 702)



پیامک
اگر شركت سنگ آهن و اداره راه و ترابری نسبت به ساخت چند راه فرار در جاده سه چاهون و عریض تر كردن جاده قطرم و شادكام اقدام كنند دیگر كمتر شاهد تصادفات و مرگ عزیزانمان خواهیم شد.
913-177
 سلام خدمت شهرداری بافق، خواهشمندم درختهای بلوارانقلاب را آب بدهند من حدود شش ماه هست ساكن هستم، حتی یكبارهم نشده ببینم شهرداری آبیاری كندبخصوص درختان كنار خیابان.
 915-030
 سلام، چند روز پیش مجبور شدم از تاكسی استفاده كنم چشمتون روز بد نبینه هر ده دقیقه یه تاكسی رد می شد كه هیچ كدام توقف نكرد. نمی دانم آیا كسی در این شهر از تاكسی ها راضی هست یا نه؟!! چه كسی به اوضاع تاكسیرانی رسیدگی می كند؟! (چند پیام در این باره) 
913-462
 باسلام، خواستم خدمت آقای (....) رییس دهیاری (...) عرض كنم كه شوهر من نزدیك 3 سال هست كه كار جاروكشی را انجام می داده است و شما بخاطرآقای (...) شوهرم را بیرون كردید و شما خوب می دانید كه شوهرمن دستش از آرنج راست نمی شود و كارسخت نمی تواند انجام دهد.خواستم بدانید همانطوركه (...)
 913-758
 باسلام، ای كاش بعضی از سرمایه داران بافقی كه با خرید سوئیتهای گران قیمت در شهرهائ مذهبئ و استفاده چند روزه در مواقع خاص و دادن حق شارژهای زیاد كمی هم مانند خیران شهرهای دیگر استان مدرسه سازی وكارهای دیگر برای آخرت خود و استفاده دیگران انجام می دادند.
 913-277
 باسلام،قابل توجه بخشداری و شورای روستای مباركه بافق: چرا برای تكمیل جاده از توانیر تا سراهی جاده معدن اقدامی انجام نمی شود؟!!
913-366
 سلام، یكی از مغازه داران فرم مدارس را باگرانترین قیمت به فروش می رساند و برای سرپوش گذاشتن آن پلاك طلا هدیه می دهد؛ چرا تعزیرات اقدام نمی كند.
 910-131
 سلام، می خواستم ببینم فروشگاه (...)بافق رییس ندارد به خدا مغازه لبنیاتی كوچك محلمه مان جنسهای آن بیشتر از آنجاست. واقعا" كه..... هی باید به خاطر "بن" كش راه یزد را بگیریم؛ جای تأسف دارد.
 913-002
 داغ از دست دادن دو عزیزمان كم بود كه بعد از طی مراحل قانونی تازه متوجه شدیم باید جنازه های عزیزانمان را بعلت نبود دكتر پزشك قانونی با آمبولانس بدون كولر شهرداری و نداشتن سیستم سرمایشی بوسیله یخ و بدون كاور در دمای 50درجه به یزد منتقل كنیم و به راستی چقدر سخت بود داغ دار شدن و باز دیدن داغی بزرگ از كمبودهای این شهر غنی، اما همیشه فقیر.....و ناگفته هایمان بماند به وقتش.
 913-550
 باسلام، مسئولین مسكن مهرآسانسور چی شد؟!! ما یک زمانی برای آسانسور پول دادیم؛ چرا سهل انگاری شده كه الآن باید سختی بكشیم؟!
 937-010
 سلام، بلوار آیت ا... میرغنی زاده به طرف خیابان امام رضا(ع) یك دور برگردن می خواهد همه به خاطر راه زیادی كه باید بروند دور بزنند خلاف می آیندخواهشاً اقدام كنید. 
913-319
 با سلام، به چه دلیل (...) شهر در مورد رفتن آقای مهندس عفتی شهردار خوب بافق اینقدر دروغ تحویل مردم می دهد. 
913-628
 قابل توجه شهرداری بافق: شما را به خون سرخ شهدا و روح امام (ره) یه فكری برای سه راهی روبروی پمپ بنزین لطفی بردارید. احتیاج به تابلو دارد مثل همه جای دیگر، به خدا از بس گم شدم خسته شدم. 
917-098
 از میدان امامزاده به سمت میدان شهدا و مباركه و آهنشهر یه ذره سایه برای زمان انتظار مسافرین نیست آنهم در گرمای سوزان تابستان، ایستگاهها نیازمند فضای سبز سایه دار است. 
917-098
 سلام و خسته نباشیدخدمت شهردارمحترم بافق، از شهرداری بافق عاجزانه تقاضاداریم به خیابان امام رضا(ع) هم اهمیت بدهند؛ چون خیابان امام رضا(ع) هم جز محدوده شهری می باشد؛ اما از امكاناتی نظیر فضای سبز، موزائیك پیاده روهای خیابان، دستگاه آب شیرین كن، آسفالت خیابان كه به دلیل حفاری برای گاز و فاضلاب درست آسفالت نشده است تاكی صبركنیم تا شاهد پیشرفت این خیابان باشیم. 
913-704
 (...) شهرداری و مردم را به (...)گرفته. كه مثل(...) 19 گزینه روی میز دارد، آقای عفتی كه شهردار با تجربه ای بود و سریع كارها را به پیش می برد را بدون هیچ دلیل منطقی عوض كردند و به مردم (...) می گویند..
طاهری
913-628 
 باسلام خدمت شهرداری بافق: كوچه های شهرك امام حسین(ع) مدتی است كه قول آسفالت آن را داده اید، اما هنوز اقدامی نشده، مردم زیادی در این شهرك زندگی می كنند خواهشمند است اقدامی نمایید. 
936-153
 سلام و خسته نباشید، ازمسئولین محترم شركت سنگ آهن خواهش داریم درمورد عملكرد شركت های پیمانكار نظارت بیشتری داشته باشند تا این چندرقاز حقوق ما ضایع نشود.
(س.ح)
 913-944
 
با سلام و خسته نباشید خدمت شهر دار محترم بافق، مدتی کوچه  شقایق 21 انتهای خیابان مهدیه را برای حفر کانال گاز کنده اند ولی آسفالت آن صورت نگرفته و حتی  گودال های آن را پر نکرده اند و مردم این کوچه برای رفت و آمد دچار مشکل هستند خواهشمندیم رسیدگی نمایید
باعنوان(اهالی کوچه شقایق 21) 
 
اس ام اس باران
داشته هایت ر ابا نداشته هایت مقایسه كن*مى بینى چیزهایى دارى كه حتى خداهم ندارد*تو درآسمانها خدایى دارى،كه او همانندى مثل خودش در هیچ جاى ندارد*در سلامتى و قدرش را نمى دانى*چه بسا افرادى هستندآسایش دارند، اما لحظه اى آرامش ندارند*چگونه شكر این نعمت گذاریم؟ خدایا: ازاین همه مهر سپاس
*انغوزه اى*
 خدایا: آمده بودم براى بندگى نه بردگى، اینجا دست هركس را مى گیرى براى بلندشدن، آماده مى شود براىسوارشدن! به دست هر نابینا عصایى مى دهى، پایت را نشانه مى رود، سزاى خوبى بدى است:معبودا: از این همه نامردى، نامردان روزگار، روزگارم ابریست/كاش مى شد صداقت پیشه كرد/یا به كار خود كمى اندیشه كرد
*مرتضى-مباركه
 این قدر نگو اگر گذشت كنم كوچك می شوم/اگر با گذشت كسی كوچك می شد خدا این قدر بزرگ نبود
(احمدرضاطاهری)
 می گویند : شاد بنویس …نوشته هایت درد دارند!و من یاد ِمردی می افتم،كه با كمانچه اش،گوشه ی خیابان شاد می زد…اما با چشمهای ِ خیس...!
 
تبریک
آقایان حاج احمد طلایی مباركه (رئیس هئیت مدیره)، سید علی میرطاهری (نائب رئیس)، سید علی رضا حسینی، سید مهدی طلائی مقدم و مسعود شریعتی، انتصاب شما را به عنوان اعضای جدید هئیت مدیره باشگاه آهن تبریك عرض می نماییم. 
(با عنوان) جمعی از ورزش. دوستان
 جناب آقای حسین همتی پور! انتصاب بجا و شایسته شما را به عنوان ناظر شهر بازی تبریك عرض می نماییم و از خداوند منان آرزوی توفیق روز افزون در جهت خدمت صادقانه به مردم را داریم. 
دوستان شما
 باسلام، قهرمانی تیم سفلی را در مسابقات والیبال جام رمضان خدمت تمامی اهالی محله سفلی و تمامی بازیكنان و ورزش دوستان تبریك عرض می نماییم.
 913-033
 
یاد بودها
سلام، پدر مهربانم 50 روزاست كه رفتی و برنگشتی و چقدرسخت تحمل دیدن جای خالیت، توكه رفتی شادی هم از زندگی ما رفت، هرلحظه به یادت هستم، برای شادی روح "حاج بمانعلی تفكری" فاتحه و صلوات
 پنجره ی باران خورده ات را باز كن/ چند سطر پس از باران/ چشمهایم را ببین كه هوایت دیوانه شان كرده. دلم برایت تنگ است. 
به یاد دوست عزیزم نجمه بابایی و فرزند عزیزش كیمیا.
 چشمهای من از دوریت كنون مثل آسمان بارانیست ابرها می بارند و آرام می شوند، اما چشمهایم می بارند و بی قرار تر می شوند.  به یاد بانوی عزیز نرگس صالحی صلوات. 
عسكری
 
خوش یمن ها
همسر عزيزم، مادر مهربان، سالروز تولد فرزندمان "سيد محمد امين" تبريك مي گويم.  
از طرف همسرت سيد جلال
 
خاله بهناز! اين دل اگر كم است بگو سر بياورم،يا امر كن كه يك دل ديگر بياورم، خيلي خلاصه عرض كنم دوستت دارم. ديگر نشد عبارت بهتر بياورم. تولدت مبارك. 
از طرف فاطمه سادات
 
مامان بهناز! امروز سالگرد زيباترين هديه خداوند به زميني هاست و سالروز جدايي تو از فرشته ها از خداوند به خاطر حضور دوباره تو سپاسگزارم .
كوچولو شما هستي
 
همسرعزيزم! زمين آن گل را به دست سرنوشت داد و سر نوشت آن گل را تو قلب من كاشت تا باغچه خالي قلبم جايگاه يك گل باشد. گل ياسمنم تولدت مبارك. 
همسرت ابولفضل
 
سپاسگزاری ها
سلام، از سركارخانم "زكی زاده" مسئول مشاركت اداره بهزیستی بافق نهایت تشكر را دارم و به خاطر برخورد خیلی خوب او با معلولین تشكر می كنم. 
916-204 
 جناب آقای طلائی مقدم فرماندارمحترم بافق، از حسن اخلاق، متانت، مسئولیت پذیری و تلاش شما جهت رفع مشكلی كه خدمتتان مطرح شد نهایت سپاس را دارم. اجركم عندا....
(اعظم تفكری )
 با سلام، می خواستم از زحمات بی دریغ و مشفقانه آقای مهندس "سید فرهاد اسلامی" مدیر عامل سابق معدن سنگ آهن میشدوان تشكر كنم و برای مدیر فعلی آرزوی توفیق و سربلندی دارم.
 913-098
 
التماس دعا
خدايا شر هر چي مزاحم هست را از سر بندگانت كم كن. آمين يا رب العالمين.