هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق(شماره 698)

صدای افق(شماره 698)



پیامک
 
خواهشاً اینقدرچشمتان دنبال جایزه و بن های شركت سنگ آهن نباشد، سختی كه این كارگران می كشند در زیرآفتاب به سختی پشت میزنشستن شما نیست!
 913-494
 باسلام خدمت مسئولین شهرداری بافق: اگرامكان دارد نسبت به جمع آوری خاك وآشغالهای محله ما اقدام كنید. آدرس خیابان امام رضا(ع)فرعی 45شهرك فرهنگیان نبش كوچه دوم. 
913-032
 با عرض سلام خدمت شهرداری بافق و خدام زحمتكش محترم شهرداری خسته نباشید، لطفاً نسبت به مرمت آسفالت انتهای خیابان امام رضا(ع) و همچنین خیابان حد فاصل امام رضا(ع) و منابع طبیعی كه به علت اجرای طرح فاضلاب شهری ایجاد شده و هنوز مرمت نشده نظارتی داشته و نسبت به مرمت آسفالت توسط پیمانكار فاضلاب پیگیری لازم را انجام دهید.
913-100
 با سلام،  قابل توجه افرادی که ماست پاستوریزه را به عنوان ماست محلی (گوسفند) می فروشند: در جریان باشید آخرتی هم هست.
 0913-009
 باعرض سلام، از مسولین مربوطه می خواهم بپرسم كه چه كم كاری از شهردار دیدید كه نتوانستید او را درشهرداری نگه دارید؟ برای همین هست كه بافق همیشه مثل خرابه هاست، پیشرفتی نمی كند و كسی سرمایه گذاری نمی كند، خیلی متأسفم برای شما كه یک نفر را دعوت می كنید و اینطوری با او رفتار می كنید.
 913-937
 قابل توجه شركت سنگ آهن اتوبوس اسكانیا سفیدرنگ متعلق به شركت: آیا به شیشه جلو آن توجه نكرده اید؟! روی شیشه جلو پرچم بسیاری ازكشورها مثل آمریكا انگلیس فرانسه ....به عنوان تزیین نصب شده! دریغ از پزچم ایران! پرچم اسراییل را هم نصب می كردید!!! 
913-433
 باعرض سلام خدمت دادستانی شهرستان بافق، اگر درحیطه وظیفه شما است خواهش می كنیم درجمع آوری پاتوق(...) كوچه (...)كه آرامش واسایش مردم را گرفته اند فكری بردارید. خدا خیرتان بدهد. 
(با عنوان) جمعی از اهالی كوچه
 سلام، بلوار آیت اله میرغنی زاده ما بین میدان زكات تا میدان جلوی پل قاضی بدون دوربرگردان می باشد و باعث مشكلاتی برای مردم شده و ترافیك را ازخیابان به كوچه های كنارخیابان كشیده و دیده شده كه موتور و ماشین مسیر را خلاف می روند و احتمال تصادف زیاد می باشد. چه کسی گفته جایی كه دوتا خیابان به هم می خورد نباید میدان یا دور برگردون داشته باشد؟!  همه خیابان ها سرعت گیردارد الا این خیابان.
 نوری
913-249
 با سلام، خواهشاً برای دوراهی سه چاهون فكری بردارید، میدان یا دور برگردان... زمانیكه ماشینی از طرف فسفات به بافق می رود و ماشینی كه از بافق به سه چاهون می رود؛همزمان به این دوراهی برسندخیلی خطرناك است.
 913-210
 برادر یا خواهرگرامی! من نگفتم صدای اذان موجب آزار بیماران می شود!  منظور اینست كه نباید با صدای بلند مناجات سحر و اذان ، مردم را ازخواب بیدار كرد تا روزه بگیرند. اگر كسی بخواهد روزه بگیرد می تواند تلفن همراه یا ثابت، تلویزیون، كامپیوتر و ...را برای بیدارشدن، تنظیم كند.  
910-314
 درمورد نبودخیر مدرسه ساز گفتید: سوال! پول ساختمان قدیم آموزش و پرورش كه رفت داخل خیابان كجا خرج شده است؟ ساختمان مدرسه چراشده اداره؟
 913-552 باسلام، خواهشمنداست اگر زحمتی نیست حالا دیگر مسئولین مسجدجامع و شهر در این ماه مبارك فكری برای قسمت زنانه مسجد بردارند تا خانمها مجبور نباشند در این هوای گرم و در هوای آزاد روی فرشهای پر از خاك و كاه و بدون كولر مناسب نماز بخوانند. یا حداقل برای یك بار محل نشستن خانمها وآقایان جابجا شود؛ شاید فكری بردارند
  913-038
 جناب آقای (...)! اگر یك نفر از رسمی های شركت از پرداخت سنوات ذینفع بود یك روز هم در پرداخت آن تعلل نمی كردید چه برسد به4ماه بهترنیست قانونی وضع كنید تا همانند قضیه عیدی، رسمی ها هم از دریافت سنوات هرسال بی بهره نباشند تا ما هم به حق خود برسیم. باوركنید این پول گره گشای خیلی از مشكلات ما است
939-696 
 سلام، چهار؛ پنج سالی است كه در روستای جزستان و روستاهای اطراف كه از جزستان تغذیه می شوند در روزهای تعطیلی آخر هفته با مشكل قطعی آب روبرو هستند؛ لطفاً مسئولین دلسوز آب روستایی فكری به حال مردم روستاها بكنند.
 133-100
 دهیار محترم و اعضای شورای مباركه، فكر نمی كنید كه دیگر وقت آن رسیده كه فكری به حال تنها كوچه آسفالت نشده مباركه كنید. خسته شدیم از این همه وعده و وعید.
 (با عنوان) اهالی كوچه مصطفی طلایی
913-561
 باعرض سلام به شورای شهر، لطفاً برا آب تصفیه كن خیابان امام رضا(ع) پیگیری كنید خیلی واجب هست. 
(باعنوان) اهالی امام رضا(ع) 
913-863
 باسلام‌ و خسته‌نباشید خدمت ‌هفته‌نامه‌ی ‌مردمی‌افق کویر: می‌خواستم‌ از رییس‌‌ بیمارستان‌خواهش‌كنم‌ كه‌ داروخانه ‌دكترخباز را شبانه‌روزی‌كنند. 
(باعنوان) جمعی‌از مردم ‌مسكن‌مهر
913-3886
 با سلام، حضرت محمد(ص) می فرمایند: كسی كه همسایه از شرش در امان نباشد به بهشت نمی رود. قابل توجه همسایه گرامی كه ساعت دو نصف شب تنور خانه ات را برای نان پختن روشن می كنی و ما كه از گرما مجبوریم زیر كولر بخوابیم و همه دود ناشی از تنور خانه تان را كولر می آورد داخل خانه. من و همه وسایل خانه ام را بوی دود گرفته و همچنین پشت دیوار خانه ام طویله مرغ و مرغابی راه انداختی، در جریان باش من از شما راضی نیستم. 
 (با عنوان) همسایه بلوار امام علی(ع)
 913-182
 باعرض سلام، از شهرداری بافق تقاضا داریم یك سری هم به محله مظفریه بزنند، چون این محله هم جزئی از بافق است، نه آسفالت درستی دارد، نه کوچه و امكانات درست و حسابی! به خدا به درد این مردم برسید خدا خیرتان بدهد
913-441 
  باسلام، قابل توجه مأمورین پلیس راه: درتاریخ دهم تیرماه به طرف شهرك صنعتی با سرعت 100كیلومتر در ساعت  پنج و سی دقیقه بعد از ظهر درحال حركت بودم كه پلیس راه مرا نگه داشت و بخاطر 5كیلومتر اضافه 40هزارتومان جریمه كرد؛ آیا انصاف است لطفاً رسیدگی كنید. 
916-118
 
سپاس گزاری ها
 
معلم عزیزم!.یاد تو همیشه در ذهنم، عشق تو در قلبم و عطر مهربانت همیشه در وجودم جاری است ......سركار خانم ناهید خواجه مباركه! از زحمات شما سپاسگزارم .شاگرد شما "حدیث تیموری" كلاس سوم 
مدرسه غیر انتفاعی طوبی 
 از شهردار محترم آقای عفتی بخاطر زحمات كشیده در این مدت كوتاه تشكرم می كنیم. 
913-665
 جناب عفتی شهردارمحترم بافق ما شهروندان بافقی خدمات شما را در مدت خدمتتان را پاس می داریم وجودتان گوهر ارزنده ای بود برای مردم بافق هر كجا كه هستید خداوند نگهدارتان باشد
 91-838.
 بدینوسیله از اقدام مدبرانه آقای مهندس طالعی مدیر آبفای بافق و پرسنل زحمتكش آن اداره در راستای كنترل سریع و به موقع شکستگی خط انتقال آب شهرك امام علی(ع) و جلوگیری از هدر رفت آب، تشكر می نماییم. 
عبدالحسین رضائی پور
913-422
 سلام، با عرض تقدیر و تشكر از فرماندار شهرستان بافق به موجب رفتار شایسته ایشان با مادر شهید علی اكبر ابراهیمی(خانم ترابی)در جهت آسفالت روستای فیروزآباد خداوند عمر با عزت به شما عنایت كند.
 919-349
 سلام و ‌خسته‌ نباشید، از آقای دكترخباز بخاطر ساكن‌شدن‌ داروخانه‌اش ‌در بیمارستان‌ تشكرمی‌كنم ‌كه‌ به ‌فكر مردم‌ هستند. خدا خیرتان ‌بدهد
. 913-886
 باسلام و خسته نباشید، می خواستم ازآقای "نظرخواجه مباركه" بخاطر نظارت و رسیدگی كه نسبت به پارك مباركه انجام می دهند كمال تشكر را داشته باشم.
 913-422
 
خوش یمن ها
 
عزيز تر از جانمان! ما در چشم تو كتاب زندگي را مي خوانيم و هر بار كه مژه هاي تو به هم مي خورد يك صفحه از اين زندگي را براي ما ورق مي زند. منصور جان! تولدت مبارك.
 از طرف بابا و مامان
 
پیام مهربانی
سجاد جان! " خواهرزاده عزيزم، بابت تمام مهرباني هات از تو ممنونم. برایت بهترين ها را ازخداوند خواهانم.
 از طرف خاله عظيمه
 
تسلیت
ﺩﺭ ﺑﺮﺝ ﻭﻻ ﻣﻬﺮ ﺟﻬﺎﻧﺘﺎﺏ ﻋﻠﯽ ﺍﺳﺖ/ ﺩﺭ ﺷﻬﺮ ﻋﻠﻮﻡ ﺳﺮﻣﺪﯼ، ﺑﺎﺏ ﻋﻠﯽ ﺍﺳﺖ/ ﺍﺯ ﺍﻭﻝ ﺧﻠﻘﺖ ﺟﻬﺎﻥ ﺗﺎ ﻣﺤﺸﺮ، ﻣﻈﻠﻮﻡ ﺗﺮﯾﻦ ﺷﻬﯿﺪ ﻣﺤﺮﺍﺏ، ﻋﻠﯽ ﺍﺳﺖ/ شهادت اميرالمومنين علي (ع) برشيعيان تسليت باد
(حامدطاهري)
 
[فزت برب الكعبه] كاش مي شد روي درياها نوشت/سرگذشت دوري ما از بهشت/عيب در پندار و در گفتار ماست/من علي (ع)را خوانده ام مولاي عشق/ سالگرد شهادت پدر شيعه برشيعيان جهان تسليت باد
*انغوزه اى*
 
تبریک
با سلام، جناب آقاي "سيد عليرضا حسيني مباركه" انتخاب و انتصاب شايسته شما را به عنوان عضو هيأت مديره باشگاه آهن تبريك گفته، آرزوي موفقيت روز افزون شما را از خداوند منان خواستاريم. 
دستگاه نظارت فضاي سبز شركت- اميرسرداري
913-142
 
یادبودها
برگرد...اينجا...من و يادم فقط تو را مي خواهند...فقط برگرد تا دنيايم را به پايت بريزم. فقط برگرد...
بياد داداش گلم سجاد فاتحه مع الصوات.
 
دستانم آنقدر بزرگ نيست كه چرخ دنيا را به كامتان بچرخانم؛ اما يكي هست كه بر همه چيز تواناست…شما را با تمام خوبي هايتان به او مي سپارم. 
تقديم به داداش حجت!
 
به ياد كساني كه پارسال ماه رمضان سرسفره افطاري كنارمان مي نشستند و بودنشان برایمان دلگرمي بود و امسال ديگر نيستند و فقط از آنها يه سنگ قبر و كلي دلتنگي مونده. بياد پدرها و مادرها؛ 
از جمله اكبر مسلمان صلوات
 
اس ام اس باران
مهدى جان! كوهها يك عمرى ايستاده اند، تا خورشيد جمالت برشانه هايشان لبخند زنند و رودها يك عمر مى دوند تا به تو برسند و من هرجمعه را به انتظار طلوع آفتاب رخ زيبايت لحظه شمارى مى كنم، ترسم طلوع كنى در غروب عمر بى حاصلم!
*مرتضى- مباركه*
 
بازتاب
باتشكر از افق كویر...درپاسخ به سؤال عزیزان حاجی آباد در مورد برق و نامگذاری خیابان ها به عرض می رساند كه با پیگیری عزیزان شورا و مسئولین گرامی تا پایان ماه رمضان مشكل برق جنگل رفع گشته و در آینده نزدیك خیابان های روستا به نام مبارك شهدا مزین می گردد. دهیاری حاجی آباد 
913-625