هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق شماره 694

صدای افق شماره 694



پیامک

سلام، قابل توجه فرمانداری بافق؛ چرا علمك گذاری گاز اینقدر كند پیش می رود؟! چندسال صبركنیم؟!!

939-675

نمی دانیم دست و پای كدام مسئولی را باید بوسه بزنیم كه بیمارستان مثلاً چند تختخوابی بافق بیماران را برای سونوگرافی به مطب دكتر نفیسی آن هم در یزد اعزام می كند! نه باریكلا، باز هم جای تشكر دارد كه حداقل از آمبولانس درست استفاده می شود! باریكلا، نه باریكلا، نه باریكلا.

فتاحی

937-267

سلام خدمت دست اندركاران افق كویر، زحمتی از فرمانداربافق بپرسید كه كل فرماندارهای كشور خدمت رییس جمهور رفتند، مشكلات سنگ آهن و 15 درصد شهر با مقامات كشوری صحبت كردن یانه؟!

913-123

فرماندارمحترم! چراعلمك گذاری گاز به دو شركت داده نمی شود كه زودتر انجام شود؟!! 913-390

سلام خدمت مدیر هفته نامه افق كویر، از شما خواهش می كنم وقتی این هفته نامه را به چاپ می رسانید یه دور اول خودتان مطالعه كنید، سرشار از غلط املایی و نوشتاری مثل"فرماندار بافق هم مثل همیشه مردم را به صبر و متانت دعوت كرد و گفت:طلایی مقدم افزود:"واقعا این جمله یعنی چه؟؟؟(...)

919-349

افق کویر: ضمن تشکر از شما خواننده عزیز و عرض پوزش! دو راه حل برای برطرف شدن این مشکل وجود دارد که در تلاش هستیم تا رفع شود اول خرید چاپگر A3 و زمان کافی برای تنظیم مطالب.

سلام، اگر شهرداری مجسمه مرد خرما چین را از میدان معلم بردارد و به ابتدای بلوار كشاورز بیاورد هم با نام بلوار سنخیت دارد و هم از حصار درختان میدان معلم آزاد می شود و به چشم می آید.

913-742

باسلام خدمت شهرداری بافق، شما نباید بگذارید این قدر در حق كارگران خدمات كه واقعاً زحمت فراوانی در شهر می كشند، حق شان پایمال شود.من متأسفم برای آن شهرداریی كه حقوق كارگرانش را كه كمتر از900هزار تومان هست، به دو مرحله واریز می كند؟! (...)

913-212

سلام این چه وضع سرویس های حمل و نقل عمومی مظفریه هست مکان های دیگر، روز به روز پیشرفت می كنند آن وقت مظفریه كه نیم ساعت یكبار سرویس داشته الآن ساعتی یكبار می آیند. این چه وضعش هست؟ مردم باید یك ساعت در گرما معطل شوند خواهشاً شهرداری رسیدگی كند

910-437

 

سپاسگزاریی ها

 

باعرض سلام و خسته نباشید، می خواستم ازكلیه پرسنل محترم آهنشهر و همچنین از مأمورین كنترل آهنشهر به خاطر برخورد خوبشان كمال تشكر و قدردانی را بنمایم؛ امیدوارم باعنایت حق تعالی در تمامی مراحل زندگی پیروز و سربلند باشند.

باتشكرسیدمحمود میرجعفری،

كارت زنی آهنشهر

913-143

با سلام، ازكاركنان پست بانك بافق به خاطر برخورد خوبشان بامشتریان كمال تشكر و قدردانی را دارم.

913-400

باسلام، خواستم از هفته نامه خیلی خوبتان تشكر كنم بخاطر پیگیری درمورد معدن d19, خسته نباشید.

919-535

سلام ... آقای رجایی "مؤذن مسجد امام رضا"! از اینكه چند روزی است، اذان "صبح " را با صدای خیلی كم، از بلندگو، پخش می كنید، از شما ممنون هستیم و امیدواریم این روش تا همیشه و بخصوص در ماه رمضان، ادامه یابد و موجبات رضایت خدا و آرامش خلق خدا فراهم شود ... اجرتان با پروردگارمتعال.

910-314

 

خوش یمن ها

 

سلام، از آنجایی كه دست به "سِرچ"(جستجو) من خیلی خوبه، توی "اینترنت" دنبال جمله های زیبا برای تبریك تولدت می گشتم، ولی دیدم هیچ جمله و كلمه ای در شأن همچنین روز فرخنده ای نیست، عزیز دلم! فقط یه كلمه می گویم*خیلی دوستت دارم*

تولدت مبارك میثم عزیزم!

یه سبد یاس سفید تقدیم به تو بهترینم. به خاطرقشنگترین روز دنیا كه روز تولد توست. شادی جان! تولدت مبارك.

از طرف خاله عصمت

عزیز دلمان، "نیماجان"! قشنگترین و دلنوازترین آهنگ زندگی مان تپش قلب توست و با شكوه ترین روز دنیا روز شكفتن تو است. 18خرداد سالروز تولدت را عاشقانه تبریك می گوییم.

از طرف مامان و بابا

داداش گلم، "نیما جان"! یك جهان قاصدك ناز به راهت باشد. بوی گل، نذر قشنگی نگاهت باشد و خداوند، شب و روز و تمام لحظات با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد. 18خرداد، سالروز شگفتنت مبارك.

از طرف حیدر و ایمان

تولدت مبارك/ ای گل گلدون من/ هزار سال زنده باشی/ بسته به تو جون من/ این هدیه تولد/ پیشكش چشمای تو/ خواهرم! تولدت مبارك. از طرف خواهرهای عزیزت

"شیدا" و "شیما"

همسرعزیز و مهربانم! تولدت مبارك.صمیمانه از زحماتت تشكرمی كنم.

از طرف همسرت جواد

دختر گلم، فاطمه جان! تولدت مبارك. دوستت داریم.

از طرف مامان و بابا

 

یادبودها

 

رفت تا دامنش از گرد زمین پاك بماند،آسمانی تر از آن بود كه در خاك بماند،از دل بركه شب سر زد و تابید به خورشید، تا دل روشن نیلوفری اش پاك بماند. به یاد دوست عزیز و مهربانم "زهرا رستگاری"،

شادی روحش صلوات!

مادر بزرگ عزیزم، تا خودم را پیدا كردم با جای خالی تو مواجه شدم،كاش بودی و من می توانستم زحمات تو را جبران كنم "شادی روح "حاجیه سكینه دهقانزاده" صلوات" *

از طرف نوه ات نازنین زینت*

بچه كه بودم دلم به گرفتن گوشه چادر مادرم و رفتن به بیرون خوش بود، اكنون بزرگ شده ام مادرم را می خواهم نه برای گرفتن گوشه چادرش می خواهمش كه با گوشه چادرش اشكهایم راپاك كنم، نه اینكه دلم خوش شودكه می دانم نمی شود، شایدآرام بگیرد با بوی خوش چادر و جای خالی مادرم! برای شادی روح مادری مهربان و دلسوخته "خدیجه تفكری" فاتحه مع الصلوات.

ازطرف فرزندان

"سید جواد ذاكر" به یاد ما باش...... روزها می گذرد، ولی باز هم یادت همیشه در سینه ها باقی ست ... كاش زودتر، سید! منم مثل تو افسانه شم.هرگل كه به چمن بیشتر می دهد صفا، گلچین روزگار امانش نمی دهد، گلچین روزگار عجب باسلیقه ‌است!

می چیند آن گلی كه به دنیا نمونه است………شادی روح مداح

"سیدجوادذاكر"صلوات

 

اس ام اس باران

 

خداوند به موسی فرمود: با زبانی دعا كن كه با آن گناه نكرده ای تا دعایت مستجاب شود! موسی عرض كرد: چگونه؟خداوند فرمود: به دیگران بگو برایت دعاكنند، چون تو با زبان آنان گناه نكرده ای!
" نگاهم به دعایتان است"

 

پیامبر اكرم (ص)فرمودند: در دولت او مردم آنچنان در رفاه و آسایشی به سر می برند كه هرگز نظیر آن دیده نشده است...یااباصالح ادركنی

(حامدطاهری

 

پیام مهربانی

 

مي خواهم همين جا از تو كه عزيزتريني برایم به خاطر رنجاندت از ته دل معذرت بخواهم و تمنا كنم ازت كه من را ببخشي اي همسر عزيزتر از جانم! ميثمم ..تو دنياي مني!

 

همسر عزيز و گراميم زادروزت را گرامي مي دارم، سربلند و خوش باشي

از طرف امين

تبریک

اي منتظران،گنج نهان مي آيد/ آرامش جان عاشقان مي آيد/ بربام سحرطلايه داران ظهور گفتند كه صاحب الزمان(عج) مي آيد/

ميلاد آقا امام زمان(عج) بر شما مبارك!