هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صبا به لیگ دسته یک سقوط نمی‌کند

صبا به لیگ دسته یک سقوط نمی‌کند


طباطبایی در گفت‌وگو با فارس:

سیدعلیرضا طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: درست است که ما در حال حاضر در بین 13 تیم حاضر در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در مکان دوازدهم قرار داریم، اما یقین بدانید که در هفته‌های آینده از این جایگاه جدا می‌شویم.
وی ادامه داد: تیم هندبال صبای قم امسال متفاوت‌تر از فصل گذشته وارد بازی‌های لیگ برتر شد و ما مشکلاتی بر سر راه حضور در این مسابقات داشتیم که تا به خودمان آمدیم وآنها را رفع کنیم برخی مشکلات و موانع اجازه نداد و تیم صبا در مقابل حریفان نتایج خوبی کسب نکرد.
رئیس هیئت هندبال استان قم عنوان کرد: سطح رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور بسیار بالا است زیرا امسال تمام بازیکنان تیم‌های حاضر در لیگ از جمله خود تیم صبا انگیزه بالایی داشتند تا توانایی‌های خود را به کادر فنی تیم اعزامی به رقابت‌های جهانی نشان دهند.
وی ابراز داشت: در حالی که تیم هندبال صبای قم در حال حاضر با دو امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی ایستاده تیم هندبال نیروی زمینی تهران نیز با همین تعداد امتیاز در مکان یازدهم جای دارد و تیم‌های بالاتر از صبا و نیروی زمینی نیز فاصله امتیازی زیادی ندارند.
طباطبایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم رده دهم جدول رده بندی یعنی سنگ‌آهن بافق یزد پنج امتیاز و تیم رده نهم لیگ برتر یعنی هپکو اراک 6 امتیاز دارند و بالاتر از ما ایستاده‌اند، بنابراین می‌توانیم در مصاف‌های رو در رو با همین تیم‌ها نتیجه خوب کسب کرده و به رده‌های بالای جدول برگردیم.
این مسئول با تاکید بر اینکه مطمئنم تیم صبا به لیگ دسته اول هندبال کشور سقوط نمی‌کند، در ادامه یاد آور شد: سعی کرده‌ایم در ارتباط نزدیک با اداره کل ورزش و جوانان استان قم و همچنین باشگاه فرهنگی ورزشی صبا به صورت جدی پیگیر رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه تیم هندبال صبا باشیم و امیدوارم تا پیش از شروع دوباره بازی‌ها این موانع را برطرف کنیم.
رئیس هیئت هندبال استان قم تصریح کرد: تیم هندبال صبا امسال بدون بهره‌گیری از بازیکنان مطرح و غیر بومی با ترکیبی از چهره‌های جوان و مستعد هندبال قم وارد بازی‌های لیگ برتر شده و تمام توان خود را برای نشان دادن قابلیت و ظرفیت بالای هندبال قم به کار گرفته است.
وی یادآور شد: ما در ترکیب تیم هندبال صبای قم جوانان جویای‌نام و مستعدی داریم که در صورت توجه بیشتر به این تیم و حمایت از آن قطعا در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم در تیم‌های ملی بازیکن داشته باشیم و در لیگ برتر نیز با ظرفیت خودمان حضور قوی‌تری داشته و نتایج بهتری بگیریم.