هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

شبکه های اجتماعی بافق در هفته گذشته

شبکه های اجتماعی بافق در هفته گذشته



امداد هوایی
به واسطه دوری برخی از شهرستان ها تا مراکز درمانی یزد، مدت دو هفته است که اورژانس یا امداد هوایی در استان یزد فعالیت کرده است. شهرستانهای بافق و خاتم و ابرکوه تحت پوشش این امداد هوایی هستند. در شبکه های مجازی فیلمی از اعزام مجروح توسط چرخبال مشاهده می شود.
تصادف دامپتراک
دلخراش ترین عکس منتشر شده در فضای مجازی این هفته، اختصاص به صحنه تصادف دو دامپتراک در معدن سه چاهون بافق است. عکس، پای شکسته راننده را با وضع وخیم نشان می دهد.
ارتحال آیت ا... هاشمی
موضوع بعد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی است که بازتاب گسترده ای در میان کاربران گروههای مجازی داشت از نظر موافق تا مخالف گرفته؛ نماهنگ ها یا کلیب ها حاکی از حضور گسترده مردم و تشییع جنازه باشکوه این یاردیرین امام و رهبری داشت.
نماهنگ آقامیری
نماهنگ دیگری که در شبکه ها در حال گردش هست مربوط به سخنان حجت الاسلام آقامیری است که نسبت به شرکت ایران خودرو انتقاداتی دارد. این روحانی معتقد است باید درس خودرو سازی را از خارجی ها یاد گرفت که واقعا به فکر سلامت جان انسانها هستند. 
دعا برای شفای یک بیمار
عکس دیگری که در شبکه های مجازی منتشر شده مربوط به یکی از کارکنان اورژانس بافق است که دچار سکته شده و هم اکنون در کما به سر می برد. از مردم خواسته شده برای شفای این بیمار دعا کنند.
    شما علاقمندان می توانید موضوعات و نماهنگ‌های خود را به شماره 09013297473  تلگرام کنید.