هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

سیزدهمین جلسه کارگروه مطالبات مردم بافق به دعوت امام جمعه شهرستان برگزار گردید

سیزدهمین جلسه کارگروه مطالبات مردم بافق به دعوت امام جمعه شهرستان برگزار گردید



به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر؛ سیزدهمین جلسه کار گروه مطالبات مردم بافق پنج شنبه هفته گذشته با حضور اعضا و نماینده صندوق بازنشستگان فولاد در محل هتل نیکان برگزار گردید.
سید مهدی طلایی مقدم فرماندار شهرستان بافق در گفتگویی با خبرنگار هفته نامه افق کویر گفت: جلسه به دعوت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید جواد سلیمانی امام جمعه شهرستان بافق ریاست کار گروه بود که در این جمع حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، نجفی هئیت مدیره شرکت سنگ آهن، حاج محمد جواد عسکری مدیر عامل و اعضای شورای اسلامی حضور داشتند.
وی افزود: در جمع بندی کلیه نظرات مبنی بر این بود که با تعامل و همفکری که در شهرستان صورت گرفته کار پیش برود. وحدت رویه ای در شهرستان شکل گرفته است که امیدواریم مسایل و طرح ها به ویژه صنایع جوار معدنی گندله، فولاد و خط کنسانتره به اتمام برسد.
طلایی مقدم بیان کرد: در ادامه با حضور نماینده مردم بازدیدی از پلی کلینیک داشته و پیشرفت را رضایت بخش اعلام می نمایم.
حسن امیرزاده دبیر این کارگروه مردمی سخنان نجفی عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگان فولاد درباره آمادگی این صندوق برای اختصاص ۱۵ درصد از سهام شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به شهرستان برای جبران عقب ماندگی ها را از دیگر مطالب مطرح شده در این جلسه عنوان کرد.
وی افزود: محمد رضا صباغیان نماینده کارگران نیز در این جلسه ضمن بیان اینکه فعالیت این کارگروه خواسته مردم و کارگران است تأکید کرد: صورتجلسه 9/06/93 نتیجه خواسته های همگان بوده و توسط مسئولین ارشد استان و شهرستان تصویب شده است و خواستار پیگیری و اجرای دقیق بند های آن شد.
صباغیان در رابطه با گزارش هر دو ماه یکبار از پی گیری های انجام شده برای پیشرفت کار دقیق در مورد ایجاد چرخه فولاد و طرح های جوار معدنی ،اختصاص  ۱۵ درصد از سهام شرکت سنگ آهن مرکزی به شهرستان و وضعیت  نهایی5/28 درصد سهام شرکت، خواستار ارائه گزارش میزان پیشرفت این موارد بصورت نمودار از تاریخ 19/08/93 تا 19/10/93 به مردم و کارگران شد.