هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

ساماندهی وانت بارها و رواج نرخ های غیرواقعی

ساماندهی وانت بارها و رواج نرخ های غیرواقعی



 به گزارش هفته نامه افق کویر، محمد مهدی فتوحی که قریب به 5 سال است که وانت تلفنی و پخش بار را در شهرستان بافق تأسیس نموده از وضعیت نابه سامان وانت بارهای شهرستان بافق نگران است.
وی در این باره به خبرنگار هفته نامه افق کویر گفت: در این 5 سال به شهرداری و فرمانداری مراجعات زیادی داشتم و قول هایی نیز داده شد که تا به امروز اجرا نگردید. 
وی افزود: حدود 2 سال پیش از سوی شهرداری گفته شد باید دفتری در یزد داشته باشید، در آنجا نیز دفتری راه اندازی کردیم که جز ضرر چیز دیگری برای ما نداشت.
وی تصریح کرد: در حال حاضر 10 الی 12 ماشین در این خط کار می کنند که هیچکدام ساماندهی نشده و همه شخصی هستند و در سطح شهر یزد بار را جمع آوری و در شهر بافق توزیع می کنند.
فتوحی اظهار داشت: در حال حاضر این خودروهای شخصی صبح ها بار را جمع آوری و بعد از ظهر تخلیه می کنند، ولی اگر صنف همکاری کند هم صبح بار به دست مغازه دار می رسد و هم عصر. 
وی ادامه داد: اگر وقتی بار از تهران به یزد می آید یک باربری معرفی شود و از طریق آن باربری، کار انجام گیرد بار مسقیم به بافق می آید.
وی افزود: موضوع دیگر گرفتن پروانه است که مشخص نیست از صنف باید پروانه بگیریم یا از شهرداری؟ ما بابت گرفتن پروانه از دو ارگان مشکلی نداریم مشکل اصلی عدم ساماندهی وانت بارها است. شهرداری و راهنمایی رانندگی باید برخورد لازم را با با وانت بارهایی که تحت نظر باربری نیستند داشته باشد تا این عدم ساماندهی نرخ های غیرواقعی را رواج ندهد.