هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل

ساخت نرم افزار تحت اندروید با تمام امکانات توسط شهرداری بافق

ساخت نرم افزار تحت اندروید با تمام امکانات توسط شهرداری بافق



مدیر روابط عمومی شهرداری بافق گفت: یک نرم افزار تحت اندروید با تمامی اطلاعات گردشگری شهر بافق توسط شهرداری طراحی شده است.
علی اصغر موفق افزود: این نرم افزار در سامانه بازار گوشی های همراه و سایت شهرداری بافق به نشانی www.bafgh.ir به صورت رایگان قابل دانلود و نصب است.
وی تصریح کرد:با روشن بودن سیستم جی پی اس تلفن همراه، این نرم افزار دارای حالت های مختلف وانتخاب مکان مورد نظر می باشد و مسیرهای رسیدن به مقصد مورد نظر و مسافت مبداء تا مقصد با استفاده از نقشه موجود در نرم افزار مربوطه قابل رویت است.
مدیر روابط عمومی شهرداری بافق افزود: این نرم افزار جامع و کامل، نشان دهنده اماکن گردشگری، اقامتی و رفاهی این شهرستان است و تمامی اطلاعات، آدرس ها، مسیرهای حرکت، مسافت جایگاههای سوخت، بانکهای و خودپردازها و... را از روی نقشه شهر نشان می دهد.
وی هدف از طراحی این نرم افزار را ارائه ی اطلاعات جامع ، معرفی اماکن تاریخی، گردشگری و تفرجگاه های شهر بافق دانست و تصریح کرد: با طراحی این نرم افزار خدمات بر بستر فناوری های نوین به هموطنان ارائه می شود و همچنین گردشگران و میهمانان به راحتی می توانند جزییاتی از اماکن گردشگردی این شهر را دیده و در صورت تمایل از آن بازدید کنند.