هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل

روابط عمومی ها باید سازمان و دغدغه‌های سازمان را بشناسند

روابط عمومی ها باید سازمان و دغدغه‌های سازمان را بشناسند


پاک طینت مدیر روابط عمومی استانداری یزد:

 

در حاشيه همايش روابط عمومي ها استان در بافق هفته نامه افق کوير به سراغ پاک طينت مدير روابط عمومي استانداري يزد رفت و با وي گفتگويي اختصاصي انجام داد.

 

وي پيرامون برگزاري همايش گفت: در گردهمايي تخصصي 200 نفر از مديران و کارشناسان روابط عمومي سراسر استان با محوريت روابط عمومي و حرفه گري بود که با حضور اساتيد کشوري برگزار شد. سال جديد با توجه به نامگذاري «سال دولت و ملت همدلي و همزباني» توسط مقام معظم رهبري(مدظله) و از آن که همدلي در ذات روابط عمومي مي باشد تلاش خواهيم نمود تا برنامه هاي خاصي براي آنان اجرا شود و روابط عمومي ها بتوانند هماهنگي بين مدير سازمان و مخاطبان و همچنين دستگاههاي اجرايي و مردم پياده شود؛ قطعاً امسال را مي‌توان سال روابط عمومي‌ها

 

 نامگذاري کرد و انتظار هست تا در راستاي تحقق شعار سال روابط عمومي ها تکاپوي بسيار بيشتري نسبت به سال هاي گذشته داشته باشند.

وي افزود: اين همايش را شوراي هماهنگي روابط عمومي استان با همکاري و ميزباني روابط عمومي سنگ آهن برگزار شد. هر شهرستاني 5 نفر سهميه به آن تعلق گرفت که براي بافق سهميه 40 نفري در نظر گرفته شد.

پاک طينت برگزاري اين همايش را مثبت ارزيابي کرد و گفت: بعد از همايش خوشبختانه بازديدي از صنايع و معادن نيز صورت گرفت.

حضور معاون سياسي استانداري که نايب رييس هماهنگي شوراي روابط عمومي و فرماندار باعث رونق بخشيدن به همايش شد.

مدير روابط عمومي استانداري ادامه داد: روابط عمومي ها در قدم اول بايد سازمان و دغدغه هاي سازمان را بشناسند، چشم انداز نيز روشن باشد و مسير خود را تعيين نمايند.

شناخت پتانسيل ها و چشم انداز سازمان و از سوي ديگر چشم انداز و مطالبات مخاطبين باعث خواهد شد تا روابط عمومي پل ارتباطي ارزنده اي باشد.

وي علت عدم حضور استاندار در بافق را سفر وي به تهران بيان نمود و گفت: سفر مأموريتي فوري براي استاندار پيش آمد و عصر چهارشنبه به تهران رفت. با توجه به اين که مصر بوده و علاقه داشتند تا در بافق و جلسه حضور داشته باشند و برنامه هاي خاصي براي شهرستان بود که در آينده نزديک انجام خواهد شد.

پاک طينت از برگزاري جشنواره هايي در آينده نه چندان دور خبر داد و افزود: جشنواره منطقه ا ي تک محور برگزار خواهيم نمود و از نتايج آن جشنواره مي توان قضاوت نمود کدام روابط عمومي توانمندتر است.

وي افزود: قطعاً رسانه ها مي توانند يک بازوي توانمند در بحث اطلاع رساني براي روابط عمومي ها باشند روابط عمومي با تعامل با رسانه مي تواند آن ها را به عنوان کارشناسان افتخاري خود بدانند و در کنار همديگر در راستاي توسعه شهرستان کار نمايند. قضاوت برخي خبرنگاران نسبت به روابط عمومي ها را ناشي از قضاوت منفي و عدم شناخت کامل آنان از وظايف روابط عمومي ها مي دانم.