هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

راه اندازی ورزش تفنگ بادی به زودی در بافق

راه اندازی ورزش تفنگ بادی به زودی در بافق



محمد حسین تشکری| به گزارش هفته نامه افق کویر، هفته گذشته گزارشی با عنوان ورزش، گذرگاه موفقیت دختران بافقی با موضوع مدال آوری فرزانه حاجی حسنی بافقی در رشته تفنگ بادی درج گردید که در ان اشاره شده بود که این رشته ورزشی در بافق فعال نیست. هدایتی مربی و داور فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران، یکشنبه هفته گذشته با حضور در محل این هفته نامه گفت: ورزش تفنگ بادی تنها ورزشی است که در آن سن مطرح نیست و همه اقشار می توانند در این ورزش شرکت کنند. 
 وی افزود: خوشبختانه در بافق استعداد و پتانسیل ورزشی بسیار بالایی دارد، باید این پتانسیل ها شناسایی و شکوفا شود.
وی در پاسخ به این پرسش که برای تشکیل این هیئت چه میزان سرمایه نیاز است؟ تصریح کرد: حداقل سرمایه برای راه اندازی 10 خط و 10 سلاح حدود 200 میلیون تومان می باشد. 
 داور فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این پرسش که آیا در بافق امکانات ساختمان موجود است؟ اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان سالن ها و وسایلی دارد که به علت کمبود مربی و کمبود داور باعث شده این ورزش در اینجا بمیرد و از دور خارج شود. 
وی افزود: یکی از شهروندان بافقی قصد دارد مدارکی که در اختیار دارد را به استان بفرستد و تأییدیه لازم را برای راه اندازی این رشته ورزش اخذ نماید.
هدایتی ادامه داد: شخصاً وقتی دیدم بافق مظلوم واقع شده با بعد مسافتی که دارم برنامه ریزی می کنم تا در خدمتشان باشم تا از این سردرگمی نجات پیدا کنند.