هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

ده ها هزار میلیارد تومان پول مملکت در جیب مفت‌خور هاست

ده ها هزار میلیارد تومان پول مملکت در جیب مفت‌خور هاست


نماینده بزرگ ترین حوزه انتخابیه کشور در سخنرانی روز قدس

ده ها هزار میلیارد تومان پول مملکت در جیب مفت خور هاست
به گزارش تسنیم، حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده در سخنرانی مراسم روز جهانی قدس در بافق، ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم روزه دار در راهپیمایی این یوم ا... گفت: این حضور پرشور لبیک به رهبری عظیم الشان و اعلام انزجار از استکبار جهانی بود.
 نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، مهریزو ابرکوه در مجلس شورای اسلامی، رژیم غاصب صهیونیست را با فرقه ضاله وهابیت و گروه تکفیری داعش تفکیک ناپذیر دانست و گفت: هدف اینها نابودی سنگر مقاومت شکل گرفته توسط انقلاب اسلامی ایران است.
این نماینده ادامه داد: امروز ما شاهد دو جریان بسیار ننگین در خاورمیانه هستیم که هر دو گرچه عناوین مختلف دارند اما یکی هستند.
وی افزود: یکی از آن ها وهابیت نحس نجس است که به اسم اسلام هجمه بزرگی علیه بیداری اسلامی به وجود آورده است و دیگری گروه داعش است که در سوریه و عراق خون آشامی می کند.
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، رژیم غاصب صهیونیست را با جریان های نامبرده تفکیک ناپذیر دانست و بیان کرد: هدف اینها نابودی سنگر مقاومت شکل گرفته توسط انقلاب اسلامی ایران است.
زارع زاده به کاهش قدرت رژیم غاصب صهیونیست اشاره کرد و گفت: ظهور گروه خونخوار داعش نتیجه ضعف همین رژیم است.
مذاکره با خارجی ها آن هم برای 2 میلیارد و 4 میلیارد ننگ است
عضو فراکسیون روحانیون مجلس سپس گفت: بنده از کسانی که پتانسیل قدرتمند داخل را کمرنگ کرده اند اظهار تاسف می کنم. رهبر انقلاب مرتباً تاکید دارند که تکیه ما به خودمان باشد و چشم امید به خارجی ها نداشته باشیم.
نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس ادامه داد: مذاکره با خارجی ها آن هم برای 2 میلیارد و 4 میلیارد ننگ است در حالی که ده ها هزار میلیارد تومان پول مملکت در جیب مفت خور هاست. باید مرد بود و جلوی آن ها ایستادگی کرد.
وی خطاب به قوه قضائیه اظهار کرد: این نهاد باید در مقابل ظلم ایستادگی کرده و مسامحه نکند. باید جلوی آزادی آقازاده ها که نمی شود نامی از آن ها برد را گرفت.
انگار بویی از عدالت دراستان یزد وجود ندارد
حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده در بخش پایانی سخنان خود به وضعیت شهرستان بافق اشاره و از عدم برقراری عدالت در سطح شهرستان های استان یزد انتقاد کرد و گفت: انگار بویی از عدالت در این استان وجود ندارد مثل اینکه عدالت اصلا جزو دین اسلام نیست.
این مسئول نحوه تقسیم آب، درآمدها، طرح های صنعتی، حوزه انتخابیه و ... را نمونه های بارزی از عدم عدالت محوری در استان یزد یاد کرد و بیان داشت: هیچ شهرستانی مثل بافق درآمدزایی ندارد. در 38 روز اعتراض در معدن سنگ آهن، گزارش دادند که 110 میلیارد تومان خسارت وارد شده است و اگر حساب کنیم می بینیم که بافق از تنها یک معدن در سال چه میزان درآمد دارد.
نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، مهریز و ابرکوه در مجلس با بیان اینکه دردها را باید فریاد کشید تا شاید یک گوش شنوا پیدا شود، اظهار کرد: اینکه اسرائیل را محکوم می کنیم بخاطر ظلمی است که روا داشته و هرکس ظالم باشد همانند غاصبان صهیونیستی است.
طبق مصوبه دیروز کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، شهرستان های یزد-اشکذر و میبد 2نماینده، اردکان یک نماینده، تفت-خاتم و ابرکوه یک نماینده و مهریز- بافق و بهاباد یک نماینده خواهند داشت که یکی از دلایل اعتراض دخیل عباس زارع زاده در خصوص بی عدالتی در استان یزد در خصوص این ترکیب حوزه انتخابیه است.