هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

دهستان بنستان دیجیتالی شد

دهستان بنستان دیجیتالی شد



به گزارش خبرگزاری افق کوبر از بهاباد ، در مراسمي با حضور دكتر احمد پهلوانيان مدير كل صدا و سيما ي مركز يزد،‌فرماندار بهاباد و جمعي از مسئولان شهرستان بهره برداري از فرستنده ديجيتال دهستان بنستان بهاباد یزد آغاز شد

در اين مراسم كه با حضور پهلوانیان مدير كل صدا و سيماي مركز يزد ،‌فرماندار بهاباد و جمعي از مسئولان این شهرستان فرستنده ديجيتال دهستان بنستان به بهره برداري رسيد.

فرماندار بهاباد گفت: اين شبكه داراي 19 كانال ديجيتال است كه با اعتبار يك ميليارد ريال افتتاح شد و مورد استقبال مردم دهستان قرار گرفت و به الحمدا... در دهه فجر سال گذشته نيز ديجيتال بخش آسفيچ توسط استاندار افتتاح شد و اميدواريم اين روند گسترش پوششش شبكه ديجيتال صدا و سيما در شهرستان همين طور ادامه داشته باشد.وما هم آمادگي خود را در همكاري با صدا و سيما اعلام مي كنيم و اميدواريم اين روند گسترش شبكه ها ادامه داشته باشد.

احمد پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد، ضمن تشکر از فرماندار بهاباد و دیگر مسئولین شهرستان با اشاره به اینکه براي راه اندازي اين ايستگاه یک ميليارد ريال هزينه شده است، بر ضرورت تقویت فعالیت های فرهنگی در روستاها تاكيد كرد وگفت : یکی از برنامه های مدیریت صدا و سیمای مرکز یزد گسترش زیر ساخت های خدمات رسانی به روستاها و بخش های دور از دسترس خواهد بود .

اهالي دهستان بنستان و روستاهاي همجوار مي توانند از اين به بعد 19 كانال تلويزيوني را با كيفيت مطلوب دريافت كن