هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

دغدغه ای برای تأمین گاز بخش صنعت شهرستان نخواهیم داشت

دغدغه ای برای تأمین گاز بخش صنعت شهرستان نخواهیم داشت



اکرم عباسی|  به گزارش هفته نامه افق کویر، در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان بافق که پنچ شنبه هفته گذشته در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد. معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که برای طرح های عمرانی به مناسبت هفته دولت افتتاح شد چه میزان اعتبار هزینه شده است گفت: برای این طرح ها اعتبار 180 میلیارد ریالی در بخش های متفاوت هزینه شده است. تنوع بسیار خوبی در طرح های هفته دولت وجود داشت؛ از جمله طرح هایی در بخش کشاورزی و دامپروری، طرح هایی در بخش عمران شهری و عمرانی و تأمین گار مناطق مسکونی بود.
وی افزود: یکی از مهمترین افتخارات مردم شهرستان بافق تأمین گاز بود که خوشبختانه مرحله سوم گازرسانی به مناطق مسکونی شهرستان بافق به بهره برداری رسید و زودتر از قولی که قبلاً داده شده، ان شاءا... تا پایان سال تمام شهر بافق را تحت پوشش قرار بدهد؛ ضمن اینکه پیش بینی های بسیار خوبی برای توسعه گاز شهرستان بافق انجام شد که تقربیاً دغدغه ای برای تأمین گاز جوار معدنی و بخش صنعت شهرستان نخواهیم داشت.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا رییس جمهور به شهرستان بافق سفر می کند افزود: برنامه سفر استانی ریاست جمهوری هنوز مشخص نیست، سعی ما این است بدون اینکه بخواهیم نگاهی به شهرستان خاص در بحث سفر داشته باشیم بیشترین بهره برداری را برای همه شهرستانهای استان در این سفر داشته باشیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا بافق با توجه به شرایط خاصی که دارد برای سفر ریاست جمهور ارجحیت ندارد؟ تصریح کرد: تمام شهرستانها مسائل خاص خود را دارند، نمی توان گفت از این جهت شهرستانی بر شهرستان دیگر ارجحیت دارد، منتها بر اساس معیارها و موازینی که وجود دارد؛ قطعاً تیم سفر برنامه سفر را خواهد بست؛ امیدوار هستم برنامه ای که ترتیب داده می شود موجب خیر و برکت برای همه استان باشد.
در ادامه طالبی به سوالات مطرح شده به خبرنگار افق کویر هدف از سفر خود به شهرستان بافق را بازدید از شهرستان، افتتاح طرح، صحبت با مسئولین شهرستان و در جریان قرار گرفتن برنامه های توسعه شهرستان بیان کرد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا در جریان هستید که حقوق کارکنان کارخانه کاشی پرداخت نگردیده و کارکنان این کارخانه را دچار مشکل کرده است افزود: در رابطه بحث حقوق کارگران کمیسیون حقوق کارگری استان پیگیر است.
طالبی در پاسخ به این پرسش که در سفری که استاندار به همراه هیئت همراه به شهرستان بافق و بهاباد داشت دیدار مردمی نیز داشت؛ ولی در بافق خیر، علت چیست؟ عنوان کرد: برنامه های بافق با برنامه های بهاباد متفاوت بود. برنامه بافق چند بازدید خارج از شهرستان بود همچنین در داخل شهر جلسه فرمانداران و بخشداران برگزار شد. منتها برای برنامه های بهاباد چند بازدید در روستاهای بهاباد بود بحث دیدار مردمی درحقیقت به خاطر برنامه های روستایی بود؛ ضمن اینکه استاندار و دیدارهای مردمی را در برنامه های خود دارند منتها آن روز چون که سفر به هر دو شهرستان بود برنامه ها خیلی فشرده برگزار شد.  
معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی استاندار در مورد تاریخ سفر ریاست جمهوری به استان گفت: تاریخ سفر اصلاً مشخص نیست.