هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

در روز تولد امام رضا(ع) از آقا خواستم تا مرا برای زیارتش بطلبد

در روز تولد امام رضا(ع) از آقا خواستم تا مرا برای زیارتش بطلبد



زائری بارانی‌ام، آقا به دادم می‌رسی؟/بی‌پناهم، خسته‌ام، تنها، به دادم می‌رسی؟/گرچه آهو نیستم؛ اما پر از دلتنگی‌ام/ضامن چشمان آهوها به دادم می‌رسی؟/از کبوترها که می‌پرسم نشانم می‌دهند/گنبد و گلدسته‌هایت را، به دادم می‌رسی؟/من دخیل التماسم را به چشمت بسته‌ام/هشتمین دردانه‌ی زهرا، به دادم می‌رسی؟
السلام یا علی ابن موسی الرضا(ع) از خودم دلگیرم نمی‌دانم چه خطایی مرتكب شدم كه نمی‌توانم به دیدن شما بیایم! درست هست كه مشكل مالی دارم، خیلی دلم می‌خواست كه حتی یك روز هم كه شده در حرم شما باشم؛ ولی به هر دری زدم نشد. از زائراتون خواستم كه ازشما بخواهند تا من هم دعوت كنید یا امام رضا(ع) گره از كارم بگشا! دلم به ضریحت گره خورده و خودت گره گشایی از همه آنهایی كه به دیدن خورشید عالمتاب رفتید برای منم دعا كنید كه خیلی دلم می‌خواهد به مشهد الرضا(ع) بروم. برایم دعا كنید تا بتوانم هزینه سفرم را جور كنم. التماس دعا
متنی را که خواندید دلنوشته یکی از خوانندگان هفته‌نامه افق‌کویر برای امام رضا(ع) می‌باشد، وی با ارسال پیامک به سامانه این هفته‌نامه ارادت و دلتنگی خود را نسبت به آقا امام رضا(ع) ابراز نموده است. این پیامک در شماره 657 مورخ 16 شهریور در قسمت التماس دعا صدای افق به چاپ رسیده است. بعد از درج این پیامک تماسی از سوی یکی از مؤسسات خیریه شهرستان بافق به دفتر هفته‌نامه افق‌کویر گرفته شد و اعلام نمودند: هزینه سفر به مشهد مقدس این خواننده را متقبل خواهند شد. در همین راستا خبرنگار هفته‌نامه افق‌کویر تماس تلفنی با این خواننده که زنی 37 ساله بود برقرار نمود؛ وی نیز به محض شنیدن این خبر و اجابت دعایش شروع به تشکر کرد.
این زن 37 ساله که اصرار داشت نامش ذکر نشود طی گفتگویی با خبرنگر هفته‌نامه از روزگار سخت خویش گفت و ادامه داد: در روز تولد امام رضا(ع) از آقا خواستم تا مرا برای زیارتش بطلبد. خدا را شکر، خدا را شکر، آقا خواسته‌ام را شنید و مرا برای زیارت خود طلبید، باورکردنی نیست که به پابوس ایشان خواهم رفت.
شایان به ذکر است 24 شهریورماه همزمان با ایام زیارتی حضرت امام رضا(ع) این زن 37 ساله به مدت 6 روز به مشهد مقدس سفر خواهد نمود.