هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

خون دل‌ها خورده‌ایم

خون دل‌ها خورده‌ایم


خون دل‌ها خورده‌ایم

«تغییر مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی» تیتر خبری بود که هفته نامه افق کویر به نقل از خبرگزاری ایلنا، در هفته نامه شماره 646 درج نمود.
کاظم پورسلطانی فرزند شهید پورسلطانی، کارمند شرکت سنگ‌آهن و نماینده‌ی فرزندان شهدا در خصوص این خبر با مراجعه به دفتر هفته نامه گفت: به اینجا آمدم تا بگویم زمانی که مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن بومی شد همه از این بابت خوشحال شدند برای روی کار آمدن مدیرعاملی بومی. خون دل‌ها خورده‌ایم، به خاطر یک گفته و یک نامه مدیر عاملمان بومی نشد.
نماینده فرزندان شهدا افزود: در اردیبهشت ماه سال 90 بچه‌های بافق گازهای اشک‌آور دیده‌اند و مورد اصابت گلوله‌های ساچمه ای قرار گرفته‌اند. به خاطر گازهای اشک‌آوری که به سوی آنان پرتاب شده است و عاقبت مدیرعامل، بومی شد.
وی تصریح نمود: قشرهای مختلف مردم از خانواده‌های شهدا خواستند تا هم نوا با آنان برای مدیرعامل بومی تلاش کنند؛ به خیابان‌ها آمدیم؛ اما صداهای ضبط شده آن زمان را بررسی کنید، نگفتیم مدیرعامل فلانی باشد فقط درخواست همه، مدیرعامل بومی بود. وقتی خواسته‌ها و صحبت‌های فرزندان شهید و خانواده‌های آنان به گوش مقامات بالا رسید مورد اجابت قرار گرفت.
وی افزود: تمام مغازه‌داران و خانواده‌های شهید، همه مردم و مسئولین بافق سعی دارند تا این مسئله به یک نحوی رفع گردد. 
وی تصریح نمود: مسئله مهم بافق مسئله معدن است نه مسئله مدیریت! اگر من به اینجا آمدم بخاطر فلانی نیامده‌ام و این مسئله برای من هیچ فایده‌ و منفعتی ندارد که بخواهم طرفدار فلانی باشم. فقط بخاطر مردم بافق آمده ام و هر جا که ببینم دارند حقشان را می‌خورند سریع می‌روم پا در میانی می‌کنم و هر طور که می‌خواهد بشود. الان هم بخاطر خصوصی‌سازی وقت گرفتیم از رییس بنیاد شهید تا برویم خدمت مقام معظم رهبری(مدظله)؛ اگر تا آن موقع مسئله معدن حل شد خدمت مقام معظم رهبری(مدظله) می‌رویم از ایشان تشکر می‌کنیم و اتفاقات بافق را برایشان می‌گوییم.