هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

خواستگار و کلاهبردار عاشق پیشه در یزد دستگیرشد

خواستگار و کلاهبردار عاشق پیشه در یزد دستگیرشد


خواستگار و کلاهبردار عاشق پیشه در یزد دستگیرشد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این خبر گفت: با طرح شکایت خانمی 21 ساله مبنی بر اینکه فردی با وعده خواستگاری بیش از 500 میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده است ، دستگیری فرد مذکور در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی یزد قرار گرفت.
سرهنگ "ایرج کاکاوند" ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از اطمینان از صحت اظهارات شاکیه، متهم را که جوانی 25 ساله بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیرکردند.
وی با بیان این مطلب که متهم دربازجویی انجام شده به چندین فقره کلاهبرداری و همچنین کلاهبرداری 500 میلیون ریالی از این خانم اعتراف کرد خاطرنشان ساخت : متهم با برنامه ریزی های قبلی ، خود را تاجر شرکتهای بازرگانی و تجاری معرفی می کرد و ضمن برقراری ارتباط عاشقانه و ابراز علاقه مندی، پس از فریب طعمه های خود ، نسبت به سر کیسه کردن آن ها اقدام می کرد.
فرمانده انتظامی استان یزد در پایان با بیان اینکه؛ عدم اعتقاد به باورهای دینی ، تجمل گرایی ، زیاده خواهی در جامعه جزو علت هایی است که افراد سود جو را ترغیب به کلاهبرداری می کند تصریح کرد: متهم با دستور مقامات قضایی روانه زندان شد.