هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

خطیب جمعه بافق: در خصوص سنگ‌آهن با وزیر اطلاعات دیدار داشتم

خطیب جمعه بافق: در خصوص سنگ‌آهن با وزیر اطلاعات دیدار داشتم


خطیب جمعه بافق: در خصوص سنگ‌آهن با وزیر اطلاعات دیدار داشتم

 به گزارش بافق نیوز، حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه بافق ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، به ویژگی‌های حکومت حضرت مهدی(عج) اشاره کرد و گفت: هنگامی که حضرت مهدی(عج) ظهور کرد و بر روی زمین علمدار شد، ظلم‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی که مستکبران رواج داده‌اند، از بین می‌رود.
امام جمعه بافق ادامه داد: در این هنگام تمام قدرت‌های مادی موجود در جهان به زانو در خواهند آمد و کلیه حقوق مردم در سراسر دنیا ادا می‌شود.
وی فرا رسیدن روز سربازان گمنام امام زمان(عج) را یادآور شد و با اشاره به فعالیت‌های وزارت اطلاعات در طول چند سال اخیر، گفت: سر لوحه کار وزارت اطلاعات در راستای مشروعیت در حوزه‌های دین، قانون و اخلاق تلاش کردن است.
سلیمانی مقابله با گروه‌های بدعت گذار، رصد و جمع آوری شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مسئله‌دار، مبارزه با اشرار، قاچاقچیان و افراد ضد انقلاب، دستگیری عوامل آدم ربا، پیشگیری از فرقه ضاله بهائیت، برخورد با زمین خواران، متلاشی نمودن شبکه های هرمی و … را از فعالیت های وزارت اطلاعات برشمرد.
سلیمانی سپس به فعالیت گروه داعش در کشورهای همسایه اشاره کرد و بیان داشت: این حرامزاده ها در سوریه بخاطر اینکه مردم در کنار نیروهای نظامی بودند، متحمل شکست شدند و اکنون در عراق به دنبال پایمال کردن اعتقادات دینی مردم هستند.
وی تصریح کرد: گروه داعش که تروریست هایی از کشورهای عربستان، قطر، لیبی و … در جمع آنها دیده شده، به مانند منافقین هستند که با ثروت استکبار جهانی به اعتقادات مردم ضربه می زنند.
امام جمعه بافق به مسئله خصوصی سازی شرکت سنگ آهن مرکزی اشاره داشت و اظهار کرد: وزیر محترم اطلاعات روز سه شنبه گذشته میهمان یزد بود و بنده در دیداری که بصورت اختصاصی در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان با ایشان برگزار شد، با نگارش یک نامه مسائل مربوطه را خدمت ایشان رساندم.
وی همچنین از نامه نگاری مجدد مسئولان بافق خطاب به مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در رابطه با بحث خصوصی سازی شرکت یاد شده خبر داد و گفت: آقایان در تلاش هستند که روز یکشنبه در کمیسیون صنعت و معدن حاضر شوند و در آنجا نیز مطالبات مردم بافق را مطرح سازند.
گفتنی است فرا رسیدن روز گل و گیاه، سالروز شهادت مرحوم بخارایی، صفار هرندی و …، سالروز تشکیل جهاد سازندگی و آغاز دهه بهداشت و نکوداشت مساجد از مواردی بود که امام جمعه بافق در پایان خطبه های امروز بدان ها اشاره نمود.
لازم بذکر است در حاشیه آئین عبادی سیاسی امروز بافق، جمع کثیری از کارکنان سنگ آهن مرکزی و مردم این شهرستان با امضاء یک طومار خواستار جلوگیری از اجرای یک رانت بزرگ و نیز بازگشت ۱۰۰ درصد سهام این شرکت به بخش دولتی شدند.