هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل

حوادث ترافیکی هفته گذشته

حوادث ترافیکی هفته گذشته



به گزارش هفته نامه افق کویر، رییس مرکز فوریت های بافق، در رابطه با حوادث رخ داده در هفته گذشته گفت: در روز سه شنبه 20 /11/94، برخورد موتورسیکلت با خودرو سواری درشهرک مناجات را داشتیم که جوانی23ساله دچار جراحت شد و به بیمارستان منتقل گردید.
سعید ملک زاده روز چهارشنبه 21/11/94 را پرحادثه ترین روز هفته اعلام کرد و افزود: از پارک کوهستان به سمت مبارکه، واژگونی خودرو سمند اتفاق افتاد که راننده اعلام کرده دچار سرگیجه شده و با بلوار برخورد و واژگون گردیده است وضعیت مصدوم نسبتاً خوب است، در خیابان 15 خرداد روبروی میوه فروشی تصادف موتورسیکلت همراه با یک مصدوم را داشتیم. در محور یزد- بافق، روبروی ذوب روی یک خودرو سواری پراید رأس ساعت 16:29 به علت ترکیدن لاستیک خودرو واژگون می گردد، که راننده جوانی 23ساله با جراحت جزئی به  بیمارستان انتقال می گردد.
وی تصریح کرد:در روز پنجشنبه 22/11/94 رأس ساعت 12:36  واژگونی خودرو پراید محور بافق به یزد_  5 کیلومتر بعد از مسجدابوالفضل (ع)، با 3 سرنشین، که راننده از انتقال به بیمارستان خودداری و همسر و فرزندش به بیمارستان منتقل می گردند. لازم به ذکراست که خودرو پراید در حال واژگونی با خودرو 206 مقابل هم برخورد کرده است و مصدومی از خودرو مقابل نداشته ایم. همچنین در همان روز از محور یزد به بافق تقریباً 5 کیلومتر بعد از پل هوایی (اسدی) یک کامیونت ایسوز حامل بار بلوک ساختمانی که واژگون گردیده و دو مصدوم  آقایانی 22 و20 ساله که هردو ضربه به سر و دچار مشکلات کمر و ستون فقرات شده و به بیمارستان منتقل گردیده اند.